HERGE Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september Beste Ik kan sinds vorige week geen CNG meer tanken. Er stroomt geen gas meer in de tank. Bij Dats krijg ik een foutmelding 5804. Bij Q8 stroomt er ook geen gas meer in. Het lijkt wel alsof de tank niet "open"gaat. Zijn er Troubleshooting stappen die ik zelf kan ondernemen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september 18 minuten geleden, HERGE zei: Beste Ik kan sinds vorige week geen CNG meer tanken. Er stroomt geen gas meer in de tank. Bij Dats krijg ik een foutmelding 5804. Bij Q8 stroomt er ook geen gas meer in. Het lijkt wel alsof de tank niet "open"gaat. Zijn er Troubleshooting stappen die ik zelf kan ondernemen? Beste is om langs te gaan bij een CNG installateur. Of bij de garage. Je zou de zekeringen kunnen controleren. De tanks worden ook via een zekering gestuurd om open te gaan, voor rijden en tanken. Heb je nog CNG, of reed je al op benzine? 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HERGE Geplaatst: 5 september Auteur Delen Geplaatst: 5 september Beste, Ik zal de zekeringen eens nakijken. Ging er vanuit dat het een soort mechanische koppeling was. Wist niet dat er ook elektronica nodig was om te tanken. Ik reed/rijdt op benzine. Toen ik probeerde te tanken was de tank al leeg als ik me niet vergis. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen