JurgenP Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 Iemand enig idee wat de levertermijn is voor een Golf 7 1.4TGI variant DSG? Ik heb hem begin maart besteld, maar tot op heden nog geen concrete datum te verkrijgen bij dealer. Zou normaal voor in de loop van juli zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GiGi Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 De dealer kan normaal gezien het productieproces online opvolgen via het 'serienummer' van je auto. Eventueel een andere verkoper vragen maar je zou ongetwijfeld de informatie moeten loskrijgen. Veel succes en nog even geduld. Je geduld wordt zeker en vast beloond... AUDI A3 Sportback g-tron Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JurgenP Geplaatst: 19 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2017 Heb mail gedaan naar volkswagen verdeelcenter dieteren in hoboken. Hopelijk vinden ze daar meer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JurgenP Geplaatst: 20 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2017 Deze voormiddag telefoon van de dealer. 11/8 zou hij geleverd worden bij D'Ieteren Hoboken. Hopelijk weekje vroeger, kan hij al goed ingereden worden ??? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Variant TGI Geplaatst: 5 juli 2017 Delen Geplaatst: 5 juli 2017 Gisteren eindelijk de grote dag. Na een mailtje vorig week mocht ik gisteren onze nieuwe golf variant CNG ophalen. Uiteindelijk is het sinds begin juni toch wat sneller gegaan als verwacht. Om on-topic te blijven: eind januari besteld, voorziene levertermijn half april, uiteindelijke levering = begin juli (een kleine zes maanden van a-z). 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 5 juli 2017 Delen Geplaatst: 5 juli 2017 1 uur terug, Variant TGI zei: Gisteren eindelijk de grote dag. Na een mailtje vorig week mocht ik gisteren onze nieuwe golf variant CNG ophalen. Uiteindelijk is het sinds begin juni toch wat sneller gegaan als verwacht. Om on-topic te blijven: eind januari besteld, voorziene levertermijn half april, uiteindelijke levering = begin juli (een kleine zes maanden van a-z). Dat is in ieder geval drie maanden minder lang wachten dan mensen die een Audi A4 of A5-G-Tron besteld hebben. Ik wens je veel geluk en rijplezier in je spiksplinternieuwe aardgasauto ! Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JurgenP Geplaatst: 5 juli 2017 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2017 Veel plezier ermee. Voor mij nog een maandje wachten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pé DAELEMMER Geplaatst: 8 juli 2017 Delen Geplaatst: 8 juli 2017 22 Jan besteld, nog altijd geen nieuws ...... 1 http://www.spritmonitor.de/en/detail/901242.html 2017 VW Golf Variant 1.4 TGI comfortline Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bert P Geplaatst: 13 juli 2017 Delen Geplaatst: 13 juli 2017 Februari besteld en staat nu bij de dealer die in verlof gaat. Wachten tot augustus. Normaal was levering voorzien voor 12 juni. Foto's moet ik kleiner maken om op te laden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 13 juli 2017 Delen Geplaatst: 13 juli 2017 41 minuten geleden, Bert P zei: Februari besteld en staat nu bij de dealer die in verlof gaat. Wachten tot augustus. Normaal was levering voorzien voor 12 juni. Foto's moet ik kleiner maken om op te laden Da's natuurlijk balen tot en met nu dat je dealer in verlof gaat. Je auto staat daar maar je moet minstens 18 tot 21 dagen wachten vooraleer hij gereedmaakt is en je hem in ontvangst kan nemen. Had je 'm begin, midden of einde februari besteld? Ik begrijp niet goed dat je 'm niet besteld hebt in de maand januari van het autosalon. Had je dat gedaan dan was je nu al met 'm aan het rondrijden. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bert P Geplaatst: 13 juli 2017 Delen Geplaatst: 13 juli 2017 6 minuten geleden, muscles zei: Da's natuurlijk balen tot en met nu dat je dealer in verlof gaat. Je auto staat daar maar je moet minstens 18 tot 21 dagen wachten vooraleer hij gereedmaakt is en je hem in ontvangst kan nemen. Had je 'm begin, midden of einde februari besteld? Ik begrijp niet goed dat je 'm niet besteld hebt in de maand januari van het autosalon. Had je dat gedaan dan was je nu al met 'm aan het rondrijden. Ja. Tijd voor gepakt om dingen uit te zoeken en te vergelijken. Besteld eind februari. Vandaag papieren gaan ophalen en leveren zal zijn als we zelf terug zijn van vakantie. Dus na 5 augustus. Dealer in verlof tot 1 augustus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pé DAELEMMER Geplaatst: 15 juli 2017 Delen Geplaatst: 15 juli 2017 Idem hier, de wagen wordt eindelijk geleverd! Wegens verlofregeling af te halen op 2 Aug (besteld 22Jan, verwachte levering 31Mar). 'k Hoop dat ik, om het leed te verzachten, op z'n minst er een stel gratis matjes bij krijg. http://www.spritmonitor.de/en/detail/901242.html 2017 VW Golf Variant 1.4 TGI comfortline Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 15 juli 2017 Delen Geplaatst: 15 juli 2017 Matjes zitten er altijd standaard in. Althans toch wanneer je hem in Duitsland koopt........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pé DAELEMMER Geplaatst: 2 augustus 2017 Delen Geplaatst: 2 augustus 2017 Enfin, hij staat op de oprit!!! 2 http://www.spritmonitor.de/en/detail/901242.html 2017 VW Golf Variant 1.4 TGI comfortline Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJR Geplaatst: 2 augustus 2017 Delen Geplaatst: 2 augustus 2017 Geniet ervan! VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 2 augustus 2017 Delen Geplaatst: 2 augustus 2017 11 minuten geleden, Pé DAELEMMER zei: Enfin, hij staat op de oprit!!! Dat is fijn (plezant) om te lezen. Alweer een gelukkige CNG-rijder erbij! Kan je enkele foto's van je nieuwe aanwinst met ons delen? 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Pé DAELEMMER Geplaatst: 3 augustus 2017 Populair bericht Delen Geplaatst: 3 augustus 2017 (aangepast) 3 augustus 2017 aangepast door Pé DAELEMMER 3 http://www.spritmonitor.de/en/detail/901242.html 2017 VW Golf Variant 1.4 TGI comfortline Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pé DAELEMMER Geplaatst: 3 augustus 2017 Delen Geplaatst: 3 augustus 2017 Nog zonder sticker weliswaar. http://www.spritmonitor.de/en/detail/901242.html 2017 VW Golf Variant 1.4 TGI comfortline Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 3 augustus 2017 Delen Geplaatst: 3 augustus 2017 8 minuten geleden, Pé DAELEMMER zei: Nog zonder sticker weliswaar. Ik had de "verplichte" sticker erbij gekregen van mijn dealer (lag achter de voorruit, dus meegeleverd door d'Ieteren) maar ik zei dat ik 'm zelf zou plakken. Ik heb echter een hele tijd - zeker een volle maand - zonder sticker rondgereden omdat ik die sticker helemaal niet mooi vond Trouwens, welke uitvoering heb jij? Highline? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pé DAELEMMER Geplaatst: 3 augustus 2017 Delen Geplaatst: 3 augustus 2017 Comfortline met hier en daar uitbreiding (ergo-actieve zetels, comfort-en travelpack). Ik vond de extra's bij een highline geen meerwaarde. 1 http://www.spritmonitor.de/en/detail/901242.html 2017 VW Golf Variant 1.4 TGI comfortline Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen