Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

naar Franse Alpen zonder Romac tankkaart

gie

Aanbevolen berichten

Een dag voor mijn vertrek op skivakantie blijkt mijn Romac tankkaart onleesbaar in Londerzeel.

In de zomer nog gaan tanken in Metz met visa, maar daarna ?

In Fauverney (Dijon) enkel met Romac.:S

Heeft er iemand ervaring met de betalingsmogelijkheden in Viriat (Bourg en Bresse), Chambéry of Annecy?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt,

ik had Gibgas ook al geraadpleegd maar die site is in Frankrijk niet altijd even betrouwbaar.

Ik had gisterenavond een mailtje geschreven naar Romac, deze ochtend om 9u al telefoon gekregen.

Ze zien geen problemen in kaart of terminal maar kaart zou sowieso aan vervanging toe zijn.

Ik krijg er een nieuwe toegestuurd.

Romac raad gaz-mobilité op de franse wegen aan aan de bij hen aangesloten vrachtwagenchauffeurs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/1/2024 om 23:35, gie zei:

Een dag voor mijn vertrek op skivakantie blijkt mijn Romac tankkaart onleesbaar in Londerzeel.

In de zomer nog gaan tanken in Metz met visa, maar daarna ?

In Fauverney (Dijon) enkel met Romac.:S

Heeft er iemand ervaring met de betalingsmogelijkheden in Viriat (Bourg en Bresse), Chambéry of Annecy?

Ik ben vorige zomer zowel in Viriat als Annecy gas gaan tanken, maar heb in beide gevallen met Romac-kaart betaald. Als ik me niet vergis was het in beide stations echter wel mogelijk om met maestro/creditcard te betalen (itt bijvoorbeeld Macon waar enkel Romac kan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...