JoBé Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 3 uren geleden, Herbie zei: De Croo is ne lul die veel geld in eigen zak steekt. Zoals de rest van die piepo's. Ze zijn al gelijk. Maar wij als burger kunnen alleen maar Ja knikken. Daar zullen we de rest van ons leven maar moeten mee leven. Niets aan te doen. Wij? We? 🤔 Ik denk niet dat je in ieders naam kan spreken, toch niet in mijn naam... 😉 Ik heb meestal een keuze. Maar ik moet ook durven kiezen! En uiteindelijk is er ook nog steeds: nie pleuje, if you can't beat them, join them! Maar WE klagen liever, da's makkelijker 😛 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 Inderdaad niet in ieders naam spreken….. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 Kallo 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 Mooi vant weekend ga ik daar weer tanken. VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 Net even gestopt bij Q8 Ranst (E313 richting A'pen): 2,60 €/kg 1 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 4 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2022 Op 4/5/2022 om 10:27, Lage Emissie Zone zei: Misschien moet iemand deze exellentie op de hoogte brengen want hij weet het niet? Wat houdt u tegen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grijpgraag Geplaatst: 5 mei 2022 Delen Geplaatst: 5 mei 2022 13 uren geleden, Herbie zei: Mooi vant weekend ga ik daar weer tanken. Ik zie niet in wat daar zo mooi aan is, Herbie. Ik ging vorige vrijdag naar Tilburg, en door de niet aangepaste prijzen op Gibgaz was ik verplicht te tanken aan die prijs(H+ weliswaar). Meer dan 50 euro voor de volle tank; ik ben daar niet goed van. Terug naar benzine dan maar weer. Het ergste van al is dat ik mijn uitlaatgassen weer ruik: bah. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 5 mei 2022 Delen Geplaatst: 5 mei 2022 35 minuten geleden, grijpgraag zei: Ik zie niet in wat daar zo mooi aan is, Herbie. Ik ging vorige vrijdag naar Tilburg, en door de niet aangepaste prijzen op Gibgaz was ik verplicht te tanken aan die prijs(H+ weliswaar). Meer dan 50 euro voor de volle tank; ik ben daar niet goed van. Terug naar benzine dan maar weer. Het ergste van al is dat ik mijn uitlaatgassen weer ruik: bah. Met die huidige brandstofprijzen gaan we meer vervuilen door benzine. Waar zijn nu ineens de groenen in onze regering??? Als ze echt zo een groen beleid voerden dan was aardgas veel goedkoper, NIET dus! 1 VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 5 mei 2022 Delen Geplaatst: 5 mei 2022 55 minuten geleden, grijpgraag zei: Ik zie niet in wat daar zo mooi aan is, Herbie. Ik ging vorige vrijdag naar Tilburg, en door de niet aangepaste prijzen op Gibgaz was ik verplicht te tanken aan die prijs(H+ weliswaar). Meer dan 50 euro voor de volle tank; ik ben daar niet goed van. Terug naar benzine dan maar weer. Het ergste van al is dat ik mijn uitlaatgassen weer ruik: bah. Wat ik daar mooi aan vind is, dat die nu terug goedkoper staat dan Dats24. Bij mij maakt dat een verschil van rond de 7€ op volle tank. Plus dat ik er nog eens 100km verder kan mee rijden ook. Benz is geen optie van mij. Tank van 9L. Als cng 1.3€ duurder staat dan benz. Dan pas doe ik profijt om op benz te rijden. De prijs van 1.5€ zou natuurlijk beter zijn. Maar dat komt nooit meer terug. Zie het zelf nooit meer zakken onder de benz of diesel prijs. VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 5 mei 2022 Delen Geplaatst: 5 mei 2022 35 minuten geleden, Lage Emissie Zone zei: Met die huidige brandstofprijzen gaan we meer vervuilen door benzine. Waar zijn nu ineens de groenen in onze regering??? Als ze echt zo een groen beleid voerden dan was aardgas veel goedkoper, NIET dus! Het klimaat interesseert die mannen niet. Kassa kassa is het beleid van deze regering. VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 5 mei 2022 Delen Geplaatst: 5 mei 2022 4 uren geleden, grijpgraag zei: Ik zie niet in wat daar zo mooi aan is, Herbie. Ik ging vorige vrijdag naar Tilburg, en door de niet aangepaste prijzen op Gibgaz was ik verplicht te tanken aan die prijs(H+ weliswaar). Meer dan 50 euro voor de volle tank; ik ben daar niet goed van. Terug naar benzine dan maar weer. Het ergste van al is dat ik mijn uitlaatgassen weer ruik: bah. In Nederland kan je best de ANWB onderweg app gebruiken. Die is altijd goed up to date normaal gezien. 1 1 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht JoBé Geplaatst: 6 mei 2022 Populair bericht Delen Geplaatst: 6 mei 2022 Als antwoord op hun nieuwsbrief : 7 1 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGLEKKERGOEDKOOP Geplaatst: 8 mei 2022 Delen Geplaatst: 8 mei 2022 (aangepast) G&V noorderlaan 2,57 maar pomp is defect 8 mei 2022 aangepast door CNGLEKKERGOEDKOOP Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Brembos Geplaatst: 8 mei 2022 Populair bericht Delen Geplaatst: 8 mei 2022 Defect ? Dat maak je ook niet vaak mee.... 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Strelok Geplaatst: 10 mei 2022 Delen Geplaatst: 10 mei 2022 Op 5/5/2022 om 09:34, Herbie zei: Wat ik daar mooi aan vind is, dat die nu terug goedkoper staat dan Dats24. Bij mij maakt dat een verschil van rond de 7€ op volle tank. Plus dat ik er nog eens 100km verder kan mee rijden ook. Benz is geen optie van mij. Tank van 9L. Als cng 1.3€ duurder staat dan benz. Dan pas doe ik profijt om op benz te rijden. De prijs van 1.5€ zou natuurlijk beter zijn. Maar dat komt nooit meer terug. Zie het zelf nooit meer zakken onder de benz of diesel prijs. Welke wagen? Ik rijd met een Audi A4 2018, daar zit nog een tank in van 25 liter. De nieuwe modellen een tank van 9 liter. Ik heb er spijt van. De A4 2 liter benzine heeft 20 pk meer en weegt minder. Ook de dure controle van de tanks valt weg. De volgende is er weer ene volledig op benzine. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Bremel Geplaatst: 10 mei 2022 Populair bericht Delen Geplaatst: 10 mei 2022 Intussen is de benzineprijs verder gestegen en is 1,90 het nieuwe "normaal", rond de 1,85 als je veel geluk hebt. Voor de meeste auto's betekent dat dat je voor CNG nog altijd voordeliger uit bent tot 2,5 à 3 euro en dat is gelukkig nog vlot te vinden. Al was een prijsdaling van CNG natuurlijk beter geweest dan een indirecte winst doordat benzine duurder wordt... 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Izegemnaarke Geplaatst: 13 mei 2022 Delen Geplaatst: 13 mei 2022 Eergisteren in Duistland dat zo afhankelijk is van Russisch gas: 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 13 mei 2022 Delen Geplaatst: 13 mei 2022 Ja maar belgie minder zenne, maar prijs hoger.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 13 mei 2022 Delen Geplaatst: 13 mei 2022 3 uren geleden, pluxy zei: Ja maar belgie minder zenne, maar prijs hoger. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Bij ons loopt de regering weg met al het geld. VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 13 mei 2022 Delen Geplaatst: 13 mei 2022 (aangepast) Het Duitse biogas , dat tegen eind dit jaar in alle Duitse cng stations aangeboden zal worden , komt niet van Rusland….Bij mijn laatste tankbeurt begin maart betaalde ik nog 2,20 €/kg. Volgende tankbeurt in juni zal iets duurder zijn… 13 mei 2022 aangepast door Brembos Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen