Populair bericht Locobono Geplaatst: 21 augustus Populair bericht Delen Geplaatst: 21 augustus Ik heb de Gibgas app opnieuw geïnstalleerd en de DATS stations staan er terug op. Oef, kan ik weer zien hoeveel ik bespaar door ergens anders te gaan tanken. 😉 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dandel198 Geplaatst: 24 augustus Delen Geplaatst: 24 augustus Dats opnieuw gestegen naar 1€83/kg voor H-gas. Wel raar want gisteren daalde de prijs met 14% 🤔 Maar tja, ik denk dat we alleen hoofdpijn zullen krijgen als we hun prijsstelling proberen te begrijpen 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 24 augustus Delen Geplaatst: 24 augustus 2 uren geleden, dandel198 zei: Dats opnieuw gestegen naar 1€83/kg voor H-gas. Wel raar want gisteren daalde de prijs met 14% 🤔 Maar tja, ik denk dat we alleen hoofdpijn zullen krijgen als we hun prijsstelling proberen te begrijpen 🤣 Ja het is niet echt logisch bij dats... 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mclarren Geplaatst: 24 augustus Delen Geplaatst: 24 augustus Romac veurne aan 1,22€/kg deze week nog getankt en 2 weken ervoor nog aan 1,46€/kg flink meegenomen zou ik zeggen 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gastanker Geplaatst: 24 augustus Delen Geplaatst: 24 augustus 6 uren geleden, Mclarren zei: Romac veurne aan 1,22€/kg deze week Even de puntjes op de i zetten; Romac past zijn prijzen, zoals de meeste LNG-CNG stations, eens per maand in het begin van de maand aan. Dit zijn de prijzen van de voorbije maanden: Augustus:1,227€ Juli: 1,269€ Juni: 1,268€ Mei: 1,464€ April: 1,488€ Daar gaat nog zo'n 0,18€ af als je met de Romac kaart betaalt. 1,46 is dus al heel wat meer dan 2 weken geleden... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 25 augustus Delen Geplaatst: 25 augustus Dats terug gezakt, die slaan gewoon door 1.725 VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 31 augustus Delen Geplaatst: 31 augustus Benieuwd wat het morgen doet bij de stations die maandelijks aanpassen. 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september DATS24 is alvast omhoog gegaan naar 1.83 euro per kilo. 1 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september (aangepast) Nieuwe maand, nieuwe prijzen. Prijzen onder voorbehoud indien de informatie actueel zou zijn, momenteel staat het hier op 1.25 - 1.05 - 1.62 volgens de volgorde van de onderstaande links. https://www.cng-mobility.ch/tankstelle-detail/065e15/ ( Total Kallo ) https://www.cng-mobility.ch/tankstelle-detail/4482ee/ ( Maes Londerzeel ) https://www.cng-mobility.ch/tankstelle-detail/ab3865/ ( Q8 Linkeroever ) Zoniet, gelieve dan te corrigeren 1 september aangepast door Lage Emissie Zone VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aidmen Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september bruno's Tessenderlo naar 1,35€ gegaan 1 Skoda octavia 05/17 Gemiddeld verbruik : 3.7 kg H-gas / 100 km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Taaner Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september Gabriëls is Dats weer gevolgd naar 1.83 (Zottegem in ieder geval maar denk dat Merelbeke zelfde prijs zal hebben). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september Londerzeel : 1,15 Ranst,Kallo,Hoboken,Heverlee : 1,35 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedy g Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september 1 uur terug, Brembos zei: Londerzeel : 1,15 Ranst,Kallo,Hoboken,Heverlee : 1,35 Op gibgaz zag ik 1.15 staan voor heverlee? 1.35 zou logischer zijn. In veurne ook gestegen naar 1.31. Met korting via tankkaart nog altijd mooie prijs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gastanker Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september 2 uren geleden, Speedy g zei: veurne ook gestegen naar 1.31 Vanavond om 19h nog kunnen tanken aan 1,227 . Zal wel de laatste keer geweest zijn voor deze maand... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 2 september Delen Geplaatst: 2 september Voor de mensen die in Nederland passeren. ROLANDE heeft de prijs ook verhoogd naar 1,548 per kilogram en DCB Energy naar 1,589 per kilogram. 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EricG Geplaatst: 2 september Delen Geplaatst: 2 september Bruno Tessenderlo: 1.35/kg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september Op 1/9/2023 om 19:22, Speedy g zei: Op gibgaz zag ik 1.15 staan voor heverlee? 1.35 zou logischer zijn. In veurne ook gestegen naar 1.31. Met korting via tankkaart nog altijd mooie prijs Esso Heverlee staat inderdaad op 1.35 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september in Kallo ook 1.350 Dacht ook dat het lager ging zijn VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dirk Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september Maar aan 1.35€ verplaatsen we ons het goedkoops van allemaal Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shortlease Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september Geel-Oost Hezemeer, TOTAL 1.68€/kg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen