Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Monopolistische prijzenbeleid DATS24

GiovanniB
 Delen

Aanbevolen berichten

Idee;
We laten bij alle dats24 tankstations 1 ster reviews achter op google met commentaar dat de prijzen niet marktconform zijn!

aangepast door JEGO
  • Vind ik leuk 2

1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto)

2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI)

spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het helpt ook als iedereen de prijzen up-to-date houdt in de apps. In Carburogas kan je de prijs ook bevestigen op datum van vandaag, zo weten anderen ook dat de prijzen up-to-date zijn.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het helpt ook als iedereen de prijzen up-to-date houdt in de apps. In Carburogas kan je de prijs ook bevestigen op datum van vandaag, zo weten anderen ook dat de prijzen up-to-date zijn.

Als bij Carbogas de prijs voor een tijdje hetzelfde blijft, kun je niet bevestigen dat de prijs nog steeds up-to-date is. Jammer, ik ga eens feedback geven aan de ontwikkelaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, GiovanniB zei:

Als bij Carbogas de prijs voor een tijdje hetzelfde blijft, kun je niet bevestigen dat de prijs nog steeds up-to-date is. Jammer, ik ga eens feedback geven aan de ontwikkelaar.

Je kan toch op de V klikken naast de prijs, en dan confirm prices? Dan wordt de datum van de prijs aangepast naar vandaag.

Een historiek kan je niet opvragen, maar lijkt me minder relevant. Ik zou al blij zijn moesten meer mensen de prijzen updaten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Taaner zei:

Ik voorspel een verhoging bij alle pompen (behalve bij de 2 boeren in de Ardennen).

Is er buiten de boer in Houffalize nog een boer die CBG aanbiedt? Ik heb wat zitten surfen maar kan er niets over vinden.

Toevallig de installatie die gepland was in Geer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Taaner zei:

Taaner, heb jij ook weet van zulke apps voor Nederland en Duitsland?

Ik zou naar Zwitserland moeten binnenkort...

VW Caddy maxi (5 zitplaatsen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de winnaar is... DIESEL.

Datum Brandstof Tankstation Prijs / liter / kg Verbruik / 100 km Prijs / 100 km
05/03/22 diesel DATS24 Sint-niklaas 1.999 6 11.994
05/03/22 Superplus 98 DATS24 Sint-niklaas 1.976 8 15.808
05/03/22 CNG H DATS24 Sint-niklaas 4.54 5 22.7

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Gsa_danny zei:

Taaner, heb jij ook weet van zulke apps voor Nederland en Duitsland?

Ik zou naar Zwitserland moeten binnenkort...

CarburOgaz bevat de pompen van Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Portugal en sinds kort ook Zwitserland.

Jammer genoeg zijn er voor Zwitserland nog bijna geen prijzen ingegeven, maar dan heb je alvast een overzicht van locaties.

GibGas is een Duitse app, denk dat die meest up-to-date zal zijn voor Duitsland en dacht dat ze een groot deel van Europa bevat. Maar heb die app zelf nog niet geïnstalleerd.

De app van RomacFuels bevat enkel de stations waar je met hun kaart kan betalen. Is vnl. Belgie, Frankrijk, Nederland en Spanje (en enkele in Duitsland, Italie en Hongarije).

Bevatten wel geen prijzen. Je kan de Romac tankkaart gratis aanvragen (wel expliciet vermelden dat je ze voor CNG wil gebruiken). 't Schijnt zeer handig te zijn voor Frankrijk.

Je hebt ook nog de Pitpoint-app met heel veel locaties in Europa maar ook geen prijzen.

En kijk ook eens hier op het forum onder tankstations - internationaal. Staat heel wat info over verschillende landen/routes...

aangepast door Taaner
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Brembos zei:

Toch gene superplus tanken zeker ?

Ik moest gisteren toevallig in Brecht zijn, de avia had volgens de Carbu website een eenheidsprijs van 1,816 EUR / liter voor diesel, benzine 98 was onbekend.

In praktijk lag de prijs hoger dan 1,9 EUR voor diesel en benzine dus ik heb er geen druppel getankt, massaal gaan hamsteren aan die torenhogeprijzen is absurd.

Lezen op eigen risico: https://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopic.php?t=8948#:~:text=Je neemt een bak%2Fpot,het houtskool absorbeert de kleurstof.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voorspel een verhoging bij alle pompen (behalve bij de 2 boeren in de Ardennen).
2 boeren? In Houffalize ben ik op de hoogte dat er een is die bioCNG aanbiedt, wie is de andere dan wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Viroinval. Zou binnenkort actief moeten zijn.
https://www.bouke.media/info/le-petrole-vert-de-viroinval
Houffalize & Viroinval worden op de kaart gezet dankzij deze twee boeren.

Ze zouden voor mijn part een ereteken mogen krijgen van de bourgmestre.

Tot voor kort had ik namelijk nog nog gehoord van Houffalize.

• Hahaha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, GiovanniB zei:

Houffalize & Viroinval worden op de kaart gezet dankzij deze twee boeren.

Ik vraag me wel af hoe veganistisch en vegetarisch levende mensen (samen met het antinatalisme de meest ethische levenswijze in mijn ogen) naar dit gas kijken en of ze daar hun neus voor ophalen?

Het biogas zou er immers niet zijn zonder de veeteelt...

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me wel af hoe veganistisch en vegetarisch levende mensen (samen met het antinatalisme de meest ethische levenswijze in mijn ogen) naar dit gas kijken en of ze daar hun neus voor ophalen?

Het biogas zou er immers niet zijn zonder de veeteelt...

Oesje we gaan van bioCNG naar levensbeschouwelijke opvattingen en voedingskeuzes. Zulke zwaarwichtige gesprekken liggen me wat te zwaar op de maag, want ik kom net van de frituur: een Bicky Rib burger en wat frietjes, meer kan ik echt niet aan.

Geen zorgen wat de vegetariërs betreft die drinken ook melk. =

Verder voor de rest, trek ik me daar niks van aan, want je hebt bij alles voor- en tegenstanders en de meest uitgesproken tegenstanders zijn vaak de grootste hypocrieten. Als je met iedereen moet rekening houden, stop je maar beter met leven of in dit geval met rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...