Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Korting met de Romac-tankkaart

Delen

Aanbevolen berichten

Heb op een mail aan Dats24 antwoord ontvangen dat je bij betaling met een Xtra kaart een buitengewone fanatastische korting van 1/2 eurocent per kg cng  (ongeveer 0.15 %) krijgt ! Op een volle tank is dat toch al direct 8 tot 10 cent !

• Triest 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Op 20/6/2022 om 15:12, Bremel zei:

Ik weet niet of het al lang zo is, maar blijkbaar krijg je in heel wat stations korting als je de Romac-tankkaart gebruikt. In hun eigen station in Veurne gaat het om 15 cent en ik heb net een lijst gekregen van de partnerstations (eigenlijk netwerken) waar je ook korting krijgt, zie hieronder.

Niet gemakkelijk om te achterhalen welke stations er achter de namen schuilgaan, maar alvast in België lijkt het om deze locaties te gaan:

• Romac Veurne (H+): 15 cent

• LNG-netwerk Drive Systems (allemaal H+): 7 cent
    • Maes Londerzeel
    • Esso Heverlee
    • Q8 Ranst
    • Esso Tessenderlo
    • Total Kallo
    • Zou wellicht ook gelden voor de PitPoint-LNG-stations Hognoul en Rekkem mochten die ook CNG gaan aanbieden (geen idee of dat nog op de planning staat)

• CNG-netwerk Drive Systems (H): 7 cent
    • Niet zeker welke stations hier precies onder vallen, Drive Systems lijkt alleen een lijst te tonen van stations waar de CNG uit LNG komt

• Netwerk GreenPoint Supplies / Ecolfillco: 2 cent (momenteel weinig interessant doordat ze een vrij hoge basisprijs hebben)
    • GreenPoint Anzegem
    • GOW Ieper
    • GreenPoint Oostende

image.png.6bcc297f633af06cd4c81b4b7fb595f2.png

Heb de Romac kaart, de laatste drie stops in Kallo met de kaart, eens benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

In veurne zelf geven ze toch geen extra korting? (reeds verrekend in geafficheerde prijs?) Vorige week getankt daar, en is gewoon de geafficheerde prijs op de factuur.

Wel korting in Frankrijk bij air liquide in Saint-Quentin en Fauverney. Afgelopen vakantie in beide stations 30 cent per kg op de geafficheerde prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/7/2022 om 20:18, Paul72 zei:

Heb de Romac kaart, de laatste drie stops in Kallo met de kaart, eens benieuwd

In Kallo krijg je Nul korting. Alleen in Veurne, moest het toch veranderd zijn, laat eens weten. Heb de eigenaar eens aan de tel gehad. Hij zei in Veurne wel. En in alle anders stations kan je het gebruiken. Zo misschien is dat nu veranderd, eens benieuwd naar het resultaat.

VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké vandaag nog eens gebeld naar Veurne, had iemand anders aan de lijn. En inderdaad toch korting.

Total CNG-LNG Kallo

Zo ga ik mij nu onmiddellijk een kaart aanvragen. Brugge is er al zeker niet bij. Daar zijn ze mee bezig. De kaart kan je daar wel gebruiken.

Bedankt voor de info Jimghw, is wel in ander topic geplaatst.

• Vind ik leuk 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand bevestigen dat die 0,15€ korting in veurne gekregen heeft? Op mijn factuur van juni, in ieder geval geen korting gekregen voor het station in veurne, ook nog nooit in het verleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, grijpgraag zei:

Vorige week heeft mijn vrouw geprobeerd om de Romac kaart te gebruiken in Londerzeel, maar ze werd niet aanvaard, beweert ze.

Heeft iemand anders dat al eens geprobeerd?

Londerzeel werkt perfect. Er staan wel meerdere betaalterminals, waarschijnlijk heeft ze de verkeerde gebruikt?

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kaart is besteld, zal maandag of dinsdag wel toekomen. Pin al ontvangen. Eens benieuwd hoeveel korting het zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/7/2022 om 07:48, Speedy g zei:

Kan iemand bevestigen dat die 0,15€ korting in veurne gekregen heeft?

Ik tank altijd bij Romac Veurne en krijg zelfs 0,18 € korting, ook op de factuur van juni.

Best eens contact opnemen en navragen waarom jij dit niet krijgt.

• Bedankt 1

Spritmonitor Opel Astra Innovation 1.4 Turbo CNG Ecotec:   1039945_5.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Intussen al een paar keer getankt bij Maes Londerzeel en volgens de intussen ontvangen factuur heb ik er zo'n 8,5 cent per kg korting gekregen, dus nog iets meer dan de hierboven aangekondigde 7. Bij een station van Enora (zoals verwacht) geen korting. 

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...