janvg Geplaatst: 8 juni 2023 Delen Geplaatst: 8 juni 2023 Doorgaans gebruik ik Gibgas om tankstations in binnen- en buitenland op te zoeken. Maar ik vond het wel een beetje hinderlijk dat Gibgas geen route voorstelt tot je bestemming. Soms gebruik ik Carburogaz om de prijzen en openingsuren te controleren. Zo kwam ik toevallig te weten dat Carburogaz wel een routeplanner heeft. Zodoende denk ik nu over te schakelen naar Carburogaz. Graag zou ik jullie opinie/ervaringen willen horen over Carburogaz. Wel raar vond ik het bericht "Carburogaz app service will end on 31 januari 2023" dat bovenaan het scherm verschijnt. Volgens mij doet Carburogaz nog steeds zijn werk, hoewel 31-1-23 toch reeds is verstreken?!... Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedy g Geplaatst: 8 juni 2023 Delen Geplaatst: 8 juni 2023 De app werkt inderdaad nog. En ik merk dat bepaalde automatische prijsupdates interfaces ook nog actief lijken te zijn. Maar je kan zelf geen prijzen meer bijwerken en je kan ook niet meer aangeven in de app dat een station defect is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 8 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2023 Dus het is een optie om Carburogaz de route te laten bepalen, mits te controleren in Gibgas of de gekozen stations in werking zijn? Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 8 juni 2023 Delen Geplaatst: 8 juni 2023 Gibgas bevat wel een routeplanner hoor, je klikt eerst op de knop met de pijl rechts bovenaan en dan kun je een hele route uitstippelen. Je krijgt dan een heel net overzicht met alle stations en nota bene hun prijs langs de route, waarbij je ook nog kunt instellen hoeveel km van de route hij moet zoeken. Carburogaz zou ik in ieder geval niet meer gebruiken, de app opent nog als je 'm toevallig nog geïnstalleerd had, maar buiten wat automatische prijsupdates werkt er niets meer en het zou elk moment ook helemaal gedaan kunnen zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 8 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2023 3 minuten geleden, Bremel zei: Gibgas bevat wel een routeplanner hoor, Fantastisch, dan kan ik die gewoon verder gebruiken. Ik probeer het even uit Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 8 juni 2023 Delen Geplaatst: 8 juni 2023 Hierbij nog een screenshot ter illustratie. De afstand tot de snelweg kun je instellen via het menu links, gaat van 1 tot 15 km. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 8 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2023 Thx Bremel! Wel wat zoekwerk; bestaat er een handleiding? Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 8 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2023 6 uren geleden, janvg zei: Thx Bremel! Wel wat zoekwerk; bestaat er een handleiding? gevonden! 1 Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen