Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

DATS24 Boutersem - nieuw CNG tankstation

Audi A5

Aanbevolen berichten

Er hing een paar maanden geleden een gele affiche bij de Dats in Boutersem betreffende de aanvraag van een (milieu) vergunning.

ik belde met Dats24 met de vraag of er toevallig een CNG station zou komen en na even met een collega te checken lieten ze me weten dat die inderdaad in aanvraag was.

Een paar weken later belde mijn vrouw nog eens om bevestiging te krijgen als ook een timing. Men liet toen weten dat het station er eind dit jaar al zou zijn.

Super fantastisch nieuws want in de buurt is er geen ander CNG station. Alleen bizar dat er nog niets over gecommuniceerd werd.

Iemand anders nog iets gehoord?

• Bedankt 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Zoiets moet je toch afwachten want Dats24 communiceert alleen maar over nieuwe CNG-tankstations wanneer alle vergunningen in orde zijn, en ze min of meer de openingsdatum kennen. Je mag er alleszins zeker van zijn dat je vanaf kerstdag 2017 daar CNG kan tanken. Dat staat zo goed als vast als ze eind dit jaar zeggen. Hopelijk gaat het wat vroeger open en dat weten wij wanneer we bijna elke dag de webpagina van Dats24 Boutersem controleren en het is een heel gemakkelijk nummer om te onthouden, nl. 3030 :

https://customer.dats24.be/nl/gas-station/3030

Dat is aan de OKay, en zeer waarschijnlijk zal hier laagcalorisch CNG verkocht worden. Maar ja, het feit, dat hier CNG verkrijgbaar zal zijn, is al een serieuze stap in de goede richting.

DATS24-Boutersem-ORIG.jpg

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zou mooi zijn, dan ligt er een extra tankstation onderweg naar een werkplaats van mij. Voorlopig passeer ik daar niet te veel, maar dat gaat ooit nog anders zijn. En als tegen dan al het Belgisch gas nog H-gas zou zijn is het helemaal goed

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
51 minuten geleden, cng johan zei:

Naast hopelijk Boutersem komt er ook een nieuwe CNG-pomp op de Tiensesteenweg, 235 in Kessel-Lo, op de locatie van het Lukoil pompstation. Ook hier beloofd tegen eind 2017. Hoop doet leven. 

Ja, die CNG-pomp van Lukoil, die komt er. Dat is hier op het forum in een paar topics al aangekondigd geweest.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...