Populair bericht Aardgasrijder Geplaatst: 27 maart 2018 Auteur Populair bericht Delen Geplaatst: 27 maart 2018 @Taaner bedankt voor de melding. Ik heb een update gedaan 3 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Koen C Geplaatst: 8 april 2018 Populair bericht Delen Geplaatst: 8 april 2018 (aangepast) Het forum / aardgasrijder heeft even een Argenta'ke gedaan het voorbije week-end ? ☺️ Ik ben blij dat het blijkbaar nu in orde is. Indien ik hier of daar nog iets merk, zal ik het wel melden. 8 april 2018 aangepast door Koen C 3 Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 8 april 2018 Delen Geplaatst: 8 april 2018 9 minuten geleden, Koen C zei: Het forum / aardgasrijder heeft even een Argenta'ke gedaan het voorbije week-end ? ☺️ Ik ben blij dat het blijkbaar nu in orde is. Indien ik hier of daar nog iets merk, zal ik het wel melden. @Groengas heeft mijn bericht een like gegeven maar ik kan dat niet zien. Ik weet het echter wel omdat ik daar een melding van krijg en de link in "Alle activiteit" naar mijn bericht gaat. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 8 april 2018 Delen Geplaatst: 8 april 2018 En het gekke is dat ik de like hierboven (vorige bericht) wel kan zien: het witte hartje in de blauwe cirkel in het geciteerde bericht (link die als een rechthoek weergegeven wordt: je weet wel wat ik bedoel). Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 8 april 2018 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2018 Geen Argentake, maar ik ben er nog aan bezig... er zat plots een fout in de forumdatabase en hierdoor draaide alles in de soep. Ik probeer enkele recente backups dus mogelijks verliezen we enkele berichten op het forum 1 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 8 april 2018 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2018 Ohja waarom heeft dit lang geduurd vooraleer het werk opgelost... Ik zat van vrijdag tot vandaag in de regio van Pairi Daiza en had voor een keer enkel mijn smartphone bij ipv tablet en laptop voor het geval er iets zou foutlopen. In de toekomst neem ik ze dus maar weer allemaal mee 1 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 8 april 2018 Delen Geplaatst: 8 april 2018 6 minuten geleden, Aardgasrijder zei: Ik zat van vrijdag tot vandaag in de regio van Pairi Daiza en had voor een keer enkel mijn smartphone bij ipv tablet en laptop voor het geval er iets zou foutlopen. In de toekomst neem ik ze dus maar weer allemaal mee Nee, fout : als je daar op bezoek bent is het de bedoeling dat je geniet van je uitstap en je familie ! En het forum draait dan een week-end even in de puree. So what ? Bij Argenta heeft het een week geduurd - met 120 IT'ers - jij bent alleen om het op te lossen. 1 Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 8 april 2018 Delen Geplaatst: 8 april 2018 24 minuten geleden, Aardgasrijder zei: er zat plots een fout in de forumdatabase en hierdoor draaide alles in de soep. Ik dacht eerst “wat heb ik nu weer fout gedaan”? Voor het eerst sinds lange tijd wou ik Tapatalk nog een proberen, maar die wou niet connecteren en inloggen. Alle pagina’s waren zichtbaar, maar wanneer je een bericht wou liken dan vernieuwde de pagina gewoon, het veld om een reactie te schrijven was weg, je kon geen priveberichten meer sturen, maar niet alleen via Tapatalk, ook mobiel en via PC. Aangezien er op het forum geen nieuwe berichten bijkwamen werd duidelijk dat het een algemeen probleem was. Toch meermaals per dag gekeken of het al terug in orde was. Ik begon jullie zowaar te missen ? Blij dat het inmiddels opnieuw zo goed als in orde is ? 1 1 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 8 april 2018 Delen Geplaatst: 8 april 2018 48 minuten geleden, muscles zei: @Groengas heeft mijn bericht een like gegeven maar ik kan dat niet zien. Ik weet het echter wel omdat ik daar een melding van krijg en de link in "Alle activiteit" naar mijn bericht gaat. Die issue heb ik tot op heden ook nog altijd ? Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 8 april 2018 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2018 Om even te schetsen wat het het moeilijkste maakte... Ik geraakte niet meer in het beheerpaneel van de website. De cronjobs (dus de taken die alles op de achtergrond registreren en regelen) werkten niet omwille van een fout in de tabel 'caching' De Mysql database kon niet teruggezet worden omdat 1 tabel een fout bevatte, die verdomde tabel 'caching' Ach ja, het is me gelukt, dat is het belangrijkste Voordeel van de uitstap is wel dat ik veel CNG-rijders gespot heb ! 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 8 april 2018 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2018 Zojuist, DeNbEiRe_84 zei: Die issue heb ik tot op heden ook nog altijd ? Dat heeft te maken met de betasoftware, dat is nog een kleine bug. Komt binnenkort goed. 1 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 8 april 2018 Delen Geplaatst: 8 april 2018 11 uren geleden, Koen C zei: Bij Argenta heeft het een week geduurd - met 120 IT'ers - jij bent alleen om het op te lossen. Je hebt maar ene goeie nodig. Merci @Aardgasrijder ?? 1 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 9 april 2018 Delen Geplaatst: 9 april 2018 Daarstraks bij het ingeven van een reactie kon ik nog maar gedeeltelijk editeren. Cursor wou na 2 lijntjes niet naar lijn 3 na op de enter toets gedrukt te hebben. Even uit de editor en er weer in loste dit op. Ook heb ik al weer een tijdje dat er niet naar het laatst gelezen bericht (of eerste nieuw bericht, 't is maar hoe je het bekijkt) wordt gesprongen bij een topic maar steeds naar enkele posts ervoor. Het valt mij op dat vooral die waar er foto's gepost zijn hier problemen mee hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
julius Geplaatst: 9 april 2018 Delen Geplaatst: 9 april 2018 @Aardgasrijder even een welgemeende BEDANKT voor jou om het vele werk en tijd die je hieraan spendeert. Want het is pas als we geen nieuws meer kunnen volgen op deze site dat we beseffen hoe hard we het zouden missen als deze niet bestond. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STHO Geplaatst: 10 april 2018 Delen Geplaatst: 10 april 2018 Ik wou reageren op het thema "prijs van aardgas". Tot voor kort lukte dit niet. Nu op dit eigenste moment weer wel, waarvoor mijn dank. Ik wou alleen zeggen dat aardgas H bij DATS24 in Waregem gestegen is naar € 1.04. Dit is dan wellicht het duurdere tarief in Vlaanderen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 10 april 2018 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2018 Dit betreft een algemene prijsverhoging van Dats voor Hgas wegens de stijging van de gastarieven op de markt. De problemen met reageren werden inderdaad verholpen ? 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Aardgasrijder Geplaatst: 10 april 2018 Auteur Populair bericht Delen Geplaatst: 10 april 2018 Ter info, er werden enkele kleine updates op de achtergrond uitgevoerd. Het probleem met de likes lijkt verholpen, graag bevestiging van jullie kant 2 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
julius Geplaatst: 11 april 2018 Delen Geplaatst: 11 april 2018 vanaf vandaag blijkbaar weer alle likes zichtbaar. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 11 april 2018 Delen Geplaatst: 11 april 2018 Quote Het probleem met de likes lijkt verholpen, graag bevestiging van jullie kant Is het daarom dat je zo kwistig bent met likes ? Ter info : - likes zijn zichtbaar - de "gemakkelijke" quote gaat niet (nu is het dus selecteren, copy, de dubble hangende komma"s aanklikken en pasten) - de spellingcorrector werkt niet meer - enkel de "oude" emoijs zijn zichtbaar. Geen "1000" meer (maar die vond ik toch te klein en onduidelijk. Voor mij hoeven die niet) Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 11 april 2018 Delen Geplaatst: 11 april 2018 3 uren geleden, Koen C zei: Is het daarom dat je zo kwistig bent met likes ? Ter info : - likes zijn zichtbaar - de "gemakkelijke" quote gaat niet (nu is het dus selecteren, copy, de dubble hangende komma"s aanklikken en pasten) - de spellingcorrector werkt niet meer - enkel de "oude" emoijs zijn zichtbaar. Geen "1000" meer (maar die vond ik toch te klein en onduidelijk. Voor mij hoeven die niet) Ik heb inderdaad gezien dat er in jouw recente bericht gewoon "quote" stond. Bij mij werkt de "gemakkelijke" quote wel. Ik heb jouw quote van Leen trouwens aangepast. De spellingcorrector werkt bij mij wel. En alle emoijs zijn bij mij zichtbaar en bruikbaar. Maar we zitten ondertussen al weer 3 uren verder. Best nog es controleren dus. Ik zie ook alle likes weer opnieuw. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen