Darmgasrijder Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 9 uren geleden, Kris81 zei: Ongezien deze toestanden. Heb mijn caddy maxi in april 5 jaar en 180k op de teller. Heel wat mooie voordelige jaren achter de rug dus. Triest voor de Cng rijders wat recent een voertuig gekocht hebben. Hopelijk gaat Europa inzetten op bio gas installaties. https://www.gaz-mobilite.fr/actus/biomethane-solution-sortir-crise-gaz-3239.html Dan hebt ge goed gereden op die 5 jaar. De mijne is van mei ‘17 en zit bijna aan 100k Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Josy Geplaatst: 5 maart 2022 Populair bericht Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Om DATS24 een hak te zetten heb ik ook mijn steentje bijgedragen. In plaats van bij DATS24 in Geel te tanken, ben ik naar de boer in Taverneux gereden. 1.20 euro voor een kilogram eersteklas GRG (Gecomprimeerd Runderdrek Gas)! In het terugkomen de prijs bij DATS Bilzen ook 4.54 euro. Voelt dan wel goed om te weten dat je aan het rijden bent aan prijzen van een jaar geleden. Ik hoop dat Jef Colruyt dit leest en zijn prijzenpolitiek nog een keertje in overweging neemt! 6 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Dan is het daar toch ook 20 cent duurder geworden in vergelijking met november 2021. Misschien extra kosten voor zuivering, compressie, ...? Of een slimme boer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jef164 Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 10 uren geleden, JEGO zei: Compleet belachelijk... Marktprijs is nu +- 2 euro voor een kg. Dit is de prijs die de pitpoint tankstations in Nederland nu rekenen voor CNG. Sommige bieden nog steeds voor minder dan 2 euro aan. 4.54 euro is niet te doen 🤯. Ze moeten bij data toch ook weten dat de CNG rijder dan gewoon benzine gaat tanken. Desnoods met een jerrycan. Jerrycan gevuld, Just In Case 😁 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 1 uur geleden, Darmgasrijder zei: Dan hebt ge goed gereden op die 5 jaar. De mijne is van mei ‘17 en zit bijna aan 100k Inderdaad ben van Genk en werk in Brussel. We carpoolen wel zoveel mogelijk maar lukt niet altijd. Destijds gekocht om te besparen op de brandstof kosten en dat is tot nu toe goed gelukt. De auto nu verkopen lijkt me ook niet meteen de oplossing want wat ga ik er nog voor krijgen. En wat moet je dan weer kopen 🤷🏻♂️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Darmgasrijder Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Inderdaad, nu verkopen gaat veel verlies opleveren, want wie wilt er op dit moment een auto op cng. Moest de prijs over een paar maanden terug gaan naar wat het geweest is denk ik er wel aan om hem eens te koop te zetten en zien wat men ervoor wilt geven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorn ecofuel Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Ja zit met hetzelfde na 5jaar en 200.000km in Passat cng gereden te hebben eind vorig jaar n Skoda Octavia 1,5 GTEC gekocht...had in deze tijden toch liever die 30liter naft gehad. Super Plus erin het gene E10 of 102 als nu. Hopen dat t rap normaliseerd maar vrees ervoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Als ik kijk op mobile.de dan kan ik vast stellen dat op de Duitse markt men nog meer dan 20.000€ vraagt voor een caddy maxi, automaat, 1,4TGI van rond bwj 17-18 met ongeveer 75k op de teller. Er staat er ook ene op van 2018 met 175k op de teller waar men nog 18900 voor vraagt. Zijn best nog hoge bedragen. Tussen vragen en krijgen zit er uiteraard nog wel een verschil. De wagen in Duitsland verkocht krijgen is misschien ook nog voor de hand liggender dan in België. Maar dan komt natuurlijk die andere vraag, ik zou graag met een soortgelijk voertuig blijven rijden. Elektrisch ? Nog te duur en omstreden. Een jonge 2dehandse caddy op benzine kopen en LPG in laten bouwen ? .. je ne sais pas ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter H Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Weet er iemand de prijs Enora Anderlecht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Lage Emissie Zone Geplaatst: 5 maart 2022 Populair bericht Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Een foutje in de media of de echte prijs!? Diesel tijdlang aan 1,077 euro per liter: duur foutje bij DATS24 in Kampenhout https://www.hln.be/kampenhout/oeps-diesel-tijdlang-aan-1-077-euro-per-liter-duur-foutje-bij-dats24-in-kampenhout~ac07d30d/ 1 2 VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 57 minuten geleden, Peter H zei: Weet er iemand de prijs Enora Anderlecht? Ik weet van geen Enora Anderlecht? De enige buiten Dats is Lukoil (Pitpoint) en die zullen wellicht 3,5 vragen, net als de andere Pitpoints. De dichtstbijzijnde Enora is Zellik en daar staat de prijs nog steeds op 1,99. Iets verderop in Diegem zelfs 1,899, wat voorlopig beste prijs in de zeer ruime omgeving is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Taaner Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 1 uur terug, Peter H zei: Weet er iemand de prijs Enora Anderlecht? Dacht niet dat er een Enora in Anderlecht was. Wel een Lukoil met pomp van Pitpoint. Die zou 2,98 staan. Er is wel een Enora in Zellik. Daar is het nog steeds 1,999 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Den Dimi Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 Gisteren terug van Oostenrijk en Duitsland.. 3x cng getankt aan 1,146 1,579 en 1,109 euro. Zijn de prijzen die in België gehanteerd worden dan niet strafbaar? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 en was het druk bij thrainer? Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Darmgasrijder Geplaatst: 6 maart 2022 Populair bericht Delen Geplaatst: 6 maart 2022 3 minuten geleden, Den Dimi zei: Gisteren terug van Oostenrijk en Duitsland.. 3x cng getankt aan 1,146 1,579 en 1,109 euro. Zijn de prijzen die in België gehanteerd worden dan niet strafbaar? Bij Dezelfde Aral ben ik gisterenavond ook gaan tanken. Als ge die standaard lul verhaaltjes leest van dats aan de mensen, en ge ziet dan de prijzen elders… te belachelijk voor woorden. Normaal ga ik altijd in Bree tanken, maar door dats z’n recente stunten het laatste half jaar ga ik als de prijs terug gezakt is in Lommel tanken ipv dats. hoop dat meer mensen hen in de toekomst links laten liggen. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 52 minuten geleden, Den Dimi zei: Zijn de prijzen die in België gehanteerd worden dan niet strafbaar? Helaas is er geen wettelijk bepaalde maximumprijs voor CNG. Ze mogen rekenen wat ze willen. 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hvc$cng Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 gisterenavond gaan vullen Imog Harlebeke, 2.100 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 Zaterdagmorgend, Pitpoint / Lukoil in Zoersel : 3.1 € voor L-gas Euro 98 E5 was 1.885 € . Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Gertje123 Geplaatst: 6 maart 2022 Populair bericht Delen Geplaatst: 6 maart 2022 Net op de terugweg van de zee nog net in Ranst geraakt. Prijs is er ook gestegen naar 2,35 euro/kg. Het gaat hier wel om H+ gas. Ik haal hier een verbruik mee van tussen de 3 en 3,5 kg/100 km. Heel wat anders dan dat flutjesgas van Dats. Mij zien ze echt niet meer bij die bedriegers van Colruyt. Ik maak nog liever een grote omweg om ergens anders te tanken. Ik heb de prijs aangepast in de Carburogaz app. Weet iemand de prijzen bij de 2 cng stations in Turnhout op de Gierle steenweg? 1 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorn ecofuel Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 Net terug van Breda , ook maar gelijk volgegooid met n hele goeie vulling voor de Octavia 1,999€/kg voor L biogas , ik weiger bij dats te tanken 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen