Lage Emissie Zone Geplaatst: 7 maart 2017 Delen Geplaatst: 7 maart 2017 Krassen in de lak. Vandalisme krassen, net dat paaltje of een ongelukje met winkelwagentje of kinderfiets zijn voorbeelden van het ontstaan van ontsierende krassen in uw auto. Tot voor kort werd dit gerepareerd door de traditionele schadehersteller die het gehele plaatdeel van uw auto over moest spuiten. Kosten: vele honderden tot duizenden euro’s! Nu hoeft dit niet meer. Met een nieuwe techniek kunnen, in veel gevallen, krassen voor 85 tot 100 % hersteld worden. Dit voor een fractie van de kosten van spuiten van uw auto. Lees meer op: https://automakeover.nl/krassen-verwijderen/ Een full omnium verzekering dekt vandalisme van krassen, de kans echter dat het gebeurt maakt een herstelling goedkoper dan dat je puur een full omnium gaat nemen voor risicodekking van dit vandalisme. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bij Geplaatst: 7 maart 2017 Delen Geplaatst: 7 maart 2017 Ook in Belgie kan je dit laten doen. krassendokter Ik heb hier geen aandelen maar die heeft ooit aan mijne samurai gewerkt en is een goede technisch onderlegde persoon. Hij doet dit al enkele jaren dus ik denk wel dat hij hierin de nodige expertise heeft opgebouwd. 1 BMW moto oldtimerfanaat Golf TGI Highline (2015) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 7 maart 2017 Delen Geplaatst: 7 maart 2017 Ja, want ik heb zo eens gekeken waar Leiden, Hoofddorp en Noordwijk gelegen zijn: ter hoogte van Rotterdam en dan zo helemaal naar Amsterdam toe. Dat is redelijk ver. Allee, het is nog altijd niet zo ver als naar Hongarije rijden maar voor zoiets te laten doen is het gemakkelijker hier in het Vlaamse landgedeelte. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danny268 Geplaatst: 7 maart 2017 Delen Geplaatst: 7 maart 2017 54 minuten geleden, muscles zei: Ja, want ik heb zo eens gekeken waar Leiden, Hoofddorp en Noordwijk gelegen zijn: ter hoogte van Rotterdam en dan zo helemaal naar Amsterdam toe. Dat is redelijk ver. Allee, het is nog altijd niet zo ver als naar Hongarije rijden maar voor zoiets te laten doen is het gemakkelijker hier in het Vlaamse landgedeelte. goedkoper dan zelf naar hongarije rijden ja .. mijn collega is een ¨Pool , hij had met zijn ford mondeo een kapotte koppaking .. geen probleem , auto met transport naar Polen , ginder laten maken Hijzelf met vliegtuig naar Polen , auto opgehaald en zélf naar belgie gereden.. dit was nog altijd pakken goedkoper dan in de garage in belgie te laten maken !!! ik geloofde het zelf ook niet .. tot dat em de facturen en offertes liet zien 1 Fiat 500L => Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 7 maart 2017 Delen Geplaatst: 7 maart 2017 Ik tank in het totaal vijf keer CNG als ik naar Hongarije rij. 1) Maasmechelen 2) Hösbach (D) 3) Regensburg (D) 4) Pöchlarn (Oostenrijk) 5) Szigetszentmiklós (Hongarije) Maar dat is niet bij elke tankbeurt 15 kg (of meer). Soms is dat minder. Dus als je dat heen en terug doet, die afstand, dan is dat tien keer tanken wat neerkomt op ongeveer € 150. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 8 maart 2017 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2017 (aangepast) 9 uren geleden, Bij zei: Ook in Belgie kan je dit laten doen. krassendokter Ik heb hier geen aandelen maar die heeft ooit aan mijne samurai gewerkt en is een goede technisch onderlegde persoon. Hij doet dit al enkele jaren dus ik denk wel dat hij hierin de nodige expertise heeft opgebouwd. Mooie link! Bovendien goedkoper dan de link die ik had geplaatst, maar deze was enkel ter illustratie, het is een beetje gek om je wagen niet in eigen land te laten repareren gezien de afstand tot in NL. 8 maart 2017 aangepast door Lage Emissie Zone VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 8 maart 2017 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2017 Heeft iemand hier trouwens ervaring mee: Krassen-dokter "WindowSeal" glasverzegeling DOOR BETER ZICHT MEER VEILIGHEID Krassen-dokter "WindowSeal" is een glasbehandeling voor autoruiten welke oorspronkelijk is ontwikkeld voor de vliegtuigindustrie. Het wordt geproduceerd door één van de grootste autoruit fabrikanten ter wereld. Sinds 1997 is WindoSeal verkrijgbaar voor autoruit behandelingen. Per jaar worden in de VS vele miljoenen behandelingen uitgevoerd aan evenveel enthousiaste gebruikers. Sinds kort is deze glasbehandeling ook in Europa verkrijgbaar. Anders dan producten op basis van silicone of was, gebruikt Krassen-dokter "WindowSeal" een geavanceerde fluorpolymeer technologie welke een chemische verbinding aangaat met het glasoppervlak van de autoruit waardoor deze langdurig water en vuilafstotend wordt. Al bij een snelheid van 60 km per uur zal water en vuil van de autoruit afspoelen. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen