Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Prijs CNG aan de pomp

Lange_666

Aanbevolen berichten

50 minuten geleden, Kris81 zei:

Proficiat met de verkoop. Heb je de wagen in België kunnen verkopen? Heb zelf ook een caddy maxi van 5j oud met 185k op de teller. Denk ook soms aan verkopen maar wat krijg je er nog voor. En wat dan kopen. 

Heb zelf een 2016 caddy maxi (lichte vracht) met 98000 km gekocht (vorige week) voor 13400 euro. Incl, groot onderhoud, bougies, en krijg nog een nieuwe voorruit geplaatst. 

• Vind ik leuk 2

1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto)

2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI)

spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Bremel zei:

Hun website lijkt niet echt te kloppen, gisteren stond er nog 4 euro terwijl het ter plaatse al 2,1 was (meerdere foto's van zien passeren op FB) en ook daarvoor bij mijn weten nooit hoger dan 3,6 hadden gestaan. De 2,1 is in ieder geval gisteren nog bevestigd op Gibgas en op 13/03 op Carburogaz. 

Dan zal ik misschien toch eens gaan tanken één dezer, bedankt voor de info !

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Kris81 zei:

Eentje op CNG ?

Ik denk het wel : @JEGO bijt :) zich nogal vast in allerlei berekeningen ivm CNG / Dats / EU.

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 16/03 : Pitpoint Zoersel (LMukoil) : 2.70 € voor 1 kg L-gas.

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Imog Harelbeke waar ik nog terecht kon aan 2.8€ vandaag al aan 3.5€ , heb gelijk aangepast op app Carburogaz .  Ik schakel nu over op benzine. 2.85€/kg was voor mij de grens op de Audi A4

• Triest 1

Audi A4 G-Tron 

Gemiddeld verbruik 5.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dats24 blijft de laagste momenteel, in Brugge blijft hij 3.499. Dat wil zeggen dat ik toch zal moeten Dats24 tanken vandaag, maar hou het op 15€ Ben in verlof en doe niet veel km. 

VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Herbie zei:

Dats24 blijft de laagste momenteel, in Brugge blijft hij 3.499. Dat wil zeggen dat ik toch zal moeten Dats24 tanken vandaag, maar hou het op 15€ Ben in verlof en doe niet veel km. 

DATS24 maldegem op € 3.040. Valt nog mee qua afstand Brugge.

aangepast door MarijnD
Link naar reactie
Delen op andere sites

CNG tank niet volledig vullen met gas want begin april heeft de regering een belofte gedaan..

Zoniet dan verdampen je centen sneller.

Er komt een tijdelijke verlaging van btw op elektriciteit en gas van 21 naar 6 procent. Voor elektriciteit is die al ingegaan, de btw-verlaging op gas gaat in vanaf april. 

Bron: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/03/14/energieakkoord-fup/

• Vind ik leuk 2

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Lage Emissie Zone zei:

CNG tank niet volledig vullen met gas want begin april heeft de regering een belofte gedaan..

Er komt een tijdelijke verlaging van btw op elektriciteit en gas van 21 naar 6 procent. Voor elektriciteit is die al ingegaan, de btw-verlaging op gas gaat in vanaf april. 

Die btw verlaging was toch niet van toepassing op CNG. ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Lage Emissie Zone zei:

Vergeet het maar: "Bovenstaande maatregel geldt natuurlijk niet voor wie CNG of LPG tankt, want daarop zijn geen accijnzen. Er komt ook geen verlaging van de btw op CNG of LPG." Zelfde bron als de uwe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, EricG zei:

Vergeet het maar: "Bovenstaande maatregel geldt natuurlijk niet voor wie CNG of LPG tankt, want daarop zijn geen accijnzen. Er komt ook geen verlaging van de btw op CNG of LPG." Zelfde bron als de uwe.

grappig hoe de meer vervuilende brandstoffen wel een vermindering krijgen maar de schonere brandstof krijgt de volle laag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...