Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Prijs CNG aan de pomp

Lange_666

Aanbevolen berichten

De laatste aanpassing van dats was op 20 september toen de prijs op 207 euro per mwh was op TTF

we zitten nu aan 123 euro per mwh…

toen de prijzen stegen, paste ze direct hun prijzen aan zonder enkel probleem tot bijna 6 euro per kg maar de prijs is al gedaald met 90 euro en nog steeds geen aanpassing het zijn een bende dieven!!!!

in Aachen is de prijs zelfs GEZAKT van 1,57 naar 1,42

in bergen op zoom is de prijs gezakt van 3,89 naar 2,49!!!

nooit in mijn leven zal ik ooit nog tanken bij dats24

aangepast door CNGLEKKERGOEDKOOP
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Bremel zei:

Dats lijkt z'n prijs eindelijk aangepast te hebben, ze vragen nu 3,066 voor H en 2,749 voor L. Blijft nog altijd een stuk meer dan wat je zou verwachten op basis van de TTF, hopelijk zullen minder winstbeluste spelers zoals Enora snel volgen. 

Idd nog steeds veel te hoog zeker L gas zou 2,50 moeten zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, CNGLEKKERGOEDKOOP zei:

Idd nog steeds veel te hoog zeker L gas zou 2,50 moeten zijn

Voor H-gas zou het aan €120 per MWh slechts €2.15 horen te zijn voor L-gas zelfs maar €1.99 euro per kg.
Daarbij is de prijs gisteren tot €107 gedipt, nu iets hoger rond €115. 

1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto)

2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI)

spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Artikel dat voortvloeide uit mijn mail contact met de schrijver. (https://businessam.be/dats-24-verlaagt-prijzen-cng-na-gemor-van-aardgasrijders/)

image.png.b18af2fb6a1b547c47017c2fd3ec3159.png

Toevoeging; lijkt dat ze wel nog snel reageren op media/reporters/..
Mijn 3 laatste mails zijn onbeantwoord gebleven...

aangepast door JEGO
toevoeging
  • Bedankt 1

spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Bremel zei:

Dats lijkt z'n prijs eindelijk aangepast te hebben, ze vragen nu 3,066 voor H en 2,749 voor L. Blijft nog altijd een stuk meer dan wat je zou verwachten op basis van de TTF, hopelijk zullen minder winstbeluste spelers zoals Enora snel volgen. 

Iemand onlangs nog bij Maes in Londerzeel geweest?  Is het er nog steeds 2.99?  Zodra ze zakken naar 2.5 doe ik weer mee!

• Verward 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je uitgaat van een reële prijs bij Maes Londerzeel van 2,9053 (2,99 min 8,47 cent korting met de gratis Romac-kaart) en een doorsnee benzineprijs van pakweg 1,78 euro, dan komt CNG in mijn geval opnieuw nipt voordeliger uit en dat zal voor de meeste andere auto's ook het geval zijn. Bij de 3,066 van Dats is dat nog niet het geval, maar je in combinatie met de lagere milieubelasting zou ik toch overstag gaan als ik geen alternatieven had voor Dats.

Mocht Londerzeel de prijs intussen verder hebben laten zakken (laatste updates in de populaire apps zijn al een paar dagen geleden), dan zal het voordeel natuurlijk nog groter zijn. Al denk ik niet dat het zo snel zal gaan, ze hebben precies een vrij langlopend contract en de prijs wordt maar af en toe aangepast. Mede daarom zijn ze wellicht al een hele tijd weer op 2,99, terwijl alle anderen tussen 3,5 en 4 zaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Bremel zei:

Als je uitgaat van een reële prijs bij Maes Londerzeel van 2,9053 (2,99 min 8,47 cent korting met de gratis Romac-kaart)

Dat wist ik niet, ik betaal er altijd met bankkaart. Is daar ook ergens info over te vinden? Is het een vaste korting of hangt het af van de cng-prijs? Ook voor particulieren?

Ik vind op internet enkel dat de kaart gratis is, maar niets over een korting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Bremel zei:

Ze maken er inderdaad geen echte reclame rond, maar de korting is er wel degelijk en voor iedereen. Meer details in dit topic: 

Kallo staat in de lijst, maar korting krijg je niet. Ik heb daarvoor kaart aangevraagd. Na drie maanden op de afrekening nul korting.

VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, CNGLEKKERGOEDKOOP zei:

In nederland is L gas 2,29 nu bij de niet ogcleanfuels aanbieders…

2,75 van dats is nog steeds veel te hoog en oneerlijk. Hopelijk verlaagt de concurrentie zn prijzen naar een eerlijk niveau 

Ondertussen al minder; €2.199

image.png.6b06a86554f7a512ed346005ff1bab18.png

spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...