Ga naar inhoud
hvc$cng

GPS Update Amundsen Skoda

Recommended Posts

Zou het poi ook lukken voor een vw discover media?

Ik heb op de navi geen aardgasstations gevonden.

Om up te daten is een hele zoektocht via verschillende buitenlandse vw sites blijkbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zijn uw bestanden vrij te verkrijgen?

Blijkbaar kan je via carnet deze integreren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het marcheert. Easy install.

Vrouwke content (heel gemakkelijk).

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ter info, de update 2018-2019 is momenteeel ook beschikbaar.

http://updateportal.skoda-auto.com/nl-BE/Updates/

Kaarten Dear customer, below are 2 different map updates for your navigation system
ECE 2018/2019
Albania, Andorra, Austria, Belarus, Belgium, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Gibraltar, Greece, Hungary, Ireland, Island, Italy, Kosovo, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Moldova, Monaco, Montenegro, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, San Marino, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Ukraine, United Kingdom, Vatican City
Om te downloadenECE 2018/2019 (12,00GB)
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

zou iemand eens voor mij willen kijken dat bij de download via de skoda site de belgische aardgastankstations (en vooral Limburg dan) er wel in staan?

De link die ik heb gegeven is via VW en daar staan de Belgische in mijn omgeving er weer niet meer in. Maar is wel de ECE1  2018/19

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Aardgasrijder zei:

Dats Bree ontbreekt (als ik me niet vergis)

Als het dat maar is. Dat is zo erg ook weer niet. Je kan die immers bij je Favorieten onder brengen. Dan heb je 'm ook altijd bij de hand.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, muscles zei:

Als het dat maar is. Dat is zo erg ook weer niet. Je kan die immers bij je Favorieten onder brengen. Dan heb je 'm ook altijd bij de hand.

Ik heb nog altijd de favorietenlijst van @Aardgasrijder , daar staan ze allemaal in. 

Maar in het bestand dat ik nu heb, staan geen aardgastankstations van België in het algemeen, of toch zeer weinig.

ik zie niet: Bree, Maasmechelen, Genk, Houthalen, Zonhoven, …. en dat is maar vlug gekeken. Degene die ik allemaal te zien krijg zijn gesitueerd in NL. Zouden we niet dat stukje van het bestand kunnen mee overnemen van oude kaarten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden, Dr Nick zei:

ik zie niet: Bree, Maasmechelen, Genk, Houthalen, Zonhoven, …. en dat is maar vlug gekeken.

Zonhoven? Allee, ik wist niet dat daar ook een CNG-station is 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, muscles zei:

Zonhoven? Allee, ik wist niet dat daar ook een CNG-station is 😉

zolder dan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zijn er nog die mankeren, oa Total in Hoboken.

Hoe komen die POI's eigenlijk op de kaart, maw waar haalt de VAG zijn data voor die POI's vandaan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze morgen een eerste update willen doen van de Discover Media in onze VW.

De VW updater is slimmer als de Skoda updater want hij kan tenminste met een volle kaart overweg.

Echter, op het einde van de installatie ging het wel mis, kon een bepaalde file/directory niet vinden om te wissen???

Afbreken was de enige mogelijkheid.

Na afbraak wou de updater de kaart echter niet meer herkennen als VW kaart waardoor een backup (genomen met de updater) terugzetten of opnieuw proberen ook niet meer ging...9_9.

Rommelsoftware heet zoiets.

Had zelf op voorhand ook een backup genomen en na terugzetten herkende de updater de kaart weer maar wou ie ook weer helemaal van voor af aan beginnen.

Rotzooi maar gestopt, zip bestand gedownload en laten uitpakken ineens op de kaart. Alles weer IO nu.

Bij een Audi vragen ze er dus geld voor, wil eigenlijk wel eens weten wat voor heksetoeren ze daar moeten uithalen om een nieuwe versie te installeren.

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uren geleden, Lange_666 zei:

Bij een Audi vragen ze er dus geld voor, wil eigenlijk wel eens weten wat voor heksetoeren ze daar moeten uithalen om een nieuwe versie te installeren.

Geen heksentoeren want premium... :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen