Lage Emissie Zone Geplaatst: 19 februari 2017 Delen Geplaatst: 19 februari 2017 Een kennis wil een nieuwe wagen aanschaffen voor de lage emissiezone en ik heb hem informatie verstrekt over een CNG-wagen. Hij was zeer vol interesse voor de aanschaf van een Volkswagen maar wat hem tegenhoudt is het feit dat er geen trekhaak op een 7zit-CNG mag komen. Kent er iemand een model waar dit wel mag? Ik hoop van wel dan kan ik hem hiervan op de hoogte brengen. Ikzelf heb een Caddy Maxi besteld en voor mij is die trekhaak overbodig maar andere mensen hebben een caravan die ze meenemen op vakantie. Ik hoop dat ik de kennis hoopvoller nieuws kan geven dan nu het geval is voor een wagen op CNG. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bruno Geplaatst: 19 februari 2017 Delen Geplaatst: 19 februari 2017 (aangepast) Zit origineel op de skoda octavia. Sorry, net gezien dat het en wagen met 7 pl moet zijn en deze is dat niet. 19 februari 2017 aangepast door Bruno Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen