Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Prijs CNG aan de pomp

Lange_666

Aanbevolen berichten

Namiddag de gastonnetjes nog eens gevuld, na enkele 'naftbakken'. In Kallo was het met 1,95 €/kg net iets goedkoper en we waren in de buurt...

DSC_1022.thumb.JPG.1b2bdd06afd9287f3b3f0fdf1f84bc70.JPG

aangepast door JoBé
  • Vind ik leuk 1

2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 

183422446_LR.JPG.387a5358ae7015129dece944d6c052cb.JPG  

2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen)

2019 NIU NGT ( E-scooter )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een A3 CNG wagen met een benzinetank van 50 liter. Ik kan dus gerust enkel op benzine rijden nu de CNG zo duur is (voor CNG moet ik een ommetje maken). Ik vraag me enkel af of dit wel goed is voor de wagen om een tijd (tot CNG goedkoper wordt) enkel op benzine te rijden.  Weet iemand of daar meer over ?

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan in principe geen kwaad, maar ik zou toch af en toe nog eens op CNG proberen te rijden om alle leidingen zeker "gesmeerd" te houden. Zelfs met de huidige prijzen blijft CNG ook gewoon voordeliger dan benzine, de prijs zou afhankelijk van je verbruik al naar 2,4 tot 2,9 moeten gaan voor benzine echt voordeliger wordt (terwijl je zelfs nog prijzen onder de 2 vindt als je wat zoekt). 

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

al die zever op de media van er zullen geen tekorten zijn maakt totaal geen verschil op wat de prijs zal doen.
zowel gas als electriciteit is net weer 50% duurder geworden op de markten.
dit is voor mij ook het kantelpunt om over te schakelen op benzine, gelukkig nog een volwaardige benzinetank.

Skoda octavia 05/17

Gemiddeld verbruik : 3.7 kg H-gas / 100 km   

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Bremel zei:

Dats opent traditiegetrouw het bal der prijsverhogingen: 3,51 voor H, 3,06 voor L... O.o

En daar is geen enkele reden voor. Dats heeft zijn prijzen al onaanvaardbaar hoog gezet in December, de prijzen op de internationale markt zijn nu wel gestegen, maar nog steeds niet tot het niveau van rond kerstmis. Eigenlijk zouden we massaal moeten reageren op deze plundering van de geldbeugel.

• Triest 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...