Aardgasrijder Geplaatst: 29 november 2022 Delen Geplaatst: 29 november 2022 Dit onderwerp staat in het off-topic gedeelte... dit is niet om racistische reacties uit te lokken! Ik zag zonet beelden van een bepaalde politieke partij over de rellen in Brussel. In een oogflits zag ik volgende beelden en maakte ik 2 screenshots... Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de rellen er zijn gekomen door te torenhoge CNG-prijzen in België Een wagen van Poppy met CNG-sticker is het slachtoffer zoals jullie kunnen zien op de beelden. Ik ben blij dat die tanks beschermd zitten, want op de beelden kloppen ze met brandblussers op de onderkant van de wagen 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 29 november 2022 Delen Geplaatst: 29 november 2022 Met hun kloppen had het beter ontploft, paar tientallen doden. Is ook niet slecht bedoelt. In hun eigen land doen ze dat niet. VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen