Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Prijs CNG aan de pomp

Lange_666

Aanbevolen berichten

Ben heel de maand niet in Kallo geweest zo weet geen prijs. Van Enora Brugge weet ik ook niet. Niet meer gepasseerd de laatste weken. Zal morgen eens en whatsapp sturen naar Kallo en een belletje slaan naar Brugge. Wat wel jammer is dat veel mensen daar tanken of eventueel passeren maar de CarburOgaz niet aanpassen

VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enora heeft dacht ik een automatische gegevensuitwisseling met Carburogaz. Sowieso hanteert Enora overal dezelfde prijs en de vermelde 3,99 euro in Brugge zie je ook elders terugkomen met een veel recentere datum (bv. nog gisteren 1/10 in Gent), dus ga er maar van uit dat die klopt. 

Iets beter nieuws is er dan weer voor Londerzeel, waar gisteren een prijs van 2,99 gemeld is. Is daarmee weer de goedkoopste van het land (buiten Houffalize en Bastogne natuurlijk) en een prijs die eindelijk weer wat in de buurt komt van die van benzine. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, CNGLEKKERGOEDKOOP zei:

Hoe komt het eigenlijk dat de prijs in bastogne nooit is gestegen?

Omdat de Walen eerlijker zijn ? Ook in de politiek krijg ik dit gevoel.

• Vind ik leuk 1
  • Hahaha 1

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Lage Emissie Zone zei:

Omdat de Walen eerlijker zijn ? Ook in de politiek krijg ik dit gevoel.

Natuurlijk, daarom zijn de prijzen in 99% van de stations in Wallonië dezelfde als in Vlaanderen... 9_9

Ik heb op de Franstalige CNG-groep eens gelezen dat de uitbater blijkbaar nog steeds kan terugvallen op een oud contract met een zeer lange looptijd, dat is wellicht de verklaring. 

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Herbie zei:

In Kallo zou de prijs deze maand aan 3.990 staan. Nog altijd ietsje te duur

Nog altijd heel wat beter dan bij Romac Veurne. Daar staat hij nog altijd op 4,93€ 😭

Spritmonitor Opel Astra Innovation 1.4 Turbo CNG Ecotec:   1039945_5.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even nagevraagd bij OG wat de huidige prijs drijft. Als ik er over nadenk is het best logisch. Jammer dat de productie van BIO-gas niet snel opgeschaald kan worden.

Goedemorgen Jeffrey,

Dank voor je bericht in de OG-chat.

Je zou graag meer informatie ontvangen over hoe het kan dat de prijs nu toeneemt, terwijl de andere prijzen zakken.

Zoals eerder benoemd kopen wij een deel van het tekort aan biogas in. Echter weten steeds meer klanten ons te vinden, waardoor er steeds meer biogas nodig is om het weer aan te vullen. De marktfluctuatie die vervolgens opspeelt, is dat de aanbieders van het biogas de prijzen gaan verhogen omdat de vraag groot is.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je toch nog vragen hebben, stel deze dan gerust.

Met vriendelijke groet,

Robin de Jong

image.png.0be8253d6c9d6f68a0645029a2e1f566.png

1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto)

2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI)

spacer.png spacer.png
spacer.pngspacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

PRIJS ONDER DE 150 EURO PER MWh (€145.75/MWh)

Wat betekent dit? Voor het H-gas dat DATS24 levert zou de prijs (incl btw en een marge van 40 cent) 2.51 euro per kg moeten zijn

Voor DATS24 zijn L-gas zou het €2.30 euro per kg moeten zijn.

image.png.4b15f4de2f1ffd22ea248c4d94276629.png

1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto)

2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI)

spacer.png spacer.png
spacer.pngspacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...