SvenJ. Geplaatst: 19 september 2024 Delen Geplaatst: 19 september 2024 Vandaag is de CNG prijs bij DATS24 op verschillende plaatsen anders. In Schoten staat hij 1,46€ Brecht 1,475€ Malle 1,445€ Kontich 1,469€ WIlrijk, Boom, Wommelgem, Antwerpen, St.-Niklaas 1,83€ Gisteren was ik nog bij Q8 in Ranst gaan tanken aan 1,50€ en vandaag zag ik dan in Schoten de prijs van 1,46€. En nu zag ik op de website van Dats24 al de verschillende prijzen. Schoten had al enkele maanden dezelfde prijs als Brecht en Wommelgem en staat dus nu goedkoper voor hetzelfde H-gas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 19 september 2024 Delen Geplaatst: 19 september 2024 Er zijn dus ècht geen zekerheden meer... 🤔 1 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 19 september 2024 Delen Geplaatst: 19 september 2024 Idd, Dats goedkoper als Q8 was al heel lang geleden al is het maar 4 cent. Misschien een foutje in hun systeem maar Schoten stond wel degelijk 1,46€ daar ben ik langs gereden, de rest heb ik dus alleen maar van hun website. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 20 september 2024 Delen Geplaatst: 20 september 2024 Het zal waarschijnlijk een foutje zijn bij Dats zelf. Juist nog eens op hun website gekeken en de verschillende prijzen staan er nog steeds, maar heb nu gemerkt dat waar er lagere prijzen zijn deze toevallig dezelfde zijn als de prijs van de benzine Euro95. Dus wie wil gaan tanken vandaag zeker even op de website kijken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dandel198 Geplaatst: 21 september 2024 Delen Geplaatst: 21 september 2024 Ondertussen zijn de prijzen voor CNG wel in het algemeen gedaald naar 1,725€/kg voor H-gas, wat steeds te duur is. Ook merk ik dat de CNG-prijs in Overijse gelijk is aan benzine. Kan eens nakijken of het effectief ook ter plaatse deze prijs is deze zondag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 21 september 2024 Delen Geplaatst: 21 september 2024 Ook in Tongeren is de CNG-prijs vandaag 1,494 €/kg: zo stond het op hun totem. Het is inderdaad dezelfde prijs als de Euro95 E10. In Bilzen daarentegen is de CNG-prijs 1,725 €/kg. Ik vind het toch wel eigenaardig dat het ook zo op de site Carbu punt com is ingevuld door Dats24. Idem ditto met hun tankstation in Namur: ook exact dezelfde prijs als de Euro95 E10. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dandel198 Geplaatst: 22 september 2024 Delen Geplaatst: 22 september 2024 Zonet getankt, en het is zoals aangegeven 1,469€/kg voor H-gas bij dats te Overijse. Ik heb het uitgeprobeerd om na te kijken of ze de prijs niet nadien aanpassen, dus nu afwachten dat het op mijn account verschijnt... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 22 september 2024 Delen Geplaatst: 22 september 2024 10 uren geleden, dandel198 zei: Zonet getankt, en het is zoals aangegeven 1,469€/kg voor H-gas bij dats te Overijse. Ik heb het uitgeprobeerd om na te kijken of ze de prijs niet nadien aanpassen, dus nu afwachten dat het op mijn account verschijnt... Je hebt toch een ticket afgedrukt van je tankbeurt, mag ik hopen? Dan heb je een bewijs en moet DATS24 het zo laten want het zijn zij die de fout gemaakt hebben. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gie Geplaatst: 23 september 2024 Delen Geplaatst: 23 september 2024 Ondertussen blijft Londerzeel op 1.200 staan ( nog korting Romac aftrekken) De druk was weer een lachertje 22.21kg bij eerste poging, 2e poging 0.16 kg en melding FULL. Tanks maximum 25 kg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dandel198 Geplaatst: 26 september 2024 Delen Geplaatst: 26 september 2024 Op 22/9/2024 om 21:46, muscles zei: Je hebt toch een ticket afgedrukt van je tankbeurt, mag ik hopen? Dan heb je een bewijs en moet DATS24 het zo laten want het zijn zij die de fout gemaakt hebben. Zonet op mijn account verschijnt de betaling en ik kreeg zelfs nog 5c korting, dus ze hebben het niet aangepast. Dus voor degene die nergens anders kunnen tanken is het nu wel meer "waard", anders gewoon naar Londerzeel gaan 😇 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 26 september 2024 Delen Geplaatst: 26 september 2024 In Tongeren stond de CNG-prijs gisteren nog altijd op € 1,494 toen ik daar voorbijreed. En blijkbaar vandaag ook nog: Carbu DATS 24 Tongeren. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen63 Geplaatst: 5 oktober 2024 Delen Geplaatst: 5 oktober 2024 (aangepast) Londerzeel: prijs terug gezakt naar € 1.15! Dats24: terug gestegen naar € 1.83! 5 oktober 2024 aangepast door Koen63 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joffer67 Geplaatst: 7 oktober 2024 Delen Geplaatst: 7 oktober 2024 Esso Heverlee is op € 1,50 gebleven, net zoals vorige maand. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 7 oktober 2024 Delen Geplaatst: 7 oktober 2024 Op 5/10/2024 om 15:31, Koen63 zei: Londerzeel: prijs terug gezakt naar € 1.15! Dats24: terug gestegen naar € 1.83! DATS24 zal hun verlies van de prijs fout willen rechtzetten 😅. Maar even on-topic, met de stijging van de gasprijs boven €40/MWh is dit in lijn met de prijzen die ze anders ook vragen. Ze zijn wel consistent... Moet de grafiek nog eens updaten 📈📉📈. 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 7 oktober 2024 Delen Geplaatst: 7 oktober 2024 Prijs Q8 in Ranst: 1,50 EUR / kg, de vuldruk is echter aan de zwakke kant ( pomp 17 ), vertrekkende vanuit leeggereden tanks kreeg ik er 28,88 kg in van de 37 kg en het duurde enorm lang t.o.v. van een normale tankbeurt bij Total Kallo. Prijs Total Hoboken: 1,50 EUR / kg, de vuldruk is hier heel goed op pomp 10, hier heb ik de tanks terug naar bijna 37 kg gekregen. 1 VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht SvenJ. Geplaatst: 7 oktober 2024 Populair bericht Delen Geplaatst: 7 oktober 2024 1 uur geleden, JEGO zei: DATS24 zal hun verlies van de prijs fout willen rechtzetten 😅. In Schoten, Brecht en Malle en waarschijnlijk nog enkele stations staat nog steeds de prijs van de CNG aan de prijs van Euro95 dus ze hebben hun fout zelfs nog niet door. Deze prijzen staan dus ook gewoon op hun website. Vandaag in Schoten bvb. 1.486€, Brecht 1.477€, Malle 1.462, zowel CNG als Euro95. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 8 oktober 2024 Delen Geplaatst: 8 oktober 2024 (aangepast) Op 7/10/2024 om 17:40, SvenJ. zei: In Schoten, Brecht en Malle en waarschijnlijk nog enkele stations staat nog steeds de prijs van de CNG aan de prijs van Euro95 dus ze hebben hun fout zelfs nog niet door. Deze prijzen staan dus ook gewoon op hun website. Vandaag in Schoten bvb. 1.486€, Brecht 1.477€, Malle 1.462, zowel CNG als Euro95. Dat zijn de normale prijzen, die duurdere prijzen zijn diefstal. 16 oktober 2024 aangepast door Lage Emissie Zone VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Josy Geplaatst: 15 oktober 2024 Populair bericht Delen Geplaatst: 15 oktober 2024 (aangepast) De menselijke psyche is complex. Er wordt wel eens gezegd dat nostalgie vaak een verlangen is naar een vervlogen tijd die nooit echt heeft bestaan, buiten in het hoofd of het hart van de persoon die deze verlangens ervaart. Met het intreden van de herfst zelf laatst overvallen door een onbestemd gevoel van diepe hunkering dat ik niet direct kon thuisbrengen. Na wat te tobben en verveeld rondgelopen te hebben, diep in mijn hart gekeken en tot de conclusie gekomen dat ik ten diepste hunkerde naar een betaalbare tankbeurt. Vervolgens de auto ingesprongen en een tocht gemaakt door een prachtig gekleurde Eifel. Bochtige, ruim opgezette wegen waar je nog rustig honderd kilometer per uur mag rijden zonder je een crimineel te voelen wisselden zich af met kleinere, meer technische wegen, hier en daar zelfs met de onontkoombare haarspeldbocht. Na een pitstop in Schleiden voor koffie en gebak aan het mij welbekende tankstation in Kall beland. De prijs van 1,04 euro per kg is hier ook al een ganse poos verleden tijd. Toch wist de aangepaste prijs mijn verlangen naar een betaalbare tankbeurt volledig te bevredigen. Zeggen dat ik mij de volgende 350 kilometer als een kind in een snoepwinkel voelde gaat misschien wat ver maar minstens voelde ik me toch een veertiger met overgewicht, slechte leverwaardes en prediabetes in een Duitse bakkerij (zo voelde ik me in de bakkerij in Schleiden trouwens ook.) Betaalbaar tanken kan dus nog. En als ik me niet vergis is het biogas (wat ik ook voelde na het bakkerijbezoek). Voor iedereen met hetzelfde verlangen: doe er je voordeel mee. Je kunt er sinds kort ook per kaart betalen buiten de openingsuren. 15 oktober 2024 aangepast door Josy opmaak 4 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht muscles Geplaatst: 18 oktober 2024 Populair bericht Delen Geplaatst: 18 oktober 2024 In Vreden (Duitsland) dat dichtbij de grens met Nederland ligt ter hoogte van Winterswijk - Arnhem kan je heel goedkoop hoogcalorisch CNG tanken bij AVIA, Wüllener Straße 108. De prijs daar bedraagt € 0,985 per kg. 4 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 24 oktober 2024 Delen Geplaatst: 24 oktober 2024 Nieuwe affiche van de FOD Economie. Nog steeds de SUV die aan het roer staat. Alweer een kwartaal zonder CNG in het overzicht. 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen