Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Prijs CNG aan de pomp

Lange_666

Aanbevolen berichten

21 uren geleden, EricG zei:

Prijs bij Q8 Houthalen: € 2.3/kg

Da's een heel rare prijs. Als het nu nog € 2,27/kg zou zijn, dan zou ik zeggen: ja.

Ik vraag mij trouwens af hoeveel de CNG (H-gas) bij Total in Kiewit, Hasselt kost nu voor de moment.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de laatste dagen de politiek hoor dan lijken we vertrokken voor jarenlange hoge prijzen. Ik hoop het uiteraard niet 🙂

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Aardgasrijder zei:

Als ik de laatste dagen de politiek hoor dan lijken we vertrokken voor jarenlange hoge prijzen. Ik hoop het uiteraard niet 🙂

Als de politiek eindelijk eens toestemming geeft aan Rusland om gas te leveren dan zakken de prijzen drastisch maar neen, men wilt enkel het LNG van den Amerikaan.

• Vind ik leuk 1

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lage Emissie Zone zei:

Als de politiek eindelijk eens toestemming geeft aan Rusland om gas te leveren dan zakken de prijzen drastisch maar neen, men wilt enkel het LNG van den Amerikaan.

De "politiek" zou beter uitkijken naar extra leveranciers, 2/3 van het gas in Europa is van Russische afkomst, Zo maakt men zich afhankelijk van één leverancier, en dat is nooit een  gezonde situatie.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Paul72 zei:

Gisteren in Kallo nog altijd 1,95 wel werkte pomp 2 niet.

Ja klopt, maar eergisteren werkte de bankautomaat niet. Voor niets naar daar gereden. Vandaag werkte het prima

VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Aardgasrijder zei:

@muscles ? Hoe zit het met LPG?

Deze is ook gestegen in verhouding met benzine en diesel, maar ik heb geen concrete cijfers.

Ja, de LPG-prijs is ook redelijk gestegen. De maximumprijs is € 0,771 per liter. Gelukkig geven nogal wat tankstations daar korting op. Bij Bruno staat ie € 0,679 maar in het weekend geven ze minder korting bij Bruno. Sommige stations geven 11 cent korting (Q8 in Rapertingen, Hasselt), anderen 12 cent korting (Welcome in Oreye, Lukoil en Q8 in Hoeselt). MyLPG punt eu geeft de prijzen min of meer juist aan. Daar bestaat ook een app van.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/1/2022 om 06:59, Bremel zei:

In minstens twee stations met H+ is er een daling van de prijs geweest: Bruno Tessenderlo is van 2,20 naar 1,95 gegaan.

Zeker van? Dat is dan wel van korte duur geweest, toen ik gisteren  tankte stond aan 2.20. Vond het al raar dat die in Winterslag 2.20 was, en in Tessenderlo 1.95

aangepast door EricG
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er niet zelf gepasseerd, maar zag een foto passeren en ook Gibgas en Carburogaz tonen de prijs tot op heden (laatste update 14/01). De herkomst van het gas is helemaal verschillend in beide stations (Tessenderlo is H+ gewonnen uit LNG, Winterslag is H uit het gewone gasnetwerk), dus een prijsverschil is zeker mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste cng vrienden ,

zoals u misschien weet werd ik de trotse bezitter van een cng voertuig sinds 06/2020. Tanken aan 0,80 eurocent xD bij Romac fuel Veurne ( West-Vl ) totdat Covid begon .

Ik weet niet hoe jullie vrienden erover denken maar momenteel aan die zelfde pomp als voorheen is het 2,30 eurocent per kg cng >:( , het is zo erg dat het momenteel voordeliger is benz 95 te tanken dan cng !

Hoe denken jullie over de huidige situatie vrienden ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...