Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Prijs CNG aan de pomp

Lange_666

Aanbevolen berichten

Drie ritjes naar mijn werk gedaan terug op cng. Totaal 294 km Boordcomputer gaf aan

3.4 kg 3.8 kg en 3.6 km = 10.8 kg en heb 11.05 kunnen tanken komt op 33.88€

11.29€ per rit, is natuurlijk nog altijd duur vergeleken bij vroeger. Maar mijn tank beurten twee maal per dag op Benz. komen ongeveer aan het zelfde nu. Was tussen de 12.31 en 9.88€ Was iedere keer rond de 6 a 7 liter. Zo naar mijn werk rij ik op cng, ritjes hier in de buurt, zal ik gewoon nog op Benz.  blijven rijden.  Of de Benz zou weer moeten zakken onder de 1.7€ Nu nog hopen dat volgende maand de prijzen goed zullen zakken. Bij tankstations die maandelijks aanpassingen doen. 

• Vind ik leuk 1

VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Herbie zei:

Drie ritjes naar mijn werk gedaan terug op cng. Totaal 294 km Boordcomputer gaf aan

3.4 kg 3.8 kg en 3.6 km = 10.8 kg en heb 11.05 kunnen tanken komt op 33.88€

11.29€ per rit, is natuurlijk nog altijd duur vergeleken bij vroeger. Maar mijn tank beurten twee maal per dag op Benz. komen ongeveer aan het zelfde nu. Was tussen de 12.31 en 9.88€ Was iedere keer rond de 6 a 7 liter. Zo naar mijn werk rij ik op cng, ritjes hier in de buurt, zal ik gewoon nog op Benz.  blijven rijden.  Of de Benz zou weer moeten zakken onder de 1.7€ Nu nog hopen dat volgende maand de prijzen goed zullen zakken. Bij tankstations die maandelijks aanpassingen doen. 

Boordcomputer geeft bij de golf aan wat het effectief verbruik in Kg is? Aantal Kg wat je tankt is natuurlijk ook afhankelijk van de druk aan de pomp op dat moment.

• Vind ik leuk 1

1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto)

2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI)

spacer.png spacer.png
spacer.pngspacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/10/2022 om 16:25, Bremel zei:

Al denk ik niet dat het zo snel zal gaan, ze hebben precies een vrij langlopend contract en de prijs wordt maar af en toe aangepast. Mede daarom zijn ze wellicht al een hele tijd weer op 2,99, terwijl alle anderen tussen 3,5 en 4 zaten.

Londerzeel is (net als Heverlee E40 en Romac Veurne) een station waar ze LNG omzetten in CNG. Die LNG wordt geleverd via tankwagens en gestockeerd in lokale tanks. Aankoopprijs zal daar dus anders zijn dan bij tankstations die via aardgasnet werken. Zolang er LNG in de tank zit aan een bepaalde prijs zullen ze hun prijs waarschijnlijk niet snel aanpassen. Maar ik heb eigenlijk geen idee hoeveel LNG er in zo'n tank zit en hoeveel men op een normale dag verkoopt. Grootste afnemers in dergelijke stations zijn natuurlijk de vrachtwagens die op LNG rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/10/2022 om 15:23, Brembos zei:

Kan u even verduidelijken welke banden zij met de Wetstraat hebben of zuigt u zo maar iets uit uw duim ? Dats24 zijn inderdaad dieven.

dats is colruyt group , als ik me niet vergis  kbc .      kbc zit bij steden met cambio etc etc etc ..  meer duidelijkheid  brengen kan niet .  het zit alleszins met elkaar verstrengeld  ...   ze zullen de benzineprijs nog wel opvoeren dusdanig dat cng het "goedkoopste " wordt ; net zoals elektrische wagens ...   60 procent van de mensheid is immers laag begaafd of gebreinspoeld na corona  , en 30 procent van de bevolking is lax  en staat niet op ....

aangepast door tomassss
  • Vind ik leuk 1
  • Verward 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Bjorn ecofuel zei:

ff opgezocht wat prijzen net over de Duitse grens is in Eschweiler voor CNG..benzine en diesel is net evenduur als hier

4177BF77-9252-46E7-B12F-D12C2C4BAF45.png

Ik was beter halfuurtje verder gereden tot daar in plaats van in sittard L gas te vullen aan 2.399 🥲

• Hahaha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Laurens zei:

Ik was beter halfuurtje verder gereden tot daar in plaats van in sittard L gas te vullen aan 2.399 🥲

Total in Born (bij Susteren) heeft L CNG aan €2.199 dus het ligt er een beetje aan waar je vandaan komt.

• Bedankt 1

spacer.png spacer.png
spacer.pngspacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, CNGLEKKERGOEDKOOP zei:

Met de prijzen van nu zou het vanaf november 2,60 moeten zijn bij total hoboken/kallo

Het zou een stuk minder dan €2,60 moeten zijn. Maar de contracten houden waarschijnlijk ook nog wel rekening met de schommelingen. Maar dalen zou het zowisio moeten.

Momenteel al rond de €95

image.png.97052c1dae6b7b2561fc2d64184265a4.png

spacer.png spacer.png
spacer.pngspacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Herbie zei:

En als je de krant mag geloven zou het Nul moeten worden. Oké de pomp zelf moet ook betaald worden zo 0,5€ zou prachtig moeten zijn :)

NUL?!? Linkje of foto van het artikel?

spacer.png spacer.png
spacer.pngspacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, JEGO zei:

Het zou een stuk minder dan €2,60 moeten zijn. Maar de contracten houden waarschijnlijk ook nog wel rekening met de schommelingen. Maar dalen zou het zowisio moeten.

Momenteel al rond de €95

image.png.97052c1dae6b7b2561fc2d64184265a4.png

Ja, maar ik baseer me gewoon op de periode van april-juni toen de ttf ongeveer op hetzelfde niveau als nu was  en toen was de prijs 2,60

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...