Maarten EF Geplaatst: 21 april 2022 Delen Geplaatst: 21 april 2022 Goedemorgen allen, Vanaf 1/05/22 zal er niet meer kunnen getankt worden in het station te Brasschaat (Ruiterijschool 12). Dank voor uw begrip. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 21 april 2022 Delen Geplaatst: 21 april 2022 Is het station overgenomen door de gemeente of door Igean? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wannes Geplaatst: 21 april 2022 Delen Geplaatst: 21 april 2022 Wat is het verschil met een vaak-niet-werkend station? [emoji854] 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 21 april 2022 Delen Geplaatst: 21 april 2022 Paljassen !!! Is dit de vooruitgang ? Ik stuur direct een mail naar de gemeente Brasschaat om te protesteren ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 21 april 2022 Delen Geplaatst: 21 april 2022 Zeker doen! Ik heb vanmorgen ook al een mailtje gestuurd. Hoe meer, hoe beter, maar het zal toch weer niets uithalen. Het gemeentebestuur is er de laatste jaren hard op achteruit gegaan. Gemeente Brasschaat verkoopt de laatste tijd alles aan Igean Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorn ecofuel Geplaatst: 21 april 2022 Delen Geplaatst: 21 april 2022 Was nu verdomme t enige H gas pomp in de noorderkempen en die gaat dicht. ok was dikwijls n storing maar ja. helaas terug naar L gas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 21 april 2022 Delen Geplaatst: 21 april 2022 (aangepast) Heb zeer boze mail gestuurd naar het volledige college van burgemeester en schepenen. 21 april 2022 aangepast door Brembos x 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 21 april 2022 Delen Geplaatst: 21 april 2022 (aangepast) + Janneke Hesp. 21 april 2022 aangepast door Brembos 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 21 april 2022 Delen Geplaatst: 21 april 2022 Ik denk nie da Janneke Hesp daar van ga wakker liggen. Door zijn beslissing (en de rest van de regerende Brasschaatse NVAers) heeft mijn vrouw en vele anderen binnenkort geen job meer. Ze hebben het containerpark al verkocht aan Igean en voor de ophaling van het restafval ook al Igean en hun diftarsysteem ingeschakeld waar ook al veel klachten over zijn. Ze houden mé niks meer rekening tegenwoordig. Ik hoop da ze bij de volgende verkiezing het deksel op hunne neus krijgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 22 april 2022 Delen Geplaatst: 22 april 2022 Antwoord ontvangen van de plaatsvervangend burgemeester van Brasschaat , de handpop van Janneke Hesp : Geachte heer Het gemeentebestuur verleende aan de firma Green Point Supplies op 1 februari 2011 een domeinconcessie voor de exploitatie van het CNG-tankstation aan de Ruiterijschool te Brasschaat. Er werd opgemerkt dat het tankstation niet meer up-to-date was, regelmatig buiten gebruik omwille van technische problemen, bovendien lieten herstellingen steeds lang op zich wachten. Op 14 juli 2019 werd er een omgevingsvergunning afgeleverd aan de firma Green Point Supplies voor de vernieuwing van de installatie, deze vernieuwing werd tot op heden echter nog niet gerealiseerd. Aangezien IGEAN geïnteresseerd was voor de exploitatie (en vernieuwing) van het CNG-tankstation heeft de gemeenteraad in zitting 28 maart 2022 de overname van de overeenkomst door Igean éénparig goedgekeurd. Aangezien IGEAN echter géén exploitatie voor commerciële doeleinden kan uitvoeren heeft dit tot gevolg dat particulieren geen gebruik meer kunnen maken van de CNG-installatie. Tijdens de gemeenteraad werd nog opgemerkt dat het aangewezen is om aan het CNG-tankstation een doorverwijzing aan te brengen voor de particuliere gebruikers. Ik hoop, hiermee geantwoord te hebben op uw vragen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 22 april 2022 Delen Geplaatst: 22 april 2022 Ik denk da binnenkort de gemeente haar naam veranderd in Igean, want ze verkopen (of geven alles weg) aan Igean. Zelf mogen ze er wel blijven tanken, de hypocrieten. Allemaal vriendjespolitiek. Maar als Igean toch aan particulieren zou mogen verkopen denk ik da ze zeker nie goedkoper gaan zijn dan DATS. Ikzelf heb nog geen antwoord ontvangen op mijn mail, maar ik heb naar info@ gemaild. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 22 april 2022 Delen Geplaatst: 22 april 2022 Mss niet goedkoper maar wel H gas.... Direct naar philip.cools@brasschaat.be mailen en je zal waarschijnlijk hetzelfde standaard antwoord ontvangen... https://www.youtube.com/watch?v=EJB2_qKGkAg Dit wordt vanaf 43.00 besproken in de gemeenteraad en blijkbaar mede goedgekeurd door de oppositie..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pé DAELEMMER Geplaatst: 22 april 2022 Delen Geplaatst: 22 april 2022 Da's pomp nr 2 van greenpoint die er de brui aan geeft. De volgende Oostende ? http://www.spritmonitor.de/en/detail/901242.html 2017 VW Golf Variant 1.4 TGI comfortline Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen