Populair bericht tobo Geplaatst: 29 mei 2022 Populair bericht Delen Geplaatst: 29 mei 2022 (aangepast) Gisteren getankt in Arques, gecombineerd met een daguitstap , €1.36 voor biogas en dat met dank aan Goudale. Waar blijven ze in Vlaanderen met hun biogas? Astradec et Agriopale sont heureux de vous annoncer que les premiers essais véhicules sur la station bioGNV d’Arques ont été réalisés avec succès ! Un grand merci aux équipes du groupe Mauffrey et Eqiom pour cette collaboration ! La station de distribution de bio GNV comprimé ouvrira ses portes au public début novembre 2020. L’occasion de mieux valoriser le biométhane produit à la brasserie Goudale et sur notre site de méthanisation de Quelmes, mais aussi de contribuer à la diminution des gaz à effets de serre. Le gaz est acheminé par le réseau enterré GRDF. La station est située dans la même rue que la brasserie, et le méthaniseur se trouve sur le même réseau. 1 juni 2022 aangepast door tobo aanvulling 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorn ecofuel Geplaatst: 29 mei 2022 Delen Geplaatst: 29 mei 2022 (aangepast) Onderweg naar Oostenrijk vandaag stop gemaakt in Limburg ad Lahn aan de A3 in Duitsland 99,9 ct voor H gas en leuke vuldruk volgende bijtankmoment was aan 1,456€/kg 29 mei 2022 aangepast door Bjorn ecofuel 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 29 mei 2022 Delen Geplaatst: 29 mei 2022 1 uur terug, Bjorn ecofuel zei: Onderweg naar Oostenrijk vandaag stop gemaakt in Limburg ad Lahn aan de A3 in Duitsland 99,9 ct voor H gas en leuke vuldruk volgende bijtankmoment was aan 1,456€/kg 99,9cent?????? 1 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Darmgasrijder Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Op 29/5/2022 om 21:08, pluxy zei: 99,9cent?????? Niks mis mee toch 🤷♂️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorn ecofuel Geplaatst: 31 mei 2022 Delen Geplaatst: 31 mei 2022 Nee natuurlijk niet…bevestigd alleen maar dat ze bij ons op cng prijsstelling de boel flink belazeren..zitten hier in regio Zell am See in Oostenrijk hier ist 1,60€ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 31 mei 2022 Delen Geplaatst: 31 mei 2022 Op 29/5/2022 om 09:20, tobo zei: Gisteren getankt in Arques, gecombineerd met een daguitstap , €1.36 voor biogas en dat met dank aan Goudale. Waar blijven ze in Vlaanderen met hun biogas? In Arques heeft die lage prijs nu wel weinig tot niets te maken daarmee, temeer daar het "gewone" gas er nog goedkoper is (1,266). Je krijgt er ook krak hetzelfde gas ongeacht wat je kiest op de terminal, de keuze voor biogas is daar nogal theoretisch en vergelijkbaar met een optie "groene stroom" op je elektriciteitscontract. De lage prijs heeft volgens mij eerder te maken met een soort promotie of voordeel doordat het station nog maar pas open is, ik dacht dat ik de man achter Carborugaz daar eens iets in die zin over heb zien zeggen op een FB-groep. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Brembos Geplaatst: 1 juni 2022 Populair bericht Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Nieuwe prijzen voor juni bij Total Hoboken en Kallo € 2,50 en Londerzeel € 2,40. Bij de huidige benzineprijzen wordt het stilaan terug voordeliger om op gas te rijden 😀 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 27 minuten geleden, Brembos zei: Nieuwe prijzen voor juni bij Total Hoboken en Kallo € 2,50 en Londerzeel € 2,40. Bij de huidige benzineprijzen wordt het stilaan terug voordeliger om op gas te rijden 😀 Huidige benzineprijzen? Vanaf morgen, 2 juni, zal de Euro 95 E10 twaalf komma 1 eurocent (12,1) duurder zijn, en de Super 98 slaat op met maar liefst 18,3 eurocent per liter. Het wordt zeer interessant om in Duitsland te gaan tanken - zeker als je op CNG en/of LPG rijdt. In Duitsland kan je nog altijd Euro 95 E5 tanken. Om je een voorbeeld te geven: bij ARAL, Krefelder Straße 17, Würselen betaal je nu slechts € 2,159 per liter voor Ultimate 102 (102 octaan). Opgepast in Duitsland want de prijzen schommelen daar al naargelang de tijdsperiode. Ik zie een prijsverlaging tussen 15 en 16 uur, van 17 tot 18 uur, en van 19 tot 20 uur. Check daarvoor de site Clever Tanken. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Kris81 Geplaatst: 1 juni 2022 Populair bericht Delen Geplaatst: 1 juni 2022 En met deze laatste foto neem ik afscheid van het CNG verhaal. De caddy heeft mij zeer goede diensten bewezen. Na 5j en 191000km was het tijd voor wat anders. Een gepensioneerd koppel uit Peer gaan er nog verder van genieten. Gelukkig mag ik mezelf prijzen gezien ik nooit belastingen moest betalen op de wagen en jaren aan een erg voordelig tarief heb kunnen tanken. En niet te vergeten al de leuke en mindere leuke berichten die ik heb mogen lezen en delen op dit forum. Het ga jullie allemaal goed. Ik hoop oprecht dat die belachelijke prijzen in België terug onder de €1,5 duiken. Voor mij wordt het nu een Lpg verhaal. Heb een Renault Espace van 4j oud gekocht met 56k op de teller. Het is een 1.6 automaat met een Vanmenen Lpg installatie. Groetjes van de Lama en mij .. 3 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 3 minuten geleden, Kris81 zei: En met deze laatste foto neem ik afscheid van het CNG verhaal. De caddy heeft mij zeer goede diensten bewezen. Na 5j en 191000km was het tijd voor wat anders. Een gepensioneerd koppel uit Peer gaan er nog verder van genieten. Gelukkig mag ik mezelf prijzen gezien ik nooit belastingen moest betalen op de wagen en jaren aan een erg voordelig tarief heb kunnen tanken. En niet te vergeten al de leuke en mindere leuke berichten die ik heb mogen lezen en delen op dit forum. Het ga jullie allemaal goed. Ik hoop oprecht dat die belachelijke prijzen in België terug onder de €1,5 duiken. Voor mij wordt het nu een Lpg verhaal. Heb een Renault Espace van 4j oud gekocht met 56k op de teller. Het is een 1.6 automaat met een Vanmeenen Lpg installatie. Groetjes van de Lama en mij .. Allez, ge hebt dan toch die Renault Espace gekocht zoals ge mij in een privé-bericht hebt laten weten dat ge van plan waart. Het ga jou ook goed. Ik heb daarjuist nog bijna 62 liter LPG getankt bij Bruno in Sint-Truiden: 61,88 liter x 0,709 = € 43,87 en dubbele punten. Op 17 maart dit jaar had ik 10025 punten gespaard en daarmee had ik op 7 april gratis 38,70 liter LPG mogen tanken bij Bruno. Ik had daarna een saldo van 2553 punten. Het BRUNO-tankstation in Peer verkoopt ook LPG, zie ik. Daar zal de prijs ook wel € 0,709/L zijn. Bij Q8 had ik op 15 mei dit jaar 2638 Smiles verzameld. Bij Q8 mag je voor 2500 Smiles 25 Euro gratis tanken. Bij Q8 is het dus interessanter. Kris, ik wens je veel rijplezier en geluk in je Renault Espace LPG. Groetjes 1 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 In Peer wonen die mensen wat mijne Caddy gekocht hebben. Zelf zit ik in Boxbergheide. Dus wel wat Bruno’s in de buurt waar men LPG verkoopt. Op de Hasseltweg en kortbij Essers. Het is mede dankzij jou dat ik de beslissing heb genomen om voor de Espace op Lpg te gaan. Jij gebruikt bij de Esso zo een extra kaart om die punten te sparen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 3 uren geleden, Brembos zei: Nieuwe prijzen voor juni bij Total Hoboken en Kallo € 2,50 en Londerzeel € 2,40. Bij de huidige benzineprijzen wordt het stilaan terug voordeliger om op gas te rijden 😀 Meer dan "stilaan"... met de nieuwe maximumprijs van 2,138 euro zul je in de meeste regio's rond de 2 euro betalen bij de goedkoopste stations en daar staat zelfs bij de allerzuinigste auto's een CNG-prijs van ongeveer 2,7 euro tegenover, en bij de iets oudere auto's 3 euro of meer. Aan die prijzen zitten we gelukkig al een hele tijd niet meer, zeker nu pakweg Maes Londerzeel weer naar 2,4 gegaan is. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Brembos Geplaatst: 1 juni 2022 Populair bericht Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Bij een zeer zuinige rijstijl zit ik met mijn A4 op aardgas aan 3,6 - 4.0 kg/100 km en op benzine aan 6,0 - 6.6 l/100 km. In mijn geval komt een gasprijs van 2.5 euro/kg overeen met een benzineprijs van 1.5 euro/l. Ik vraag me af wanneer Dats 24 eindelijk volgt met een prijsdaling. Die vragen nog altijd 2.55 euro/kg voor flutgas. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 6 uren geleden, Kris81 zei: Jij gebruikt bij de Esso zo een extra kaart om die punten te sparen? Ja, ik had die Esso Extras-kaart meegekregen de allereerste keer toen ik CNG ging tanken bij Bruno in Genk-Noord. Het verschil met de Q8 Smiles-kaart is dat de Esso Extras punten niet vervallen na een aantal maanden terwijl de Q8 Smiles wel vervallen na 9 maanden als je geen Smiles-transacties uitvoert : d.w.z. omwisselt voor producten. 2 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Cadje Geplaatst: 2 juni 2022 Populair bericht Delen Geplaatst: 2 juni 2022 Gisteren getankt bij Q8 Ranst op de E313: H gas aan 2.600€/kg 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 3 juni 2022 Delen Geplaatst: 3 juni 2022 Vandaag simultaan getankt met een oplegger met cng in Duitsland. Topdruk en SAMEN tanken. Lukt in België niet. En prijs "billiger". 1,14 euro/kg voor H gas 1 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Darmgasrijder Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 Op 1/6/2022 om 14:45, Kris81 zei: En met deze laatste foto neem ik afscheid van het CNG verhaal. De caddy heeft mij zeer goede diensten bewezen. Na 5j en 191000km was het tijd voor wat anders. Een gepensioneerd koppel uit Peer gaan er nog verder van genieten. Gelukkig mag ik mezelf prijzen gezien ik nooit belastingen moest betalen op de wagen en jaren aan een erg voordelig tarief heb kunnen tanken. En niet te vergeten al de leuke en mindere leuke berichten die ik heb mogen lezen en delen op dit forum. Het ga jullie allemaal goed. Ik hoop oprecht dat die belachelijke prijzen in België terug onder de €1,5 duiken. Voor mij wordt het nu een Lpg verhaal. Heb een Renault Espace van 4j oud gekocht met 56k op de teller. Het is een 1.6 automaat met een Vanmenen Lpg installatie. Groetjes van de Lama en mij .. Welke uitvoering had je en qua opties? Wat was de verkoop prijs als je dat wilt delen? ik heb mijn caddy maxi onlangs ook te koop gezet en als hij verkocht kan worden voor een degelijk bedrag gaat hij ook weg en in de plaats wrs een Dacia Jogger of Sandero stepway op lpg in de plaats. De auto van m’n partner, een ford ecosport, gaat wrs ook de deur uit en ook een Dacia op lpg in de plaats of iets elektrisch. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kitobeer Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 @ darmgasrijder. Ik heb mijn caddy 1.4 cng verkocht in maart. Had 83000 km en werd deze zomer 4j oud. Hij had achteraan zelfs een een deuk erin en had gebruiksporen in de kofferruimte van de hond. Ik heb 16885 € gekregen. Verder had hij airco / cruise control / etc... Ik heb mijn wagen verkocht via wijkopenuwauto.be je geeft alle info in met foto's en je krijgt een bod. In mijn geval hebben ze mijn bod gewoon gegeven. Op minder dan 5 dagen na mjjn beslissing was mijn wagen verkocht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 Op 1/6/2022 om 18:32, Brembos zei: Ik vraag me af wanneer Dats 24 eindelijk volgt met een prijsdaling. Die vragen nog altijd 2.55 euro/kg voor flutgas. Wanneer ze failliet zijn ? Want wie gaat er nu gas tanken aan 2.89 EUR / kg.. https://customer.dats24.be/wps/portal/datscustomer/nl/b2c/locator#!/7094 Als ze overleven dan is het door inkomsten uit diesel en super 95/98 VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 8 minuten geleden, Lage Emissie Zone zei: Als ze overleven dan is het door inkomsten uit diesel en super 95/98 Ge moet ne keer zien hoeveel er hier bij Dats 24 in Brustem diesel en benzine gaan tanken (dit is het tankstation in Sint-Truiden dat CNG verkoopt). En weet ge hoe dat komt? Omdat zij goedkoper zijn dan Bruno (dat een paar meter verder ligt in westelijke richting), en het tankstation, Keupers, aan dezelfde kant van de straat dat in de oostelijke richting ligt, is een jaar geleden overgenomen door Comfort Energy van Hasselt, en alle brandstoffen zijn daar sinds dit jaar ook duurder dan Dats 24. Maar ik tank daar geen Super 98. Ik rij wel naar Gabriëls, dat goedkoper is. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen