Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Prijs CNG aan de pomp

Lange_666

Aanbevolen berichten

Ranst (richting Turnhout) gisteren (06/08) gecontroleerd: nog 3,40 en dus doorgereden.
Hadden net 95 volgetankt aan net geen 1,7 € de liter bij de Q8 easy in Wommelgem B|

2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 

183422446_LR.JPG.387a5358ae7015129dece944d6c052cb.JPG  

2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen)

2019 NIU NGT ( E-scooter )

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Bjorn ecofuel zei:

weet iemand of het cash nog altijd is of er een betaalterminal is tegenwoordig..

Daar staat al geruime tijd een betaalterminal. Ik kan er de laatste weken wel slechts een zeer beperkte hoeveelheid tanken.

Er ligt een blad bij de pomp dat de installatie gas kan leveren voor 30 auto's per dag. Misschien dat de installatie wegens het extra vakantieverkeer niet kan volgen. Prijs is vorige week gestegen naar 1,57 euro.

Ik geloof dat andere leden hier op het forum nogal eens doorrijden tot aan het Aral tankstation in Merl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Trostomaat zei:

Vandaag getankt aan €3,10 per kg. Toch min of meer de moeite als je in de buurt bent. Ik merkte wel dat de prijs op Gibgas (€3,40) niet klopte maar ik stuurde de juiste prijs door. De foute was aangepast op 4 augustus en het lijkt me sterk dat die intussen gezakt zou zijn...

Rijke mens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Trostomaat zei:

Vandaag getankt aan €3,10 per kg. Toch min of meer de moeite als je in de buurt bent. Ik merkte wel dat de prijs op Gibgas (€3,40) niet klopte maar ik stuurde de juiste prijs door. De foute was aangepast op 4 augustus en het lijkt me sterk dat die intussen gezakt zou zijn...

Rijke mens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Marnix zei:

Gisteren getankt aan 1,849 Eur/kg in Veldhoven(NL) vlakbij luchthaven Eindhoven - k heb het op Gibgas ingevuld.

Dat is OrangeGas, die hebben overal aan 1.845 EUR/Kg aardgas. Momenteel hebben ze deze (hoge) prijs omdat ze hun biogas door de hogere vraag moeten aanvullen met regulier gas van het net. Logisch als de rest tegen of over de 3 euro zit.... Voordien zaten ze aan 1.649 EUR/Kg.

1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto)

2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI)

spacer.png spacer.png
spacer.pngspacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/8/2022 om 21:24, Bjorn ecofuel zei:

Even een vraagje ivm de boer in Houffalize…wij gaan normaal volgende week dagje naar de Moezel en zouden bij de boer daar willen tanken..weet iemand of het cash nog altijd is of er een betaalterminal is tegenwoordig..

blijkbaar is prijs 1,57 tegenwoordig

groetjes

terminal is aanwezig, wel een prijs steiging, best in de morgen tanken. 

aangepast door BCR
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Gasspooky zei:

ca13eecef444e85859af6ed4e512b75f.jpg
Horror voor L gas

En ik dacht dat ik met de Caddy veel gas kon tanken. Met wat rijd jij rond :O ?

aangepast door JEGO

1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto)

2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI)

spacer.png spacer.png
spacer.pngspacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...