Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Prijs CNG aan de pomp

Lange_666

Aanbevolen berichten

Valt nog mee, maar 20 cent erbij dacht ik dinsdagmorgen toen ik langs Romac Veurne reed.  Woensdagmorgen moet ik iets wakkerder geweest zijn want toen zag ik dat het niet 0,20 maar 1,20 euro erbij was 😭! Hij staat nu op 3,732.

Spritmonitor Opel Astra Innovation 1.4 Turbo CNG Ecotec:   1039945_5.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand al gaan tanken in Marck ( opzij Calais ) Prijs zou 2,5 euro zijn. Is gelegen op een betalende parking voor truckers. Toegang zou gratis zijn als je er niet langer dan 1 h aanwezig bent.   Toeangsdiplay zou wel op truckershoogte staan. Daar ikzelf maar 1,7m groot ben heb ik waarschijnlijk een laddertje nodig. Iemand ervaring met dit station?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de runderen van Taverneux gaat het van kwaad naar erger. Zij hebben blijkbaar inspiratie opgedaan in Rusland.

Onder het motto 'met minder gas meer in kas' hebben zij de prijs verhoogd naar 1,57 euro per kg.

Uit het geloei dat uit de stal kwam kon ik opmaken dat dit zou liggen aan stijgende kosten, de situatie in Oekraïne en de internationale markten.

Mijn vraag of ze geen originelere reden hadden kunnen bedenken werd onthaald op luid boegeroep en de opmerking dat ik dan maar mijn eigen biogas moest produceren.

Een mens zou van minder het vliegend ****** krijgen.

Gisterenavond konden ze maar 4,20 kg gas leveren, goed voor 94 kilometer. Ik ben van pure ellende dan maar een goedkopere tank super 98 gaan halen in Luxemburg om (goedkoper) thuis te kunnen raken.

Het leven van een mens die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten gaat niet altijd over rozen. Ach man man, miserie miserie miserie...

• Hahaha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Astra-2 ,

ik ben nog eens gaan tanken op 29/07/2022 naar Romac Veurne die stond toen op 2,53 eurocent en dit kwam omdat ik het systeem nog eens wou voeden met cng wat al zekers meer dan 8 maand geleden was . Daarna mocht ik het horen van moeder de vrouw die zei je bent zekers zot -_- ik kon haar natuurlijk geen ongelijk geven maar zo zie je een paar dagen later staat hij op 3,72 helemaal te gek weer !!!! Mijn broer zijn nieuwe Mazda is vorige week aangekomen bij Cools te Brugge model CX5 2,5 L moter 4x4 en de wagen is vervolgens onmiddellijk naar Piers LPG installateur gebracht te Gistel om er een Prins LPG installatie in te bouwen met een tank van 80 L . Ik ben er vervolgens een gaan kijken naar de wagen bij Piers maar ook eventjes met de zaakvoeders gesproken en de vraag gesteld of het mogelijk was om een CNG wagen om te zetten op LPG en hij zei dat dit geen enkel probleem was voor onze Audi g-tron . Ze halen er een cilindertank uit en ze plaatsen er een nieuwe die bestand is voor LPG en dan trekken ze een stekker uit onder de motorkap waardoor het CNG systeem niet meer geactiveerd is om het verhaal kort te maken het kan wel degelijk om zo een wagen om te zetten ze moeten dan ook nog een vulnippel bijsteken waar er nu al twee zitten wel een beetje krap als ik dat zo bekijk maar het is mogelijk . De prijs hangt rond de 2200 euro tot 2500 euro tank dan wel inbegrepen . Enig minpunt is natuurlijk terug betalen voor iets wat natuurlijk niet voorzien was enig pluspunt bij ons aan zee is er een pomp op 20 km om LPG te gaan tanken aan denk vandaag 0,72 eurocent afhankelijk waar je woont kan het ook 0,62 eurocent zijn bijv in de buurt van Waregem waar mijn broer trouwens woont . Zo dit was het zowat ik wou vertellen voor enkelen onder ons misschien op idëen te brengen 9_9

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mclarren Amai, gij schrijft gelijk uw nick rijdt ... Af en toe ook eens een verkeersbord (lees-teken) bekijken (gebruiken) hé :D

Terzake, LPG-ombouw: zou ik ook willen/kunnen doen, ware het niet dat we over afzienbare tijd verhuizen naar appartement met 2 ondergrondse parkeerplaatsen. Einde verhaal. 
Wat die vuldop betreft: die moet niet noodzakelijk dààr komen hé: kan ook ergens onderaan koetswerk geplaatst worden. 

aangepast door JoBé

2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 

183422446_LR.JPG.387a5358ae7015129dece944d6c052cb.JPG  

2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen)

2019 NIU NGT ( E-scooter )

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 daagskes naar duitsland geweest regio lunenbergen(soltau).

Daar getankt aan 0,99€/kg

Dan nog eens in Essen(D) 1,02 €/kg (kon maar 12kg in v.or 350km te rijden).

Voor de rest rijd ik op benzine hier in Belgie.

Doe toch een 150km met mijn klein tankje (Audi A3 cng).

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, pluxy zei:

Wat moet je nu eigelijk kopen? Want wat gaat het worden?

Geen mens dat het weet. En zeker elektrisch niet. Er is er nu al zoveel tekort. Ik zie geen 6.000.000 wagens rijden op elektriciteit, waar gaan ze de stroom halen? Rusland?

VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Brembos zei:

Mijn volgende wordt zeker volledig elektrisch maar het zal geen wagen van de Volkswagengroep worden. KIA EV6 , Hyundai Ionic 5 , Tesla Model 3. Renault E-Megane......

Mooi lijstje, maar ... 

EV6= afschuwelijke kont :(

Ionic 5 : wachten op model 2023 en hopen dat de ruitenwisser achteraan er dan op zit. Dan is ie PERFECT :x

Tesla (whatever model): principieel NOT B|

Megane E-tech: 2 weken geleden testgereden, mag meteen op mijn oprit! :x 

Maar ik ga toch wachten op de R5 denk ik. Al zal die wellicht enkel via Alpine te krijgen zijn?  

aangepast door JoBé

2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 

183422446_LR.JPG.387a5358ae7015129dece944d6c052cb.JPG  

2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen)

2019 NIU NGT ( E-scooter )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Koreanen Kia en Hyundai moeten zeker niet onder doen voor een VW ID 4  en bieden tenminste een deftige garantie. Een reikwijdte van 360-400 km is ruimschoots voldoende voor mij. Lange reizen doe ik enkel buiten het hoogseizoen en ik moet ook niet op een uurke kijken aangezien ik niet meer werk. Heb al overwogen om ene te bestellen en de pseudo premium Audi in Duitsland te verkopen voor hij olie begint te zuipen…

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/7/2022 om 20:06, Koen C zei:

Esso Heverlee E40 richting Brussel : 2.70 voor H+ gas (of toch tenminste H-gas om die discussie niet opnieuw aan te wakkeren).

Mijn vrouw vond het wel een "vuil" station (zwerfafval op de grond).

Maar of de "properheid" van een Dats 0.83 € per kg extra het waard is ..... ? (en dan nog voor L-gas)

Volgens het laatste cijfer van Bjorn ecofuel zelfs 0.99 €.

Da's wel bijna nen neuro !  :ph34r:

Vandaag getankt aan €3,10 per kg. Toch min of meer de moeite als je in de buurt bent. Ik merkte wel dat de prijs op Gibgas (€3,40) niet klopte maar ik stuurde de juiste prijs door. De foute was aangepast op 4 augustus en het lijkt me sterk dat die intussen gezakt zou zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...