Arona Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari (aangepast) Klacht neergelegd bij de ombudsman van handel voor de extreme marges van D24. Of course in hun gehele gesprek continue copy and paste van hun standaard mail en lege excuses. 18 januari aangepast door Arona privacy naam 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arona Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari Esso Gent 1,899 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari 8 uren geleden, Arona zei: Klacht neergelegd bij de ombudsman van handel voor de extreme marges van D24. Of course in hun gehele gesprek continue copy and paste van hun standaard mail en lege excuses. Exact dezelfde reactie die ik ook telkens opnieuw krijg. Op het feit dat ze in september 2021 bij dezelfde prijzen minder dan de helft tov nu vroegen voor 1kg gas reageren ze wel niet. 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht CNGLEKKERGOEDKOOP Geplaatst: 20 januari Populair bericht Delen Geplaatst: 20 januari (aangepast) G&v noorderlaan eindelijk aangepast is nu 1.99 maar ik zie een e60 foutcode op de pomp 20 januari aangepast door CNGLEKKERGOEDKOOP 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Taaner Geplaatst: 21 januari Populair bericht Delen Geplaatst: 21 januari 22 uren geleden, CNGLEKKERGOEDKOOP zei: maar ik zie een e60 foutcode op de pomp Zie bericht op Facebook, zou zijn opgelost: https://www.facebook.com/groups/statusCNG/permalink/2480037812152971/ En in de commentaren ook nog deze info: Quote Jan Verdonck Auteur Als je geconfronteerd wordt met een foutcode, loop dan 10 meter richting LNG tank; daar staat een intercom die je verbindt met een operator in Nederland die dikwijls van op afstand het probleem kan herstellen. Belangrijk: hij vraagt je dan om te gaan kijken of de foutcode weg is; wat je dan moet doen is de tankprocedure beginnen, en dan pas verdwijnt de foutcode. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht CNGLEKKERGOEDKOOP Geplaatst: 21 januari Populair bericht Delen Geplaatst: 21 januari (aangepast) Net getankt bij g&v noorderlaan en ik heb er 17kg ingekregen ipv 15kg! Zeer goede druk wat normaal niet altijd het geval is met deze pomp hoogste dat ik ooit heb kunnen tanken tot nu was 16.8kg 21 januari aangepast door CNGLEKKERGOEDKOOP 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorn ecofuel Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari Vanmorgen op rit naar wintersport volgegooid met H gas , gisteren wast 1,14 In Tirol ist 1,93 voor H gas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari 1 uur geleden, Bjorn ecofuel zei: gisteren wast 1,14 Wat ik zie is 1,024 €/kg... 😎 1 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorn ecofuel Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Oja sorry die 1,14 was bij eerdere vulling zaterdag aan de A3 bij Limburg/Lahn 🫢😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nele Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Enora Zellik 1,799 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
G-007 Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Deze namiddag bij verlaten van industriegebied in Ieper, daar waarschijnlijk duurste CNG prijs van Belgie gevonden. GOW , Zwaanhofweg prijs: 3,30 euro/kg. ps: heb daar dan ook niet getankt. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deverhelst Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari 19 uren geleden, Nele zei: Enora Zellik 1,799 Is dat H-gas ? Ik tankte vroeger bij DATS Opwijk, Zellik is voor mij geen onoverkomelijke afstand. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Jazeker, net zoals bijna overal in de regio tegenwoordig. Goede kwaliteit bovendien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hvc$cng Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari imog Harlebeke, zojuist gaan tanken, volgens CARBU.com 1.799 maar in werkelijkheid 1.899, toch nog heel wat beter dan DATS Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grijpgraag Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Op 22/1/2023 om 00:00, CNGLEKKERGOEDKOOP zei: Net getankt bij g&v noorderlaan en ik heb er 17kg ingekregen ipv 15kg! Zeer goede druk wat normaal niet altijd het geval is met deze pomp hoogste dat ik ooit heb kunnen tanken tot nu was 16.8kg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grijpgraag Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Daarstraks weer eens defect E 64. Balen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari 1 uur terug, grijpgraag zei: Daarstraks weer eens defect E 64. Balen. Voor of na tankpoging? Intercom gebruikt? 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari (aangepast) Is G&V Kaai 528 A'pen verdwenen uit de GibGas app??? 30 januari aangepast door JoBé 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grijpgraag Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari 14 uren geleden, JoBé zei: Voor of na tankpoging? Intercom gebruikt? Geen druk: 980g getankt, intercom: dame kon geen storing zien op haar computer en vroeg me om te wachten tot ze iemand van Rolande kon bereiken; na een kwartier wachten ben ik maar doorgereden en hem defect gemeld op gibgas. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Ik zal namiddag eens gaan proberen... 1 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen