JEGO Geplaatst: 4 maart Delen Geplaatst: 4 maart We rijden in ieder geval nog steeds goedkoper dan op een andere brandstof (buiten LPG om misschien). 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 5 maart Delen Geplaatst: 5 maart 15 uren geleden, Koen C zei: Pfff, vandaag is mijn vrouw gaan tanken bij G&V Esso Diegem : 1,575 € / kg ..... Had ik gisteren maar zelf gaan tanken bij Dats in Bouwel. In Bouwel is het L-gas, dus per km zou je (nog) duurder uitgekomen zijn dan die 1,575 voor H-gas in Diegem. Veruit de beste deals zijn de stations met H+, in die contreien onder meer Ranst, Heverlee, Kallo en natuurlijk Londerzeel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 5 maart Delen Geplaatst: 5 maart 2 uren geleden, Bremel zei: In Bouwel is het L-gas, dus per km zou je (nog) duurder uitgekomen zijn dan die 1,575 voor H-gas in Diegem. Veruit de beste deals zijn de stations met H+, in die contreien onder meer Ranst, Heverlee, Kallo en natuurlijk Londerzeel. We trachten altijd in Ranst (E34) CNG te tanken. Maar dat lukt enkel als mijn vrouw terug komt van het werk of als we op "uitstap" gaan in die richting (naar Antwerpen ofzo). Zomaar "even" snelweg op en af en terug erop om te gaan tanken is absurd (afstand, kilometers, filegevoelig). Kallo en Londerzeel komen we nooit en ligt helemaal uit de richting. Zoersel (Lukoil) was een goede keuze, maar de CNG pomp en installatie is al een tijdje weg . Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 14 maart Delen Geplaatst: 14 maart G&V Esso Diegem : 1,48 € / kg Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 15 maart Delen Geplaatst: 15 maart En daarmee ook alle andere Enora's. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Lage Emissie Zone Geplaatst: 17 maart Populair bericht Delen Geplaatst: 17 maart (aangepast) Misschien is de prijs in Kallo al vernoemd, maar voor de zekerheid laat ik weten dat ik daar vandaag heb getankt aan 1.150 EUR / kg. Vuldruk op 37 kg gekregen, hoogste vulbeurt dat ik dit jaar in dit station heb behaald is 39,00 kg op de kop. 17 maart aangepast door Lage Emissie Zone prijscorrectie 3 VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hvc$cng Geplaatst: 21 maart Delen Geplaatst: 21 maart gisternavond gaan vullen IMOG Harelbeke 1.480 € H gas, aangepast in CARBU com Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 21 maart Delen Geplaatst: 21 maart Q8 Ranst (E34) : 1.20 €/kg op 21 maart. 2 Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deverhelst Geplaatst: 1 april Delen Geplaatst: 1 april Zoals gewoonlijk gaan tanken in Londerzeel. Toen ik er deze morgen aankwam stond er 0,95 Euro maar toen ik tankte stond er 1,15. Ik dacht eerst nog aan een aprilgrap maar ik veronderstel dat de prijs pas in de loop van de voormiddag werd aangepast en dat ik mogelijks de eerste was die er vandaag kwam tanken. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 2 april Delen Geplaatst: 2 april Op 1/4/2024 om 13:06, deverhelst zei: Zoals gewoonlijk gaan tanken in Londerzeel. Toen ik er deze morgen aankwam stond er 0,95 Euro maar toen ik tankte stond er 1,15. Ik dacht eerst nog aan een aprilgrap maar ik veronderstel dat de prijs pas in de loop van de voormiddag werd aangepast en dat ik mogelijks de eerste was die er vandaag kwam tanken. Ik ben benieuwd wat de prijs nu is in Kallo, indien deze nog steeds 1.150 EUR staat dan zijn de leveranciers een prijs overeengekomen maar ik vrees van niet... dus daar zal het wellicht weer iets duurder zijn ( 1.250 EUR / killo gok ik ) VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EricG Geplaatst: 5 april Delen Geplaatst: 5 april Bruno Tessenderlo: 1.40/kg 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martco Geplaatst: 7 april Delen Geplaatst: 7 april Gisteravond getankt in londerzeel. Totaal geen druk. Kreeg maar 9 kg in 3 keer tanken,de 4de lukte het niet meer. Kwam wel foutmelding op E612 en 620. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 7 april Delen Geplaatst: 7 april Ik rijd tegenwoordig goedkoper dan met cng : 15 kwh/100 km aan 0,28 euro/kwh = 4,20 euro/100 km. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dandel198 Geplaatst: 7 april Delen Geplaatst: 7 april 11 uren geleden, Martco zei: Gisteravond getankt in londerzeel. Totaal geen druk. Kreeg maar 9 kg in 3 keer tanken,de 4de lukte het niet meer. Kwam wel foutmelding op E612 en 620. Dan moet je bellen, ze kunnen het systeem op afstand resetten. Je kan hun nummer terugvinden op gibgas 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martco Geplaatst: 8 april Delen Geplaatst: 8 april 11 uren geleden, dandel198 zei: Dan moet je bellen, ze kunnen het systeem op afstand resetten. Je kan hun nummer terugvinden op gibgas Heb mailtje gestuurd naar Maes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Lage Emissie Zone Geplaatst: 8 april Populair bericht Delen Geplaatst: 8 april 22 uren geleden, Brembos zei: Ik rijd tegenwoordig goedkoper dan met cng : 15 kwh/100 km aan 0,28 euro/kwh = 4,20 euro/100 km. Elektrisch? Dan hoop ik dat je de deuren van je wagen mechanisch kan ontgrendelen bij een storing. Er zijn Tesla modellen waar dit niet kan en dan ben je letterlijk opgesloten. Dan rijd ik wel wat duurder maar toch veiliger met mijn CNG wagen. 3 VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 9 april Delen Geplaatst: 9 april Bij de mijne gaat dat gelukkig wel😁. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 10 april Delen Geplaatst: 10 april Op 2/4/2024 om 23:19, Lage Emissie Zone zei: Ik ben benieuwd wat de prijs nu is in Kallo, indien deze nog steeds 1.150 EUR staat dan zijn de leveranciers een prijs overeengekomen maar ik vrees van niet... dus daar zal het wellicht weer iets duurder zijn ( 1.250 EUR / killo gok ik ) Zit in het buitenland momenteel. Ben er nog niet geweest deze maand VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martco Geplaatst: 10 april Delen Geplaatst: 10 april Op 8/4/2024 om 09:02, Martco zei: Heb mailtje gestuurd naar Maes. Heb toch gebeld vandaag en het zou opgelost zijn. Kunt terug normaal tanken, alhoewel staat er op Gibgas dat er maar 1 pomp beschikbaar is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paul72 Geplaatst: 11 april Delen Geplaatst: 11 april Op 10/4/2024 om 02:31, Herbie zei: Zit in het buitenland momenteel. Ben er nog niet geweest deze maand Helaas, momenteel 1,34€. Wel nog steeds een van de betere opties. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen