JoBé Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 (aangepast) Namiddag de gastonnetjes nog eens gevuld, na enkele 'naftbakken'. In Kallo was het met 1,95 €/kg net iets goedkoper en we waren in de buurt... 12 februari 2022 aangepast door JoBé 1 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 19 februari 2022 Delen Geplaatst: 19 februari 2022 In Taverneux nu ook een betaalterminal bij de bio CNG boer .. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorn ecofuel Geplaatst: 19 februari 2022 Delen Geplaatst: 19 februari 2022 Wij opweg naar wintersport…getankt in Eschweiler en Merklingen allebei 1,139€kg gelukkig want benzine is aan de autobahn niet meer normaal afh soort en plaats tss 2,05 en 2,40/liter 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 20 februari 2022 Delen Geplaatst: 20 februari 2022 Krijg je daar dan Hoog of Laag gas, voor die prijs. VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorn ecofuel Geplaatst: 20 februari 2022 Delen Geplaatst: 20 februari 2022 9 uren geleden, Herbie zei: Krijg je daar dan Hoog of Laag gas, voor die prijs. Is allemaal Bio H gas…zitten nu op krap 4kg/100km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 20 februari 2022 Delen Geplaatst: 20 februari 2022 Ook bij de boer in Taverneux ( bij Houffalize ) , 100% bio gas .. De boordcomputer van mijn caddy geeft effectief 100% aan. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorn ecofuel Geplaatst: 20 februari 2022 Delen Geplaatst: 20 februari 2022 Staat ook overal “gruppe H” op tankstation…en benzine is ook ok te doen..aardgas tanken is of bij n autohof of nog verder van snelweg af… bij autobahn lijkt t wel n corona terugverdienmodel 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danielle Geplaatst: 20 februari 2022 Delen Geplaatst: 20 februari 2022 Ik heb een A3 CNG wagen met een benzinetank van 50 liter. Ik kan dus gerust enkel op benzine rijden nu de CNG zo duur is (voor CNG moet ik een ommetje maken). Ik vraag me enkel af of dit wel goed is voor de wagen om een tijd (tot CNG goedkoper wordt) enkel op benzine te rijden. Weet iemand of daar meer over ? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 20 februari 2022 Delen Geplaatst: 20 februari 2022 Kan in principe geen kwaad, maar ik zou toch af en toe nog eens op CNG proberen te rijden om alle leidingen zeker "gesmeerd" te houden. Zelfs met de huidige prijzen blijft CNG ook gewoon voordeliger dan benzine, de prijs zou afhankelijk van je verbruik al naar 2,4 tot 2,9 moeten gaan voor benzine echt voordeliger wordt (terwijl je zelfs nog prijzen onder de 2 vindt als je wat zoekt). 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 21 februari 2022 Delen Geplaatst: 21 februari 2022 Alleen al uit milieu oogpunt , en daar heeft u hem waarschijnlijk voor gekocht :-) ; kan u best op cng blijven rijden. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht JoBé Geplaatst: 23 februari 2022 Populair bericht Delen Geplaatst: 23 februari 2022 Op 20/2/2022 om 07:06, Herbie zei: Krijg je daar dan Hoog of Laag gas, voor die prijs. Aan 1,20 de kg kan me dat (momenteel) worst wezen ... 3 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Dats opent traditiegetrouw het bal der prijsverhogingen: 3,51 voor H, 3,06 voor L... 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Dank u meneer Poetin. Dats is wel weer als de kippen erbij om die prijsverhoging door te voeren. Wie snapt dit nog. Op benzine rijden wordt plots voordeliger. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sejatlejoneffeir Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Dat wordt dus om de 110km benzine gaan tanken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 DATS is er idd wel snel bij, ik dacht dat er maar een klein deel van ons gas van Rusland kwam? En ineens meer dan een euro erbij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aidmen Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 al die zever op de media van er zullen geen tekorten zijn maakt totaal geen verschil op wat de prijs zal doen. zowel gas als electriciteit is net weer 50% duurder geworden op de markten. dit is voor mij ook het kantelpunt om over te schakelen op benzine, gelukkig nog een volwaardige benzinetank. Skoda octavia 05/17 Gemiddeld verbruik : 3.7 kg H-gas / 100 km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EricG Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 2 uren geleden, Bremel zei: Dats opent traditiegetrouw het bal der prijsverhogingen: 3,51 voor H, 3,06 voor L... En daar is geen enkele reden voor. Dats heeft zijn prijzen al onaanvaardbaar hoog gezet in December, de prijzen op de internationale markt zijn nu wel gestegen, maar nog steeds niet tot het niveau van rond kerstmis. Eigenlijk zouden we massaal moeten reageren op deze plundering van de geldbeugel. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 De beste reactie zal zijn door Dats helemaal links te laten liggen zolang ze dit soort prijzen aanhouden, ze zullen dat snel genoeg voelen. Dan ga ik er natuurlijk van uit dat de concurrentie niet gewoon schaamteloos volgt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Jeetje ik zag het net op facebook en dit tart echt alle verbeelding. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EricG Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Ze mikken misschien op een btw verlaging naar 6%. Dan kunnen ze hun prijs terug een beetje laten zakken. Tenzij ze het doen zoals de horeca, de btw verlaging in hun zak steken. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen