Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

VW Caddy hoogte vering

Darmgasrijder

Aanbevolen berichten

Het is mij opgevallen dat de Caddy's op autoshoot foto's altijd mooi op z'n banden ligt, maw weinig ruimte tussen band en wielkast. Zoek via Google maar eens naar vw caddy... ook op de online configurator ziet hij er zo uit. Maar in werkelijkheid is het een ander verhaal en heb je veel ruimte tussen band en wielkast, wat in mijn ogen minder mooi oogt. Wil je het bij je caddy ook zo hebben moet je al gaan verlagen. Maar is dit geen misleiding? Sterker nog, zou je kunnen eisen dat vw je caddy zo maakt, aangezien de car configurator hem ook zo laat zien...

Car configurator

IMG_5303.png

car shoot foto's (originele vw foto's denk ik omwille Duitse nr plaat)
IMG_5305.jpg

IMG_5306.jpg
IMG_5307.jpg

2 Caddys  zoals hij echt geleverd word
IMG_5308.jpg

IMG_5309.jpg
photo upload

aangepast door Darmgasrijder
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, goed opgemerkt!

hstetd.jpg

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is algemeen bekend (helaas) 9_9

Hier een foto van de Skoda Octavia van het autosalon van Genève....

De octavia staat ook hoog op zijn poten, tenzij je hem gaat verlagen met bv. een Eibach (pro)set.

Ik heb het overwogen.

Skoda_Octavia_III_Combi_zive_pasy_01_800_600.jpg.e37404e509f0ac857e10552162dff966.jpgSkoda_Octavia_III_Combi_zive_pasy_Perex_800_600.jpg.586ed6407d344712e40c84692462b1d1.jpgSkoda_Octavia_III_Combi_zive_dalsi_09_800_600.jpg.4133b98345e43006b09c54a499a5b208.jpg

• Vind ik leuk 2

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus op het autosalon en foto's gebruiken ze gewoon spanriemen? 

Maar als hij op de autoconfigurator er lager uitziet dan in werkelijkheid, zou je dan kunnen eisen dat ze hem ook lager leggen? (En dan niet met spanriemen ?)

Om er zelf het geld aan uit te geven vind ik er wat over, temeer omdat er vanachter bladveren zitten. 

In mijn ogen is het misleiding!

edit: net even het showroom boekje  van de caddy gezocht, en daar heeft ie ook de grote ruimte. 

Wel een beetje belachelijk dat ze op het salon  en bepaalde foto's de caddy wel de sportievere look geven.  

Ik hoef helemaal geen superverlaagde Caddy, maar zoals ze op bovenstaande foto's zijn is wel mooier en nog steeds praktisch.

aangepast door Darmgasrijder
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...