Darmgasrijder Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Zijn er leden die een extra nummerplaat hebben laten bijmaken? Kostprijs en waar aub goedkoopste wat ik gevonden heb is 6€ bij autoplaat6euro.be. Echter stel ik me vragen bij de kwaliteit hiervan... iemand ervaring? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Bij de lokale krantenwinkel. Werd gedrukt op 3M folie en is standaard denk ik. Kostte me 8 euro als ik me niet vergis. 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Darmgasrijder Geplaatst: 3 mei 2017 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Welke is dat? Doen ze niet bij iedere krantenwinkel lijkt me. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Dusty shop neeroeteren. Goedkoper dan 5-6 euro ga je niet vinden denk ik. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Darmgasrijder Geplaatst: 3 mei 2017 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Nee dat denk ik ook niet ? Moet je dan de originele plaat (bij)hebben? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Euhm... om fraude te voorkomen wel Ik had een papiertje bij waar dit opstond, dat was ook voldoende 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Bij Euro shop in Sint-Niklaas kost een plaat bijmaken 20 EUR, het is daar de reflecterende wettelijk goedgekeurde versie met KB vermelding. Ik laat het door mijn garage doen, kost mij 50 EUR maar daar krijg ik de service voor dat de platen met (hoop ik) roestvrij stalen schroeven bevestigd worden. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Een nummerplaat kostte bij mijn garage 0 € zat in de service 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 3 uren geleden, Aardgasrijder zei: Een nummerplaat kostte bij mijn garage 0 € zat in de service Op 1 of andere manier bestaat het woord gratis niet of je moet de loterij winnen waar je inzet wordt verhoogd met een factor die zo hoog ligt dat je het niet op een andere manier betaald hebt. Het is overigens wel leuk wanneer je dit overkomt VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Darmgasrijder Geplaatst: 4 mei 2017 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2017 De nummerplaat vooraan zit er bij mij ook op bij afhaling, maar heb nog 2 andere platen nodig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 4 mei 2017 Delen Geplaatst: 4 mei 2017 10 uren geleden, Lage Emissie Zone zei: Op 1 of andere manier bestaat het woord gratis niet of je moet de loterij winnen waar je inzet wordt verhoogd met een factor die zo hoog ligt dat je het niet op een andere manier betaald hebt. Het is overigens wel leuk wanneer je dit overkomt Er zijn wel nog altijd garages die dit echt gratis aanbieden. Meestal zijn dat garages die "kleiner" zijn, die slechts 1 merk verkopen, bijvoorbeeld die enkel Skoda verkopen, ofwel die slechts 2 merken verkopen zoals bijvoorbeeld Skoda en Volkswagen. Die doen dat dan als een service naar de klant toe, en waarschijnlijk ook omdat zij genoeg omzet halen door de vele klanten die ze hebben. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Darmgasrijder Geplaatst: 4 mei 2017 Auteur Populair bericht Delen Geplaatst: 4 mei 2017 Vandaag even de garage gemaild om te vragen wat het bij hen of via hen kost en kreeg een mail terug die de verkoper naar de aflevercollega had gestuurd waarin ik in CC stond. Hij vroeg om 3 duplicaten te zorgen die kosteloos op de fiche kwamen. Da's mooi ?? 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 4 mei 2017 Delen Geplaatst: 4 mei 2017 1 uur geleden, Darmgasrijder zei: Vandaag even de garage gemaild om te vragen wat het bij hen of via hen kost en kreeg een mail terug die de verkoper naar de aflevercollega had gestuurd waarin ik in CC stond. Hij vroeg om 3 duplicaten te zorgen die kosteloos op de fiche kwamen. Da's mooi ?? In mijn geval: originele nummerplaat met plaathouder + voorplaat: 50 EUR incl. BTW De kost zit hem in die plaathouder wellicht want anders gaan er mensen zeggen: je bent in t zak gezet VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bij Geplaatst: 4 mei 2017 Delen Geplaatst: 4 mei 2017 Bij ons was nrplaathouder en duplicaat nr plaat gratis. geste van de garage BMW moto oldtimerfanaat Golf TGI Highline (2015) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 4 mei 2017 Delen Geplaatst: 4 mei 2017 (aangepast) 7 uren geleden, Lage Emissie Zone zei: originele nummerplaat met plaathouder + voorplaat: 50 EUR incl. BTW De kost zit hem in die plaathouder wellicht want anders gaan er mensen zeggen: je bent in t zak gezet Je bent nog altijd in de zak gezet Een nummerplaat + een nummerplaathouder met gratis reklame voor de garage... "Bij" krijgt die beide gratis en "Darmgasrijder" krijgt zomaar eventjes 3 nummerplaten gratis Mij lukt zoiets als "Darmgasrijder" ook niet... 4 mei 2017 aangepast door Koen C Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Darmgasrijder Geplaatst: 4 mei 2017 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2017 Ik was gewoon aan het rondkijken waar ik ze kon laten maken tgn een goede prijs, dus dacht ook es ff aan de garage zelf vragen. Als ze hetzelfde bedrag hanteerden dan waar ik ze online of in de winkel voor kon hebben mochten zij het ook regelen. Heb er geen spijt van dat ik het ff gevraagd heb ? Maar moet je de oorspronkelijke plaat die de verzekering aanvraagt niet zelf betalen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 5 mei 2017 Delen Geplaatst: 5 mei 2017 7 uren geleden, Koen C zei: Je bent nog altijd in de zak gezet Een nummerplaat + een nummerplaathouder met gratis reklame voor de garage... "Bij" krijgt die beide gratis en "Darmgasrijder" krijgt zomaar eventjes 3 nummerplaten gratis Mij lukt zoiets als "Darmgasrijder" ook niet... Misschien betalen ze hun platen bij het volgende onderhoud? We moeten dit opvolgen. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 5 mei 2017 Delen Geplaatst: 5 mei 2017 20 uren geleden, Darmgasrijder zei: Ik was gewoon aan het rondkijken waar ik ze kon laten maken tgn een goede prijs, dus dacht ook es ff aan de garage zelf vragen. Als ze hetzelfde bedrag hanteerden dan waar ik ze online of in de winkel voor kon hebben mochten zij het ook regelen. Heb er geen spijt van dat ik het ff gevraagd heb ? Maar moet je de oorspronkelijke plaat die de verzekering aanvraagt niet zelf betalen? 30 EUR vraagt mijn verzekering ervoor. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 5 mei 2017 Delen Geplaatst: 5 mei 2017 Klopt, dit is de officiële prijs die je dient te betalen aan de postbode Ik heb ook 30 euro moeten betalen, een nummerplaat kost nu eenmaal geld. 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen