Populair bericht JoBé Geplaatst: 6 februari Populair bericht Delen Geplaatst: 6 februari (aangepast) Op 6/2/2023 om 17:15, Shortlease zei: ... Vosseschijnstraat Antwerpen volgedaan voor 1.952€/kg laagcalorisch! Aj aj, zit ik al jaren overal (hier, Google, FB,...) te verkondigen dat je daar moet wegblijven... SLECHTSTE gas van heel Vlaanderen (en omstreken)! Het enige dat ik daar nog ooit wel eens doe is lucht in mijn banden 8 februari aangepast door JoBé link2 1 3 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deverhelst Geplaatst: 8 februari Delen Geplaatst: 8 februari (aangepast) Terwijl ik tot nu toe bij DATS in Opwijk tankte, momenteel staat de prijs daar op 2,145, ben ik vandaag eens naar Londerzeel gereden om daar bij Maes aan 1,45 te tanken. Dat is 10 kilometer verder dan Opwijk en wegens wegenwerken (overal) nogal omslachtig om naartoe te rijden, maar ik had niks anders te doen en ik wou dat daar eens ter plaatse gaan bekijken. En het is altijd handig om een alternatief te hebben. 8 februari aangepast door deverhelst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 8 februari Delen Geplaatst: 8 februari Opwijk - Londerzeel is zo'n 30 km heen en weer en dus amper meer dan 1 kg extra verbruik... zeer de moeite dus, je zou bij wijze van spreken 100 km kunnen rijden en nog steeds voordeel doen (buiten de verloren tijd natuurlijk). Met de (gratis) Romac-kaart krijg je ook nog eens zo'n 7-8 cent extra voordeel, wat het verschil alleen maar groter maakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Op 4/2/2023 om 21:24, JoBé zei: LNG in Ranst ??? Daar aan de snelwegparking kunt ge ook LNG tanken. Toch al zeker richting Turnhout, daar helemaal links staan 2 LNGpompen. De CNG is aan het tankstation zelf. Juist nog gaan tanken daar. Prijs was op Gibgas vandaag aangepast naar 2,065 maar stond nog 1,68 dus heb ik gemeld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari 17 minuten geleden, SvenJ. zei: Daar aan de snelwegparking kunt ge ook LNG tanken. Toch al zeker richting Turnhout, daar helemaal links staan 2 LNGpompen. De CNG is aan het tankstation zelf. Juist nog gaan tanken daar. Prijs was op Gibgas vandaag aangepast naar 2,065 maar stond nog 1,68 dus heb ik gemeld. Gemeld? Staat op dit moment idd op 2,065... (Sinds 10/02, vandaag dus) 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Da duurt efkes voor da aangepast wordt in den app blijkbaar. Blijft de prijs daar ook niet heel de maand dezelfde, of is da alleen in Hoboken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Prijs blijft in alle Drive Systems stations heel de maand ongewijzigd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari (aangepast) Op 10/2/2023 om 21:37, SvenJ. zei: Da duurt efkes voor da aangepast wordt in den app blijkbaar. Heb het vanmiddag zelf aangepast, op basis van jouw 'ik-heb-er-net-getankt-bericht', en 't was onmiddellijk in orde... 😉 12 februari aangepast door JoBé 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 13 februari Auteur Delen Geplaatst: 13 februari Verwarrend: Wat is de prijs dan nu, 2.065 of 1.68? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari 1 uur geleden, Lange_666 zei: Verwarrend: Wat is de prijs dan nu, 2.065 of 1.68? Volgens gibgas: 1,68... 😉 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Nigmaals , de prijs voor februari is 1,68 en blijft de hele maand ongewijzigd. De prijs op gibgas is ook afhankelijk van de input van de gebruikers. Als niemand dat aanpast dat blijft de oude prijs natuurlijk staan. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Intussen is de gasprijs bijna weer op 50, dus zelfs nog minder dan bij het begin van de oorlog... hallo Dats?! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari 8 uren geleden, Bremel zei: Intussen is de gasprijs bijna weer op 50, dus zelfs nog minder dan bij het begin van de oorlog... hallo Dats?! Ik denk dat ze misschien vast zitten aan een contract van iets langere duur? Dat of de persoon die de prijs normaal aanpast is ziek of op verlof 🤣 1 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Een contract van lange duur? Ik denk dat de voorbije jaren aangetoond hebben dat Dats een contract lijkt te hebben waar het om minuten eerder dan maanden of jaren draait... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari 2 uren geleden, JEGO zei: Dat de persoon die de prijs normaal aanpast ziek is of op verlof 🤣 Of "Blokken"* zat te spelen...? 😎 * Herhalingen, 12:30 1 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGLEKKERGOEDKOOP Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Is er korting met romac fuel card bij total hoboken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari 1 uur terug, CNGLEKKERGOEDKOOP zei: Is er korting met romac fuel card bij total hoboken? Toen ik er -jaren geleden- begon te tanken was er geen korting (klantenkaart) voor CNG. Nu kom ik er niet meer: te duur, te ver, geen 'passage' meer (pensioen). 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari De prijs van ruw aardgas is nu op het laagste punt sinds 1 September 2021. 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J-W Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari De tactiek van Dats is duidelijk: de prijs van hun CNG zo kiezen dat het nét goedkoper is om op CNG te rijden dan op benzine. Zo kunnen ze hun winstmarge per kg zeer hoog houden zonder dat er CNG-rijders afhaken. Door hun semi-monopolie is het voor veel CNG-rijders immers te veel moeite om op zoek te gaan naar een van de weinige goedkopere CNG-stations (die op deze manier trouwens zelf ook weinig druk voelen om hun prijzen veel te laten dalen). Waar ze er tot 2020 bij DATS nog belang bij hadden om de prijs laag te houden om mensen te overtuigen een CNG-wagen te kopen, is ondertussen duidelijk dat ze het zullen moeten halen uit diegenen die nu al rondrijden. Met andere woorden: de CNG-rijders zoveel mogelijk uitmelken nu het nog kan. Doe dus geen moeite meer om de aardgasprijs af te zetten tegenover de CNG-prijs. Daar kijken ze bij Dats niet naar. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mclarren Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Goeie morgen , weet er iemand toevallig de cng prijs bij Romac Veurne ? Bedankt . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen