Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Prijs CNG aan de pomp

Lange_666

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Herbie zei:

De Croo is ne lul die veel geld in eigen zak steekt. Zoals de rest van die piepo's. Ze zijn al gelijk. Maar wij als burger kunnen alleen maar Ja knikken. Daar zullen we de rest van ons leven maar moeten mee leven. Niets aan te doen.

Wij? We? 🤔

Ik denk niet dat je in ieders naam kan spreken, toch niet in mijn naam... 😉

Ik heb meestal een keuze. Maar ik moet ook durven kiezen!  En uiteindelijk is er ook nog steeds: nie pleuje, if you can't beat them, join them! 

Maar WE klagen liever, da's makkelijker 😛

2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 

183422446_LR.JPG.387a5358ae7015129dece944d6c052cb.JPG  

2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen)

2019 NIU NGT ( E-scooter )

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Herbie zei:

Mooi vant weekend ga ik daar weer tanken.

Ik zie niet in wat daar zo mooi aan is, Herbie.

Ik ging vorige vrijdag naar Tilburg, en door de niet aangepaste prijzen op Gibgaz was  ik verplicht te tanken aan die prijs(H+ weliswaar). Meer dan 50 euro voor de volle tank; ik ben daar niet goed van. Terug naar benzine dan maar weer. Het ergste van al is dat ik mijn uitlaatgassen weer ruik: bah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, grijpgraag zei:

Ik ging vorige vrijdag naar Tilburg, en door de niet aangepaste prijzen op Gibgaz was  ik verplicht te tanken aan die prijs(H+ weliswaar). Meer dan 50 euro voor de volle tank; ik ben daar niet goed van. Terug naar benzine dan maar weer. Het ergste van al is dat ik mijn uitlaatgassen weer ruik: bah.

Met die huidige brandstofprijzen gaan we meer vervuilen door benzine.

Waar zijn nu ineens de groenen in onze regering???

Als ze echt zo een groen beleid voerden dan was aardgas veel goedkoper, NIET dus!

• Vind ik leuk 1

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, grijpgraag zei:

Wat ik daar mooi aan vind is, dat die nu terug goedkoper staat dan Dats24. Bij mij maakt dat een verschil van rond de 7€ op volle tank. Plus dat ik er nog eens 100km verder kan mee rijden ook.

Benz is geen optie van mij. Tank van 9L. Als cng 1.3€ duurder staat dan benz. Dan pas doe ik profijt om op benz te rijden. De prijs van 1.5€ zou natuurlijk beter zijn. Maar dat komt nooit meer terug. Zie het zelf nooit meer zakken onder de benz of diesel prijs. 

VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Lage Emissie Zone zei:

Met die huidige brandstofprijzen gaan we meer vervuilen door benzine.

Waar zijn nu ineens de groenen in onze regering???

Als ze echt zo een groen beleid voerden dan was aardgas veel goedkoper, NIET dus!

Het klimaat interesseert die mannen niet. Kassa kassa is het beleid van deze regering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, grijpgraag zei:

In Nederland kan je best de ANWB onderweg app gebruiken. Die is altijd goed up to date normaal gezien.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto)

2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI)

spacer.png spacer.png
spacer.pngspacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/5/2022 om 09:34, Herbie zei:

Wat ik daar mooi aan vind is, dat die nu terug goedkoper staat dan Dats24. Bij mij maakt dat een verschil van rond de 7€ op volle tank. Plus dat ik er nog eens 100km verder kan mee rijden ook.

Benz is geen optie van mij. Tank van 9L. Als cng 1.3€ duurder staat dan benz. Dan pas doe ik profijt om op benz te rijden. De prijs van 1.5€ zou natuurlijk beter zijn. Maar dat komt nooit meer terug. Zie het zelf nooit meer zakken onder de benz of diesel prijs. 

Welke wagen? Ik rijd met een Audi A4 2018, daar zit nog een tank in van 25 liter. De nieuwe modellen een tank van 9 liter.

Ik heb er spijt van. De A4 2 liter benzine heeft 20 pk meer en weegt minder. Ook de dure controle van de tanks valt weg.

De volgende is er weer ene volledig op benzine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, pluxy zei:

Ja maar belgie minder zenne, maar prijs hoger.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bij ons loopt de regering weg met al het geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Duitse biogas , dat tegen eind dit jaar in alle Duitse cng stations aangeboden zal worden , komt niet van Rusland….Bij mijn laatste tankbeurt begin maart betaalde ik nog 2,20 €/kg. Volgende tankbeurt in juni zal iets duurder zijn…

aangepast door Brembos
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...