Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Prijs CNG aan de pomp

Lange_666

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, GiovanniB zei:

Hier in België zou je dat voor onmogelijk achten. We zijn veel te braaf, veel te braaf...

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Verhaal in Kazachastan is wel enigzins anders. Daar waren er maxiumprijzen die erg laag werden gehouden door subsidies van de overheid. Die hebben ze nu afgeschaft en stijgt de prijs uiteraard tot marktwaarde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen. Ik ben nieuw hier op het forum maar volg het al een tijdje.  Net terug van een vakantie aan zee en ik ben in Ranst op de parking naast de E313 gaan tanken. Jammer genoeg is de prijs daar ook gestegen naar 1.95 euro/ kg. Gelukkig verbruikt mijn Golf 7 variant maar rond de 3 kg/100 km. Maar dan mag ik wel niet bij Dats gaan tanken...IMG_20220105_141246.thumb.jpg.eead6abaa192c346bb2f495f2dbbc527.jpgIMG_20220105_134536.thumb.jpg.3b42557bcea9269cb04de37d3c3922d6.jpg

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik al spijt dat ik mijn Golfke heb verkocht....daar ging tenminste nog 55 liter benzine in. Vanaf € 2.30/kg schakel ik over op benzine. In mei terug op vakantie naar de Ardeche , dat zal weer een calvarietocht worden met mijn 25 liter benzinetankje en langs al dan niet werkende CNG stations. Hopelijk blijft Merl Luxemburg open....

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Brembos zei:

Heb ik al spijt dat ik mijn Golfke heb verkocht....daar ging tenminste nog 55 liter benzine in. Vanaf € 2.30/kg schakel ik over op benzine. In mei terug op vakantie naar de Ardeche , dat zal weer een calvarietocht worden met mijn 25 liter benzinetankje en langs al dan niet werkende CNG stations. Hopelijk blijft Merl Luxemburg open....

En met 25 liter benzine heb je toch geen probleem ik doe het met minder en het gaat ook 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook in Spanje is het gedaan met de pret.

Tijdens de afgelopen 2 maanden kon ik nog tanken aan 0,90-1 euro. Ondertussen is de prijs in de Naturgy stations van dag op dag naar 2.26 euro gestegen, 1,99 euro bij HAM.

Aangezien je hier nog benzine kan tanken aan 1,32 euro/l ga ik hier ook stilletjesaan moeten switchen...

aangepast door Jimghw
  • Triest 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/1/2022 om 11:39, Jimghw zei:

Ook in Spanje is het gedaan met de pret.

Tijdens de afgelopen 2 maanden kon ik nog tanken aan 0,90-1 euro. Ondertussen is de prijs in de Naturgy stations van dag op dag naar 2.26 euro gestegen, 1,99 euro bij HAM.

Aangezien je hier nog benzine kan tanken aan 1,32 euro/l ga ik hier ook stilletjesaan moeten switchen...

waar bevindt U zich in Spanje ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren getankt bij Esso (eigenlijk Enora, voor CNG is er een aparte betaalzuil...) in Diegem. H-gas voor €1,899 / kg, wat me op dit moment nog aanvaardbaar lijkt. Het station is voor mij maar een paar kilometer verder dan Dats24 en Q8, beide L-gas, in Zaventem, wat het min of meer de moeite maakt.

De dag ervoor werd op Gibgas trouwens nog €1,799 als prijs vermeld (melding van dezelfde week). Ik hoop dus dat de prijs niet snel meer stijgt...

aangepast door Trostomaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij TotalEnergies op de Schaarbeeklei in Vilvoorde staat het H-gas op 2.1. En met de druk zit het ook goed, 20.64kg in mijn tankje van in theorie 17,5kg. Met wat opletten hoef ik dus pas binnen 500km weer gaan tanken. 

Het betaalsysteem van Dats Grimbergen weigerde dienst, een geluk bij een ongeluk 9_9

• Hahaha 1

1095188_5.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...