Bij Geplaatst: 22 mei 2017 Delen Geplaatst: 22 mei 2017 Blijkbaar is mijn topicske verdwenen dus even herhalen. Woensdag vertrekken wij naar de dardennen zover ik kan zien is de laatste tankmogelijkheid via den E313 tongeren. rond luik staan er een paar in de planning maar heeft er iemnd weet of die stations al operationeel zijn want dit kan ik uit de website vandats niet opmaken. merci BMW moto oldtimerfanaat Golf TGI Highline (2015) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 22 mei 2017 Delen Geplaatst: 22 mei 2017 Helaas niets in regio Luik. 3 pompen in opbouw, kortstbijzijnde is Namen... Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 22 mei 2017 Delen Geplaatst: 22 mei 2017 @Bij Ja, ik herinner mij dat jouw vraag hier stond maar inderdaad door de scriptfout van een paar dagen geleden verdwenen was. Wat betreft CNG-stations in de provincie Luik en omgeving van de stad Luik: nee, daar zijn nog geen operationele stations. Er zijn er echter wel vier gepland zoals je kan zien op https://cng.muscleboykanan.com/wallonie/luik/ maar of die dit jaar nog in gebruik gaan genomen worden is onzeker. Ik heb echter wel een tijdje geleden in de provincie Luik een operationeel CNG-station gevonden dat terug te vinden is op de parking van een soort intercommunale. Ik had het bekeken op Google Maps en met StreetView maar ik kan het helaas niet meer terugvinden. Ik heb al zitten zoeken op Gibgas, op gas-tankstellen.de, op Erdgasfahrer-forum.de, op de Facebook-pagina van Q8 Belgium. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr Nick Geplaatst: 23 mei 2017 Delen Geplaatst: 23 mei 2017 Ik ben gisteren toevallig in Tongeren gaan tanken. Ik was vergeten dat DATS24 altijd wel meer in mijn tank krijgt dan de Q8 in Houthalen. MAAR.... ik kan ineens wel heel veel km's. Heb er ondertussen 140 en zou er nog 300 kunnen. normaal gezien is dit toch zeker 50km minder. Is Tongeren aangesloten op een ander netwerk als de rest van de H-gas stations??? Want als je ineens meer km's kan, dan moet je niet in Luik gaan zoeken, want dan maakt het verschil zich zo wel goed. autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 23 mei 2017 Delen Geplaatst: 23 mei 2017 3 uren geleden, Dr Nick zei: Ik ben gisteren toevallig in Tongeren gaan tanken. Ik was vergeten dat DATS24 altijd wel meer in mijn tank krijgt dan de Q8 in Houthalen. MAAR.... ik kan ineens wel heel veel km's. Heb er ondertussen 140 en zou er nog 300 kunnen. normaal gezien is dit toch zeker 50km minder. Is Tongeren aangesloten op een ander netwerk als de rest van de H-gas stations??? Want als je ineens meer km's kan, dan moet je niet in Luik gaan zoeken, want dan maakt het verschil zich zo wel goed. Ik tank de afgelopen week ook weer terug in Tongeren. En het klopt, er gaat meer aardgas in mijn auto, en ik leg ook meer kilometers af dan wanneer ik bij dats24 in Hasselt tank, toch bijna 400 kilometers met 16 tot 17 kg CNG. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr Nick Geplaatst: 23 mei 2017 Delen Geplaatst: 23 mei 2017 19 minuten geleden, muscles zei: Ik tank de afgelopen week ook weer terug in Tongeren. En het klopt, er gaat meer aardgas in mijn auto, en ik leg ook meer kilometers af dan wanneer ik bij dats24 in Hasselt tank, toch bijna 400 kilometers met 16 tot 17 kg CNG. Is Hasselt aangesloten op H-of L-gas netwerk? Dat is zowat de scheidingslijn, dus weet het zelf niet. Dat zou natuurlijk al veel verklaren. Maar in Houthalen weet ik dat het H-gas is (weliswaar goedkoper als de andere H-gas tankstations) autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 23 mei 2017 Delen Geplaatst: 23 mei 2017 Hasselt is ook hoogcalorisch aardgas: https://customer.dats24.be/nl/gas-station/4414 Dats24 heeft daar trouwens de stickers H-Gas aangebracht op de twee pompen. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr Nick Geplaatst: 23 mei 2017 Delen Geplaatst: 23 mei 2017 ik heb daar nog nooit getankt, ik rij dan even door tot Houthalen, die paar km zijn het waard voor het prijsverschil autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 24 mei 2017 Delen Geplaatst: 24 mei 2017 ben je er zeker van dat Q8 H-GAS is ? zowel de app van pitpoint en gibgas zeggen van niet. En als ik er ga tanken zegt mijn auto soms aardgaskwaliteit 90 procent. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr Nick Geplaatst: 24 mei 2017 Delen Geplaatst: 24 mei 2017 Ik rij even veel km's daar als in bree of Genk. Dus ja... Enkel tongeren is ineens meer km's. autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 24 mei 2017 Delen Geplaatst: 24 mei 2017 4 uren geleden, Kris81 zei: ben je er zeker van dat Q8 H-GAS is ? zowel de app van pitpoint en gibgas zeggen van niet. En als ik er ga tanken zegt mijn auto soms aardgaskwaliteit 90 procent. Da's toch wel raar dat de app van gibgas iets anders vertelt dan de website van gibgas zelf! http://www.gibgas.de/Tankstellen/Detail B_3530_Houthalen-Helchteren_Grote Baan_11 En Gas-tankstellen.de geeft ook aan dat Q8 H-Gas is: https://www.gas-tankstellen.de/menu.php?jump=detail&tanke=26108 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bij Geplaatst: 30 mei 2017 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2017 OK de laatste tankmogelijkheid was dus Tongeren. daar dus de tank nog eens gevuld en verder gereden. Gisteren weer gaan tanken na 330 km gereden te hebben. Bij ons is het verschil tussen H en L gas ongeveer 60km. In beide gevallen hebben we ongeveer 15 kg gas getankt. Wat ook opvalt is dat als we bij Q8 in turnhout gaan tanken we toch ook altijd meer kms kunnen doen alhoewel het daar volgens mij toch ook L gas is. BMW moto oldtimerfanaat Golf TGI Highline (2015) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr Nick Geplaatst: 30 mei 2017 Delen Geplaatst: 30 mei 2017 mijn laatste tankbeurt was 12.8kg en al 384km gedaan, dus ik had nog 2.2kg over (in theorie) Het gas van Tongeren was echt speciaal 1 autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 23 juni 2017 Delen Geplaatst: 23 juni 2017 Op 5/22/2017 om 22:23, muscles zei: Ik heb echter wel een tijdje geleden in de provincie Luik een operationeel CNG-station gevonden dat terug te vinden is op de parking van een soort intercommunale. Ik had het bekeken op Google Maps en met StreetView maar ik kan het helaas niet meer terugvinden. Ik heb al zitten zoeken op Gibgas, op gas-tankstellen.de, op Erdgasfahrer-forum.de, op de Facebook-pagina van Q8 Belgium. Ik heb het Luikse CNG-tankstation dan toch teruggevonden op gas-tankstellen.de: https://www.gas-tankstellen.de/menu.php?jump=detail&tanke=3975 ALG - Association liégeoise du gaz (op Franstalige Wikipedia)Rue de Visé 23 B-4020 Jupille-sur-Meuse (Liege) Openingsuren: Ma-Vr 8-12 u. en 13-17u. GPS-Koordinaten: 50.6444 N, 5.62286 E Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yves618 Geplaatst: 8 februari 2018 Delen Geplaatst: 8 februari 2018 Bonjour, Je suis désolé de parler en français, ma tablette traduit directement . Pour cette station à Liège ( Luik ) est ce que vous êtes certains qu'elle est accessible au public ? Je me demande si ce n'est que pour les voitures de la commune ou des personnes travaillant à l' ALG ? En province de Liège on a des gros retards que connection au gaz par le gestionnaire de réseau. Pourtant à Beyne heusay et Seraing, les stations sont là, mais pas reliés au gaz. DATS24 me dit qu'ils n'ont toujours pas les permis. Je me demande pourquoi ca prend autant de temps. Bonne soirée Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 8 februari 2018 Delen Geplaatst: 8 februari 2018 15 minuten geleden, Yves618 zei: Bonjour, Je suis désolé de parler en français, ma tablette traduit directement . Pour cette station à Liège ( Luik ) est ce que vous êtes certains qu'elle est accessible au public ? Je me demande si ce n'est que pour les voitures de la commune ou des personnes travaillant à l' ALG ? En province de Liège on a des gros retards que connection au gaz par le gestionnaire de réseau. Pourtant à Beyne heusay et Seraing, les stations sont là, mais pas reliés au gaz. DATS24 me dit qu'ils n'ont toujours pas les permis. Je me demande pourquoi ca prend autant de temps. Bonne soirée Bonjour Yves, Bienvenue ici au aardgasrijderforum Non, la station de ALG n'est plus accessible au public, on m'a dit. Gaz était gratuit là bas. Vraiment. Et oui, Liège a des gros retards. Comme toi, je ne peux pas comprendre pourquoi ça prend autant de temps. Bonne soirée. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen