Martco Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari 2 uren geleden, muscles zei: Daar staat een prijs van 1,460 voor LNG. Lng is geen cng. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Uiteraard niet, maar het geeft wel een idee. Als ik het me goed herinner ligt de prijs van beide traditiegetrouw vrij dicht bij elkaar daar. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gie Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Net getankt in Londerzeel en het is .....nog steeds 1.25 euro/kg( 1.15 met korting ) 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Kan de Dats-infiltrant in de Gibgas-app zich melden aub... 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lucky Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Deze namiddag 3 januari 2025 bij Bruno Tessenderlo 1,60/kg Skoda Octavia Berline Ambition 1,4 G-TEC 81KW 8PK 101gr/km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari (aangepast) Cng is nog altijd de milieuvriendelijkste fossiele brandstof en daar doen we het tenslotte toch voor. Die hogere prijs moeten we er dan maar bij nemen. Zelfs bij gelijke kost per km rijdt je omwille van het milieu best altijd op cng. 3 januari aangepast door Brembos 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paul72 Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari Op 1 januari gestopt in Kallo, en daar was het ook nog steeds 1,55€/kg 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari Dats 24 heeft de prijs nog maar es verhoogd, wellicht als gevolg van het feit dat Oekraïne de gaskraan (van Russisch gas) naar Europa heeft dichtgedraaid vanaf 1 januari. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari Intussen wordt Londerzeel op 1,62 euro gemeld op Gibgas en in tegenstelling tot vorige keer zou die prijsstijging misschien wél kunnen kloppen. Iemand er nog gepasseerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gie Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari Dan zou het sinds gisteren ( vrijdag) 14u moeten veranderd zijn. Ik heb nog getankt aan 1.25 euro. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari En dan zelfs nog diezelfde dag want er staat 03/01 bij als datum... heel benieuwd wat het uiteindelijk is maar ik vrees er een beetje voor, in de huidige omstandigheden kun je ze het moeilijk verwijten dat ze zich enigszins aanpassen aan de marktprijs. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 7 januari Delen Geplaatst: 7 januari En intussen (gisteren) is de prijs weer naar 1,25 euro aangepast. Iemand er nog gepasseerd sinds afgelopen vrijdag? Als die 1,62 euro ook een kwakkel was, is er precies duidelijk sabotage aan de gang... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari In NL doen ze ook aan die brandstof prijsvergelijkingen zo te zien: (Merk op dat het meeste Groen Gas allemaal L-CNG is) 1 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari 3 uren geleden, JEGO zei: In NL doen ze ook aan die brandstof prijsvergelijkingen zo te zien: Dat lijkt me vollediger en relevanter dan het Belgisch probeersel. Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Koen63 Geplaatst: 9 januari Populair bericht Delen Geplaatst: 9 januari Op 7/1/2025 om 11:44, Bremel zei: En intussen (gisteren) is de prijs weer naar 1,25 euro aangepast. Iemand er nog gepasseerd sinds afgelopen vrijdag? Als die 1,62 euro ook een kwakkel was, is er precies duidelijk sabotage aan de gang... Gisteren getankt aan € 1.25. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari 20 uren geleden, Koen C zei: Dat lijkt me vollediger en relevanter dan het Belgisch probeersel. Die mening deel ik ook. 1 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joffer67 Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari In Heverlee langs de E40 bij Esso is de prijs nog steeds 1,55 €/kg, net zoals vorige maand. CNG is uit LNG daar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Hoog tijd dat VW zijn navigatiesystemen aanpast zodat je die prijzen direct online in je navigatie kan zien zoals bij een EV. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Groen gas.. dat doet mij nu aan groenland denken, Trump wilt dat land zo graag bij de VS, het zou mij niets verwonderen dat daar veel fossiele brandstoffen aanwezig zijn zoals aardgas. 2 VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paul72 Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Vrijdag even gestopt in Geer, Bio CNG, en dit aan 1,25€/kg. Goede druk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen