Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Prijs CNG aan de pomp

Lange_666

Aanbevolen berichten

9 uren geleden, Kris81 zei:

Ongezien deze toestanden. Heb mijn caddy maxi in april 5 jaar en 180k op de teller. Heel wat mooie voordelige jaren achter de rug dus. Triest voor de Cng rijders wat recent een voertuig gekocht hebben. Hopelijk gaat Europa inzetten op bio gas installaties. 

https://www.gaz-mobilite.fr/actus/biomethane-solution-sortir-crise-gaz-3239.html

Dan hebt ge goed gereden op die 5 jaar. De mijne is van mei ‘17 en zit bijna aan 100k

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het daar toch ook 20 cent duurder geworden in vergelijking met november 2021. Misschien extra kosten voor zuivering, compressie, ...? Of een slimme boer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, JEGO zei:

Compleet belachelijk... Marktprijs is nu +- 2 euro voor een kg. Dit is de prijs die de pitpoint tankstations in Nederland nu rekenen voor CNG. Sommige bieden nog steeds voor minder dan 2 euro aan. 4.54 euro is niet te doen 🤯. Ze moeten bij data toch ook weten dat de CNG rijder dan gewoon benzine gaat tanken. Desnoods met een jerrycan.

Jerrycan gevuld, Just In Case 😁

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Darmgasrijder zei:

Dan hebt ge goed gereden op die 5 jaar. De mijne is van mei ‘17 en zit bijna aan 100k

Inderdaad ben van Genk en werk in Brussel. We carpoolen wel zoveel mogelijk maar lukt niet altijd. Destijds gekocht om te besparen op de brandstof kosten en dat is tot nu toe goed gelukt. De auto nu verkopen lijkt me ook niet meteen de oplossing want wat ga ik er nog voor krijgen. En wat moet je dan weer kopen 🤷🏻‍♂️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik kijk op mobile.de dan kan ik vast stellen dat op de Duitse markt men nog meer dan 20.000€ vraagt voor een caddy maxi, automaat, 1,4TGI van rond bwj 17-18 met ongeveer 75k op de teller. Er staat er ook ene op van 2018 met 175k op de teller waar men nog 18900 voor vraagt. Zijn best nog hoge bedragen. Tussen vragen en krijgen zit er uiteraard nog wel een verschil. De wagen in Duitsland verkocht krijgen is misschien ook nog voor de hand liggender dan in België. Maar dan komt natuurlijk die andere vraag, ik zou graag met een soortgelijk voertuig blijven rijden. Elektrisch ? Nog te duur en omstreden. Een jonge 2dehandse caddy op benzine kopen en LPG in laten bouwen ? .. je ne sais pas ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Peter H zei:

Weet er iemand de prijs Enora Anderlecht?

Ik weet van geen Enora Anderlecht? De enige buiten Dats is Lukoil (Pitpoint) en die zullen wellicht 3,5 vragen, net als de andere Pitpoints. De dichtstbijzijnde Enora is Zellik en daar staat de prijs nog steeds op 1,99. Iets verderop in Diegem zelfs 1,899, wat voorlopig beste prijs in de zeer ruime omgeving is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Peter H zei:

Weet er iemand de prijs Enora Anderlecht?

Dacht niet dat er een Enora in Anderlecht was. Wel een Lukoil met pomp van Pitpoint. Die zou 2,98 staan.

Er is wel een Enora in Zellik. Daar is het nog steeds 1,999

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Den Dimi zei:

Zijn de prijzen die in België gehanteerd worden dan niet strafbaar?

Helaas is er geen wettelijk bepaalde maximumprijs voor CNG. Ze mogen rekenen wat ze willen.

1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto)

2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI)

spacer.png spacer.png
spacer.pngspacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaterdagmorgend, Pitpoint / Lukoil in Zoersel : 3.1 € voor L-gas  >:(

Euro 98 E5 was 1.885 € .

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...