JEGO Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari DATS24 H-gas: 2,145 euro per kg L-gas; 1.952 euro per kg 2 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Benieuwd naar de prijsdaling morgen in Kallo en Hoboken…. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Brembos Geplaatst: 1 februari Populair bericht Delen Geplaatst: 1 februari Goed nieuws , nieuwe Drive Systems prijzen : Kallo : € 1,60 Hoboken , Ranst , Heverlee , Tessenderlo : € 1,68 Londerzeel : € 1,40 1 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGLEKKERGOEDKOOP Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari 2 minuten geleden, Brembos zei: Goed nieuws , nieuwe Drive Systems prijzen : Kallo : € 1,60 Hoboken , Ranst , Heverlee , Tessenderlo : € 1,68 Londerzeel : € 1,40 Mooie prijzen, zeker londerzeel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Brembos Geplaatst: 1 februari Populair bericht Delen Geplaatst: 1 februari Benieuwd naar de reactie van Dats24….. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tiboo Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari @Bremboswat bedoelt u met 'Drive systems' prijzen? Want deze liggen aanzienlijk lager dan de prijzen die ik kan zien/tanken. Btw: ik kijk altijd op app 'DirectLease', daar kan je kiezen voor 'CNG' en dan zie je handig overzicht met kleurcodes en prijzen van alle stations. Je kan bovendien ook zelf de prijzen updaten, zodat iedereen op de hoogte blijft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht CNGLEKKERGOEDKOOP Geplaatst: 1 februari Populair bericht Delen Geplaatst: 1 februari Net getankt in londerzeel. Het is wel 1.45 ipv 1.40 maar maakt niet uit 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari (aangepast) Sorry , foutje , Drive Systems heeft inderdaad 1,45 doorgegeven…andere prijzen zijn wel correct. Dit zijn stations uitgebaat door Drive Systems met H+ gas. Prijsaanpassing telkens begin van de maand. 1 februari aangepast door Brembos Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tiboo Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Dat zijn wel heel straffe prijzen, die ook niet in mijn app vermeld staan. Heb je daar een aparte kaart voor nodig? En kan ik daar als Leuvenaar in de buurt van profiteren? :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tiboo Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Anders geformuleerd: ik zie dat er in Heverlee (en Kallo/Londerzeel) een CNG-station is, maar de prijzen die op app staan zijn €2,49 voor Heverlee (Esso), beide gelegen op dezelfde plaats op de kaart. Daarom dat ik vermoed dat je enkel de voordelige prijzen krijgt bij kaart/abonnement, of ben ik fout? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Josy Geplaatst: 1 februari Populair bericht Delen Geplaatst: 1 februari (aangepast) Je bent fout. De prijzen in de app zijn dan blijkbaar nog niet aangepast. Drive Systems is een installateur van CNG installaties die gevoed worden met LNG (vloeibaar aardgas). Zij passen de prijzen in hun tankstations (Heverlee/Ranst/Tessenderlo/Kallo) steeds aan op de eerste dag van de maand, vandaag dus. Door het goedkoper worden van het gas op de markt is er deze maand een fikse prijsdaling. Iedereen kan er vanaf nu vrij gaan tanken aan de nieuwe prijzen die een maand onveranderd zullen blijven. Dit heeft als effect dat deze tankstations in het begin van de maand soms het goedkoopst zijn om te tanken en in de tweede helft het duurst, of omgekeerd. 1 februari aangepast door Josy info toegevoegd 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari 5 uren geleden, Brembos zei: Goed nieuws , nieuwe Drive Systems prijzen : Kallo : € 1,60 Hoboken , Ranst , Heverlee , Tessenderlo : € 1,68 Londerzeel : € 1,40 Zeer benieuwd naar de prijs van DATS24 morgen, ze updaten vaak dagelijks (zeker als de prijs omhoog moet). Aan de prijs van vandaag; €1,45 komt overeen met een marge van 52 cent €1,60 Komt overeen met een marge van 64 cent €1,68 Komt overeen met een marge van 71 cent 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari (aangepast) G&V Kaai 528 A'pen was vandaag nog steeds 1,999: had eerlijk gezegd verwacht dat ie ook lager zou staan (daarom gisteren niet geweest :-/ ) Intercom moeten gebruiken maar probleem was op paar minuten opgelost. (link) 1 februari aangepast door JoBé Pic 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGLEKKERGOEDKOOP Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari De boer in houffalize mag zijn prijs ook eens aanpassen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Paul72 Geplaatst: 1 februari Populair bericht Delen Geplaatst: 1 februari 28 minuten geleden, CNGLEKKERGOEDKOOP zei: De boer in houffalize mag zijn prijs ook eens aanpassen Mocht ik daar dichtbij wonen, zou ik verder dankbaar bij hem tanken, ook mocht de prijs lager zijn bij Dats24! Beloon de lokale producent, hij is ook niet naar zotte prijzen van meer dan 3€ gegaan. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Wat een verademing om eindelijk weer dat soort prijzen te zien, zeker die 1,45 euro in Londerzeel (en eigenlijk zelfs maar 1,38 met Romac-korting) is echt heel gunstig en met voorsprong de laagste prijs van heel het land en zelfs alle buurlanden met uitzondering van Duitsland. Voor de gemiddelde auto zou dat neerkomen op een benzineprijs van zo'n 0,88 euro en daar zouden mensen van heinde en verre voor aanschuiven. Waar zitten trouwens die mensen die hun CNG-auto's voor een prikkie van de hand hebben gedaan, of duizenden euro's in een ombouw naar LPG hebben gestoken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Josy Geplaatst: 1 februari Populair bericht Delen Geplaatst: 1 februari Ik vermoed dat die nu vooral op exaardgasrijdermetspijt.be en vloeibaarpetroleumgasrijdermetspijt.be posten... 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 2 februari Delen Geplaatst: 2 februari (aangepast) 15 uren geleden, Brembos zei: Benieuwd naar de reactie van Dats24….. Zoals verwacht: (nog) geen. 😡 2 februari aangepast door JoBé 1 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 2 februari Delen Geplaatst: 2 februari 10 uren geleden, Josy zei: Ik vermoed dat die nu vooral op exaardgasrijdermetspijt.be en vloeibaarpetroleumgasrijdermetspijt.be posten... Laten we vooral hopen dat de pomphouders ook doorgaan.... En dat het wagenpark met CNG wagens niet te veel slinkt, anders denken ze er misschien nog aan om de pomp te sluiten. 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Koen C Geplaatst: 2 februari Populair bericht Delen Geplaatst: 2 februari (aangepast) 15 uren geleden, Bremel zei: Waar zitten trouwens die mensen die hun CNG-auto's voor een prikkie van de hand hebben gedaan, of duizenden euro's in een ombouw naar LPG hebben gestoken? 14 uren geleden, Josy zei: Ik vermoed dat die nu vooral op exaardgasrijdermetspijt.be en vloeibaarpetroleumgasrijdermetspijt.be posten... Ik vind dat leedvermaak ongepast. Ik kan best begrijpen dat iemand die maar een benzinetank van 12 liter heeft en grote afstanden doet of veel rijdt, het op een bepaald moment beu is om iedere dag of iedere 2 dagen te gaan tanken. Telkens met de schrik van "het rood lampje" dat brandt en dus zonder benzine te vallen. Dat zo iemand beslist om die "CNG-merde" de deur uit te doen en over te gaan op iets anders, is heel begrijpelijk. Tegenwoordig is de variatie aan mogelijkheden groot, afhankelijk van je rijders-profiel. 't Kost alleen wel wat om iets nieuw te kopen.... Een reserve aan CNG aanhouden helpt ook niet : je hebt op sommige momenten benzine nodig. Daar sta je dan met CNG aan boord maar wel met 0 liter benzine. Dikwijls kan het niet om de CNG uit te schakelen en op benzine te rijden met nog wat CNG in de tank (als reserve). Fiat en consoorten kan dit wel, VW en consoorten niet. (tenzij je bepaalde "work-arounds" toepast waar niet iedereen blij van wordt of kan / wil uitvoeren). LPG rijden is nog altijd het goedkoopste aan de pomp. Het kost wel wat extra aan belastingen en keuring, maar CNG kost ook wat extra aan 4-jaarlijkse keuring en Technische Keuring. Van zodra mijn vrouw beslist dat ze de Lancia CNG weg doet, zal LPG zeker ook in de "scoop" komen. Geld voor een plug-in hybride zie ik haar niet uitgeven, elektrisch is pokkeduur (m.u.v. die paar enkelingen met een heel beperkte actieradius). Als ze naar het werk rijdt, is het 110 km H-T en geen mogelijkheid om op het werk te laden. 2 februari aangepast door Koen C 3 Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen