Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder

Problemen met het forum / de website?

Recommended Posts

Bedankt voor de info. Jammer genoeg is er geen resultaat, ik heb nochtans letterlijk uitgevoerd wat de procedure voorzag. Bewijs ik moest nu plots gaan gissen naar mijn wachtwoord dat niet meer automatisch gegenereerd werd toen ik wou inloggen. Gelukkig goed gegokt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, muscles zei:

@STHO en @Koen C Als je gebruikmaakt van Internet Explorer in Windows 10, dan kan je het volgende doen (het is wel allemaal in het Engels, maar als die van jou de Nederlandstalige IE is, dan kan je het toch volgen, hoop ik):

How to clear Internet Explorer Cache

a. Open Internet Explorer by launching Cortana and write down Internet Explorer in the search space. Soon, you will notice Internet Explorer as the Best match on top, click on it.

Cortana search Internet Explorer

b. Once the browser opens up, click on the Tools button at the extreme top right. A menu will appear with various choices, click on Internet options.

Internet Explorer Tools button Internet options

c. An Internet Properties box will pop up, focus on the General tab and locate the section that reads as Browsing history.

d. Finally, click the Delete button that appears in the section.

How to Clear Cache on Windows 10 - All Type image 3

e. The above action will make another box pop-up on the screen. Various options with checkboxes are listed out. Hence, select all the boxes and then as the last thing, click on Delete.

How to Clear Cache on Windows 10 - All Type image 4

Sorry, zie mijn vorige post.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, STHO zei:

Bedankt voor de info. Jammer genoeg is er geen resultaat, ik heb nochtans letterlijk uitgevoerd wat de procedure voorzag. Bewijs ik moest nu plots gaan gissen naar mijn wachtwoord dat niet meer automatisch gegenereerd werd toen ik wou inloggen. Gelukkig goed gegokt.

Het is altijd verstandig om je wachtwoorden voor verschillende sites ergens in een schrift op te schrijven voor het geval er iets moest fout lopen met je computer.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,14 kg/100 km | 242.000 km and counting...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
33 minuten geleden, muscles zei:

Het is altijd verstandig om je wachtwoorden voor verschillende sites ergens in een schrift op te schrijven voor het geval er iets moest fout lopen met je computer.

Wat ik ook normaal doe, maar voor 'aardgasrijder' was ik het vergeten. Ondertussen heb ik mijn lijst bijgewerkt.?

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een probleem met Firefox (ESR versie van op't werk). Bovenaan het forum of topic is alles OK maar bij het naar onderscrollen komt de achtergrond op de voorgrond, maw de witte achtergrond van de posts wordt vervangen door de kleur van het thema wat alles een beetje onleesbaar maakt. Probleem bestaat sinds het nieuwe thema actief is.

Thuis (FireFox 60.0) heb ik dat niet.

Spritmonitor Skoda Octavia Combi (L en H+ gas gecombineerd): 745990_5.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanochtend rond 9 uur is een een onderbreking in het stroomcircuit geweest bij datacenter BIT-2C, als gevolg hiervan is het grootste deel van onze infrastructuur offline geraakt.

https://www.bit.nl/nl/over-bit/incidenten

Ter info, het kan zijn dat een aantal functies nog niet volledig werken.

Ik merk dat de onderwerpen niet op ongelezen kunnen worden gezet...

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb Webhosting & Webdesign
Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 50.000 km and counting

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 160.000 km  and counting

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De downtime heeft een uurtje geduurd, alles werkt ondertussen terug zoals het hoort.

Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 50.000 km and counting

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 160.000 km  and counting

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een verplaatst thema (zoals recent "Blauwe diesel" van LEZ) blijft zorgen voor  "ongelezen berichten" in Algemeen.

Ik weet het : dit is al eens gemeld -_- en er bestaat een knop "Markeer alles als gelezen" (bovenaan rechts).

• Bedankt 1

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  5.7 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb een heel irritant probleem waarbij de tekstvakken waarin je reacties plaatst en ziet zich helemaal in de breedte uitstrekken.  Ik moet dan naar rechts blijven scrollen met de scrollbar. Het is 11000 px width...

• Vind ik leuk 1

VW Polo 2018 TGI (in bestelling 26/01/2018, productie 16/06/2018)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb je een voorbeeld waar dit voorvalt?
Welke browser gebruik je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zit de oplossing niet in het "thema" ?

Zie hieronder :

Op ‎11‎/‎05‎/‎2018 om 00:58, boomke zei:

beste,

ik heb thema veranderd en alles was opgelost.

bedankt voor de moeite

mvg,

delano

Dat zijn zwevende cookies die in conflict komen met het nieuwe thema.

Het thema terug switchen van Achtergrond naar Standaard en dan terug naar Achtergrond lost het probleem op.

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uren geleden, guy_cng zei:

ik heb een heel irritant probleem waarbij de tekstvakken waarin je reacties plaatst en ziet zich helemaal in de breedte uitstrekken.  Ik moet dan naar rechts blijven scrollen met de scrollbar. Het is 11000 px width...

Ik heb hetzelfde probleem; Dit probleem verdwijnt evenwel wanneer ik inlog.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het probleem alleen met IE11 (I know, een oude browser).  Op Chrome werkt het OK.

forum1.png

VW Polo 2018 TGI (in bestelling 26/01/2018, productie 16/06/2018)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Precies ewa problemen vandaag. Ik zie ook dat er een aantal posts verdwenen zijn die gisteren geplaatst werden...

Spritmonitor Skoda Octavia Combi (L en H+ gas gecombineerd): 745990_5.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Momenteel zijn er enkele problemen met de weergave van het forum.

Uitloggen en terug aanmelden is momenteel de beste wijze om een bruikbare pagina te krijgen.

De problemen zijn deze nacht omstreeks 02u20 begonnen na een kleine update.
Om de problemen te herstellen werd een backup teruggeplaatst.

Er zijn inderdaad een aantal reacties verdwenen, dit om de database te kunnen herstellen.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het thema Achtergrond Uniform geeft nog steeds problemen zodat bepaalde topics helemaal niet te lezen zijn.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,14 kg/100 km | 242.000 km and counting...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daarom heb ik iedereen het groene standaard thema gegeven 😉

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zijn enkele berichten verloren gegaan (+/- 5).

1 onderwerp heb ik nog kunnen redden van gisterenavond om 23u00 (het onderwerp over de keuze tussen Caddy en Caddy Maxi)

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En ook enkele "privé" berichten.

aangepast door Koen C

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klopt maar deze zijn beveiligd in de database en kan ik niet herstellen.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Discussieer mee

Je kan nu reageren en later registreren Als je een account hebt, login met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Verwijder opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...