Dr Nick Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 Goedemorgen aardgasrijders, ik ben een tijdje niet meer actief geweest op het forum (wegens te druk op het werk) maar met de huidige prijzen denk ik dat het forum actiever is dan ooit. een gedachtengang die ik had: wij hebben hier een Polo VI 1.0 TGI staan, en die heeft enkel een "nood-brandstoftank" zou er een mogelijkheid zijn om deze tank te vervangen door een standaard formaat van 40L? autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Taaner Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 Technisch zal het wel kunnen, maar ik lees her en der dat het niet toegelaten is om een brandstoftank te vervangen/bij te plaatsen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 @Dr Nick helaas is dit niet toegestaan, je zou dan zelfs een nieuwe homologatie moeten laten doen voor een wagen... De oudere wagens hadden gelukkig nog een volwaardige benzinetank van 50L, nu is het 10-15 liter en zit je met de gebakken peren Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 1 minuut geleden, Aardgasrijder zei: @Dr Nick helaas is dit niet toegestaan, je zou dan zelfs een nieuwe homologatie moeten laten doen voor een wagen... De oudere wagens hadden gelukkig nog een volwaardige benzinetank van 50L, nu is het 10-15 liter en zit je met de gebakken peren Dacht dat enkel de Audi A3 van voor 2018 (50L) heeft. Nieuwere A3s hebben ook kleiner tanks maar wel meer plek voor CNG. A4 en A5 hebben allebei 25L tank meen ik. 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stef Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 Skoda octavia had ook 50 liter. Ik ben nog bij de gelukkigen 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr Nick Geplaatst: 7 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2022 had een vermoeden dat dit een probleem zou zijn. Ik heb nl ook een Octavia waar idd 45 of 50L benzine bij zit was fijn geweest als dat ook met de Polo kon. bedankt allemaal voor de feedback autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bij Geplaatst: 8 maart 2022 Delen Geplaatst: 8 maart 2022 Vorige week de grote tank toch ook maar vol benzine gedaan. Gas rijden is serieus duur geworden..... BMW moto oldtimerfanaat Golf TGI Highline (2015) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 9 maart 2022 Delen Geplaatst: 9 maart 2022 Zal hem volgende week ook eens voltanken. Ik zit nog altijd met een halve tank Luxemburgse benzine € 1.30 van september afgelopen jaar.Aangezien ik dit jaar nog maar 600 km heb gereden raakt die moeilijk leeg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Stef Geplaatst: 9 maart 2022 Populair bericht Delen Geplaatst: 9 maart 2022 Dit weekend hebben we een weekend, toevallig in Houffalize geboekt. CNG voldoen bij de boer, 50 liter benzine tanken in Luxemburg, het huisje is met de winst bijna betaald 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frédo Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 (aangepast) in de a4 krijg ik niet meer dan 20 l benzine in . Vermoedelijk is die 25l als je echt alles leeg rijd. Zolang ik CNG kan tanken onder de 2.9€ blijf ik bij CNG. Gelukkig lukt dit nog bij mij in de buurt 15 maart 2022 aangepast door Frédo Audi A4 G-Tron Gemiddeld verbruik 5.3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen