Herbie Geplaatst: 2 oktober 2022 Delen Geplaatst: 2 oktober 2022 Ben heel de maand niet in Kallo geweest zo weet geen prijs. Van Enora Brugge weet ik ook niet. Niet meer gepasseerd de laatste weken. Zal morgen eens en whatsapp sturen naar Kallo en een belletje slaan naar Brugge. Wat wel jammer is dat veel mensen daar tanken of eventueel passeren maar de CarburOgaz niet aanpassen VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 2 oktober 2022 Delen Geplaatst: 2 oktober 2022 Enora heeft dacht ik een automatische gegevensuitwisseling met Carburogaz. Sowieso hanteert Enora overal dezelfde prijs en de vermelde 3,99 euro in Brugge zie je ook elders terugkomen met een veel recentere datum (bv. nog gisteren 1/10 in Gent), dus ga er maar van uit dat die klopt. Iets beter nieuws is er dan weer voor Londerzeel, waar gisteren een prijs van 2,99 gemeld is. Is daarmee weer de goedkoopste van het land (buiten Houffalize en Bastogne natuurlijk) en een prijs die eindelijk weer wat in de buurt komt van die van benzine. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGLEKKERGOEDKOOP Geplaatst: 2 oktober 2022 Delen Geplaatst: 2 oktober 2022 Hoe komt het eigenlijk dat de prijs in bastogne nooit is gestegen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 2 oktober 2022 Delen Geplaatst: 2 oktober 2022 3 minuten geleden, CNGLEKKERGOEDKOOP zei: Hoe komt het eigenlijk dat de prijs in bastogne nooit is gestegen? Omdat de Walen eerlijker zijn ? Ook in de politiek krijg ik dit gevoel. 1 1 VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 2 oktober 2022 Delen Geplaatst: 2 oktober 2022 3 uren geleden, Lage Emissie Zone zei: Omdat de Walen eerlijker zijn ? Ook in de politiek krijg ik dit gevoel. Natuurlijk, daarom zijn de prijzen in 99% van de stations in Wallonië dezelfde als in Vlaanderen... Ik heb op de Franstalige CNG-groep eens gelezen dat de uitbater blijkbaar nog steeds kan terugvallen op een oud contract met een zeer lange looptijd, dat is wellicht de verklaring. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Josy Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 23 uren geleden, Lage Emissie Zone zei: Omdat de Walen eerlijker zijn ? Ook in de politiek krijg ik dit gevoel. 'Het gat in de begroting is er vanzelf gekomen en het zal vanzelf weer verdwijnen.' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 In Kallo zou de prijs deze maand aan 3.990 staan. Nog altijd ietsje te duur VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Astra-2 Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 4 uren geleden, Herbie zei: In Kallo zou de prijs deze maand aan 3.990 staan. Nog altijd ietsje te duur Nog altijd heel wat beter dan bij Romac Veurne. Daar staat hij nog altijd op 4,93€ 😭. Spritmonitor Opel Astra Innovation 1.4 Turbo CNG Ecotec: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Gasspooky Geplaatst: 3 oktober 2022 Populair bericht Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 Enora heeft… Iets beter nieuws is er dan weer voor Londerzeel, waar gisteren een prijs van 2,99 gemeld is. Is daarmee weer de goedkoopste van het land (buiten Houffalize en Bastogne natuurlijk) en een prijs die eindelijk weer wat in de buurt komt van die van benzine. Ja Londerzeel klopt! Is terug de prijs van Augustus. 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grijpgraag Geplaatst: 4 oktober 2022 Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 Nog 50 cent eraf, en ik doe terug mee... 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc Geplaatst: 4 oktober 2022 Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 21 minuten geleden, grijpgraag zei: Nog 50 cent eraf, en ik doe terug mee... Me too 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGLEKKERGOEDKOOP Geplaatst: 4 oktober 2022 Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 OGcleanfuels 2,33 nu ipv 1,899 volgens gibgas… 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 4 oktober 2022 Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 4 uren geleden, Marc zei: Me too Aan 3.200 doe ik ook terug mee VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Crombel Geplaatst: 4 oktober 2022 Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 1 uur terug, Herbie zei: Aan 3.200 doe ik ook terug mee Dat is voor mij ook het maximum. VW Touran 1.4 TSI Ecofuel 110 kW DSG 2011 Verbruik: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorn ecofuel Geplaatst: 6 oktober 2022 Delen Geplaatst: 6 oktober 2022 Wanneer gaat Dats weer eens zakken? Gasprijs staat op laagste niveau sinds begin Juli.. met stijgen zijn ze snel zat. bij OG zondag nog 1,899 betaald maar op hun site was het al aangepast. ik rij nu afwisselnd cng van OG en E10 want rij kog steeds met men Octavia Gtec Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Ik rij nog volledig op benz wel twee keer per dag tanken, iedere tank beurt gemiddeld de 6.5 L 1 VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Heb even nagevraagd bij OG wat de huidige prijs drijft. Als ik er over nadenk is het best logisch. Jammer dat de productie van BIO-gas niet snel opgeschaald kan worden. Quote Goedemorgen Jeffrey, Dank voor je bericht in de OG-chat. Je zou graag meer informatie ontvangen over hoe het kan dat de prijs nu toeneemt, terwijl de andere prijzen zakken. Zoals eerder benoemd kopen wij een deel van het tekort aan biogas in. Echter weten steeds meer klanten ons te vinden, waardoor er steeds meer biogas nodig is om het weer aan te vullen. De marktfluctuatie die vervolgens opspeelt, is dat de aanbieders van het biogas de prijzen gaan verhogen omdat de vraag groot is. Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je toch nog vragen hebben, stel deze dan gerust. Met vriendelijke groet, Robin de Jong 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 10 oktober 2022 Delen Geplaatst: 10 oktober 2022 PRIJS ONDER DE 150 EURO PER MWh (€145.75/MWh) Wat betekent dit? Voor het H-gas dat DATS24 levert zou de prijs (incl btw en een marge van 40 cent) 2.51 euro per kg moeten zijn Voor DATS24 zijn L-gas zou het €2.30 euro per kg moeten zijn. 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 10 oktober 2022 Delen Geplaatst: 10 oktober 2022 Dats24 zijn bedriegers, hebben banden met de wetstraat. VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 10 oktober 2022 Delen Geplaatst: 10 oktober 2022 Kan u even verduidelijken welke banden zij met de Wetstraat hebben of zuigt u zo maar iets uit uw duim ? Dats24 zijn inderdaad dieven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen