Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Log in om dit te volgen  
Gast Tin

Happy op weg met CNG

Recommended Posts

Gast Tin

Sinds vorige week rij ik met een Doblo. Dat het deze wagen werd stond al vast (mijn Fiat garage is fantastisch en ik heb de laadruimte nodig), CNG had mijn voorkeur. Ik ben op zoek gegaan naar informatie en dit forum heeft me hierbij enorm geholpen. Supermerci allemaal voor zoveel gedeelde ervaringen! Ik hoop in de toekomst positieve berichten te kunnen delen met jullie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hey Tin, welkom op het aardgasrijderforum.

Leuk dat er een nieuwe Fiatrijder bij is gekomen.

Kan je even aangeven van welke regio je bent, waar je je wagen hebt gekocht en waarom je specifiek voor CNG hebt gekozen?
Wat heeft je overtuigd?

Dit is altijd leuk om te lezen :D

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb Webhosting & Webdesign
Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 50.000 km and counting

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 160.000 km  and counting

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Tin

Dankjewel.

Half de week ben ik van de Limburgse Kempen en de andere helft van de Brabantse Kouters. :)

Ik dacht al een tijdje aan CNG, als alternatief om minder vervuilend te rijden. Omdat ik regelmatig in Duitsland ben en daar veel sprake is van het bannen van diesels in de steden ben ik meer beginnen lezen hierover. En ik heb nog veel te lezen...

Wat heeft me overtuigd? Dit forum!

Het is wel nog een beetje spannend. Ik doe regelmatig lange afstanden, het zal wennen worden om tankstations te plannen en regelmatig te stoppen (en dat laatste is zeker niet negatief).

Daarnet heb ik voor de derde keer getankt en het ging voor het eerst als vanzelf (opluchting! :)).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Discussieer mee

Je kan nu reageren en later registreren Als je een account hebt, login met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Verwijder opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...