Marnix Geplaatst: 21 juli 2022 Delen Geplaatst: 21 juli 2022 Buiten het (logische) prijsverschil tussen H- en L-cng merk ik toch nog prijsverschil bij verschillende tankstations. Dats 24 is lang een ideale tankpartner geweest maar in de momentele prijspiekperiode helaas niet meer; Gisteren (20/7/22) heb ik in Londerzeel CNG getakt aan 2,5 Eur ipv 3,6 Eur bij Dats. Ik heb deze prijs dan ook aangevuld op de site van “Gibgas CNG” waardoor iedereen kan zien wat de “actuele/recente” prijs is. Prijsaanduiding van een maand (of meer) geleden is geen goede maatstaf. Groeten. Marnix 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Taaner Geplaatst: 23 juli 2022 Delen Geplaatst: 23 juli 2022 Prijs CNG wordt hier uitvoerig besproken: Goed dat je de prijzen in Gibgas aanpast, dergelijke apps werken maar als er voldoende mensen actief meewerken. Ik heb de indruk dat Carburogaz beter wordt bij gehouden. Die heeft ook automatische updates voor de tankstations die de prijzen publiceren (bv. Dats). Bestaat wel enkel voor Android maar is wel gratis. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen