Lage Emissie Zone Geplaatst: 1 juni 2017 Delen Geplaatst: 1 juni 2017 Niemand heeft tot hiertoe de volgende details hier geplaatst, omdat het interessant is wordt dit vermeld. In het boekje van de Caddy staat niet wat je terug vindt in de kant van de bestuurdersdeur. Bandenspanning 2 personen + bagage: banden vooraan 2,7 bar, banden achteraan 2,7 bar. Bandenspanning 5 personen (of meer) met bagage: banden vooraan 2,9 bar, banden achteraan 3,2 bar. Daarnet de CNG sticker en promotiesticker gekleefd en de wagen ziet er mooier uit. Ik moet er even bij vermelden dat VW Dieteren vele aardgaswagens verkoopt dankzij deze site dus ze mogen Aardgasrijder dankbaar zijn. 2 VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Darmgasrijder Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 Ff off topic. In de handleiding staat dat je de benzine afsluitklep kunt hangen aan de daar voorziene bevestiging. Welk moet dit dan zijn want ik zie niks waar ik dat ding aan kan haken/hangen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 3 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2017 4 minuten geleden, Darmgasrijder zei: Ff off topic. In de handleiding staat dat je de benzine afsluitklep kunt hangen aan de daar voorziene bevestiging. Welk moet dit dan zijn want ik zie niks waar ik dat ding aan kan haken/hangen. Ik heb mijn sleutelbaard nog niet in de benzine afsluitklep gleuf geplaatst maar wanneer ik dit doe blijft deze volgens de foto vast hangen via de bevestiging. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Darmgasrijder Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 Ja hij blijft hangen aan dat kabeltje, maar zoiets zat er ook aan bij m'n vorige auto maar alsnog kon ik de afsluitklep ophangen aan de benzineklep. Nu moet je dat ding tgn je auto laten hangen ? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 3 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2017 1 minuut geleden, Darmgasrijder zei: Ja hij blijft hangen aan dat kabeltje, maar zoiets zat er ook aan bij m'n vorige auto maar alsnog kon ik de afsluitklep ophangen aan de benzineklep. Nu moet je dat ding tgn je auto laten hangen ? Bij mijn oldtimer kon je die klep echt haken/hangen en je hebt een punt de Caddy kan het niet. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 Ik heb eveneens al geprobeerd om de benzinedop aan mijn tankklep vast te haken maar dat gaat bij mijn Octavia ook niet. In de dop zelf is er nochtans een gleuf voorzien om dat te doen. Ze blijft inderdaad hangen aan dat kabeltje. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr Nick Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 je moet eens kijken, in de binnenhoek bovenaan van de klep zie je een uitsparing, een soort ring waarin je de dop kan steken. De dop zelf heeft een soort staafje uitsteken dat aan de binnenkant steekt als hij op zijn plaats zit. Als je het pinnetje in het gatje steekt (pun intended )dan zit de dop op zijn plaats voor tijdens het tanken 1 autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 5 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2017 6 uren geleden, Dr Nick zei: je moet eens kijken, in de binnenhoek bovenaan van de klep zie je een uitsparing, een soort ring waarin je de dop kan steken. De dop zelf heeft een soort staafje uitsteken dat aan de binnenkant steekt als hij op zijn plaats zit. Als je het pinnetje in het gatje steekt (pun intended )dan zit de dop op zijn plaats voor tijdens het tanken Foto is welkom want een afbeelding vertelt meer dan tekst VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Aardgasrijder Geplaatst: 5 juni 2017 Populair bericht Delen Geplaatst: 5 juni 2017 @Darmgasrijder @Dr Nick @Lage Emissie Zone @muscles in het geval van mijn prachtige Octavia Combi, kan het alsvolgt. Er zijn 2 wijzes van 'simply clever' de dop hangen (zie vooral de eerste ) 2 3 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 30 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Op 1-6-2017 om 13:22, Lage Emissie Zone zei: Wanneer mijn gastanks leeg gereden zijn ben ik van plan om de bandenspanning te optimaliseren, heeft iemand een idee wat de bandenspanning is van fabriek uit? ( 2,7 en 2,7 ?) VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 2.7 voor en en achter in dit geval. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 6 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2018 Hier vind je een bandenspanningstabel in pdf formaat van het bedrijf profile: https://www.profile.nl/system/ckeditor_assets/attachments/385/bandenspanningstabel.pdf VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen