Koen C Geplaatst: 19 augustus Delen Geplaatst: 19 augustus Dats L-gas (2288 Bouwel) op 18/08/2024 : 1.679 €/kg. Gestegen met 9 cent tov 1 maand geleden (1.588 €) Maar wel goede druk.... Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lucky Geplaatst: 19 augustus Delen Geplaatst: 19 augustus Bruno foodcorner Genk : 1.620 €/kg op 18 augustus (h-gas). 1 Skoda Octavia Berline Ambition 1,4 G-TEC 81KW 8PK 101gr/km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gie Geplaatst: 22 augustus Delen Geplaatst: 22 augustus Vandaag getankt in Londerzeel : nog altijd 1.15 euro/kg. Volledig leeg gereden en kreeg wel maar 22,13 kg in mijn tank ( max 25 kg). Zelfs een ommetje van 20 km blijft rendabel tov. Dats in de buurt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 22 augustus Delen Geplaatst: 22 augustus 1 minuut geleden, gie zei: Vandaag getankt in Londerzeel : nog altijd 1.15 euro/kg. Volledig leeg gereden en kreeg wel maar 22,13 kg in mijn tank ( max 25 kg). Zelfs een ommetje van 20 km blijft rendabel tov. Dats in de buurt. Ga proberen te passeren op terugweg van vakantie. Goedkoopste tot nu toe was in Spanje 1.249 euro, in Frankrijk tot nu toe 1.699 als goedkoopste gevonden. 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 25 augustus Delen Geplaatst: 25 augustus Gisteren terug geraakt in het Belgen land. Druk in Londerzeel was heel triestig... 100 bar. In een volledig lege Caddy Maxi (37kg) slechts 17.38 kg gekregen. De prijs is met 1.15 per kg natuurlijk een verzachtende factor. Verder aangevuld bij Total in Hoboken voor 1.45 euro per kg, nog 16.24 kg extra er in gekregen. 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Josy Geplaatst: 25 augustus Delen Geplaatst: 25 augustus 14 uren geleden, JEGO zei: Druk in Londerzeel was heel triestig... Ook in Tessenderlo de laatste tijd een probleem. Vaak is de vuldruk echt belabberd. Vaak minder dan 12 kg kunnen tanken in de 15 kg tanks van de Golf... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september Londerzeel is 5 cent omhoog gegaan tot een gelukkig nog steeds zeer gunstige 1,20, exclusief Romac-korting (de druk is daarentegen niet mee gestegen, nog altijd maar 80-90% van wat ik elders erin zou krijgen). Geen idee wat de andere Drive-stations gedaan hebben bij dit begin van de maand, ik zou gokken ook 5 cent erbij tot 1,50. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martco Geplaatst: 2 september Delen Geplaatst: 2 september Heb vrijdagavond getankt in londerzeel. 1,15 euro. 18kg in 2 keer, dus max ingekregen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 3 september Delen Geplaatst: 3 september Londerzeel en de andere stations van Drive Systems passen hun prijs steeds aan het begin van de maand aan, dus je hebt nog net de oude prijs gehad. Met de druk moet je geluk hebben, vroeger kon ik er met een tweede keer proberen meestal wel (bijna) het maximum in krijgen maar de laatste paar weken/maanden niet meer, hooguit nog 0,1 of 0,2 kilo erbij alvorens er "FULL" verschijnt op het scherm... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deverhelst Geplaatst: 4 september Delen Geplaatst: 4 september (aangepast) 22 uren geleden, Bremel zei: Londerzeel en de andere stations van Drive Systems passen hun prijs steeds aan het begin van de maand aan, dus je hebt nog net de oude prijs gehad. Met de druk moet je geluk hebben, vroeger kon ik er met een tweede keer proberen meestal wel (bijna) het maximum in krijgen maar de laatste paar weken/maanden niet meer, hooguit nog 0,1 of 0,2 kilo erbij alvorens er "FULL" verschijnt op het scherm... het is "END" dat er op verschijnt. 4 september aangepast door deverhelst vergisting Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 4 september Delen Geplaatst: 4 september Nee: de eerste keer verschijnt er "END", maar als je opnieuw probeert is het wel degelijk "FULL" (na in het beste geval dus nog 1-2 kg, in het slechtste geval 0,1 tot 0,2). Lijkt wel een manier om aan te geven "ik kan echt niet meer"... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cadje Geplaatst: 4 september Delen Geplaatst: 4 september Bruno Tessenderlo: 1.45 €/kg (04/09/2024) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september Q8 Ranst (op de E34) : 1.50 €/kg op 4/9/2024. Dat is 5 cent meer tov vorige maand. Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gastanker Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september Romac Veurne nog steeds 1,29€. Met de korting eraf nog 1,11€. Met mijn Skoda Octavia rij ik aan een goeie 5€/100km. Best tevreden mee! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
paulDS Geplaatst: 6 september Delen Geplaatst: 6 september Fluvius is nu toch overgeschakeld naar H-gas in prov. Antwerpen? (in de brief staat vanaf 1/9, maar daar heb ik nog niet veel van gemerkt) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 6 september Delen Geplaatst: 6 september 19 uren geleden, Gastanker zei: Romac Veurne nog steeds 1,29€. Met de korting eraf nog 1,11€. Met mijn Skoda Octavia rij ik aan een goeie 5€/100km. Best tevreden mee! jij krijgt wel veel korting. Bij mij is dat maar 0.075 cent; of jij rekent zonder btw VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 6 september Delen Geplaatst: 6 september Heb je het specifiek over Romac Veurne? Enkel daar heb je die extra hoge korting (15 à 20 cent inderdaad), bij de andere Drive-stations is het iets beperkter maar wel nog steeds interessant met 7 à 9 cent. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 6 september Delen Geplaatst: 6 september 6 uren geleden, paulDS zei: Fluvius is nu toch overgeschakeld naar H-gas in prov. Antwerpen? (in de brief staat vanaf 1/9, maar daar heb ik nog niet veel van gemerkt) Over welke stations heb jij dan twijfels? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gastanker Geplaatst: 7 september Delen Geplaatst: 7 september 21 uren geleden, Bremel zei: Heb je het specifiek over Romac Veurne? Ik heb het inderdaad specifiek over Romac Veurne. Korting is 15 cent op de prijs zonder BTW. Op de prijs inclusief BTW is de korting dus 15 x 1,21 = 18,15 cent. Ik zie nu op de website wel dat de prijs ondertussen gestegen is naar 1,405... Met korting dus 1,2235, valt nog steeds mee in vergelijking met DATS en consoorten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 7 september Delen Geplaatst: 7 september Kallo staat nu 1.500 met korting 1.420 ongeveer VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen