Bremel Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli Ik zie dat iemand vandaag 1,25 ingegeven heeft voor Heverlee op Gibgas, dus hopelijk klopt dat en zijn ook de andere stations van het netwerk hetzelfde gebleven (en in het bijzonder Londerzeel met z'n 1,05). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli (aangepast) 29 minuten geleden, Bremel zei: Ik zie dat iemand vandaag 1,25 ingegeven heeft voor Heverlee op Gibgas, dus hopelijk klopt dat en zijn ook de andere stations van het netwerk hetzelfde gebleven (en in het bijzonder Londerzeel met z'n 1,05). Ik weet niet of het klopt, momenteel staat het op 1.25 - 1.05 - 1.495 volgens de volgorde van de onderstaande links. Gisteren heb ik in Kallo aan 1.25 getankt ( maar dat was aan het einde van de maand juni ) https://www.cng-mobility.ch/tankstelle-detail/065e15/ ( Total Kallo ) https://www.cng-mobility.ch/tankstelle-detail/4482ee/ ( Maes Londerzeel ) https://www.cng-mobility.ch/tankstelle-detail/ab3865/ ( Q8 Linkeroever ) 1 juli aangepast door Lage Emissie Zone VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Herbie Geplaatst: 1 juli Populair bericht Delen Geplaatst: 1 juli Juist WhatsApp gestuurd naar Kallo. Prijs van de maand is onveranderd blijft dus 1.25 Kan daar zeker me leven. 3 1 VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 2 juli Delen Geplaatst: 2 juli Rolande in NL gaat omhoog van 1,293 naar 1,511 euro per kg. Maar het biogas staat op de meeste plekken nog tussen 1,599 en 1,699. Toch nog maar langs Ranst gaan vanavond 😅. 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorn ecofuel Geplaatst: 2 juli Delen Geplaatst: 2 juli Van Rolande in NL da klopt..gisteren op terugweg uit Scandinavie ook nog getankt.. zal hoogstwaarschijnlijk de accijnsverlaging die op 1Juli is teruggedraaid ook voor iets tussenzitten. DCB zit op dit moment op 1,51€ voor H+ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 2 juli Delen Geplaatst: 2 juli Londerzeel staat intussen nog steeds op 1,05 euro. De druk zoals vanouds niet om over naar huis te schrijven - een goede 13 kg kunnen tanken waar met goede druk zo'n 15 had moeten kunnen - maar met zo'n prijs gaan we daar niet te hard over zeuren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 3 juli Delen Geplaatst: 3 juli 20 uren geleden, Bjorn ecofuel zei: Van Rolande in NL da klopt..gisteren op terugweg uit Scandinavie ook nog getankt.. zal hoogstwaarschijnlijk de accijnsverlaging die op 1Juli is teruggedraaid ook voor iets tussenzitten. DCB zit op dit moment op 1,51€ voor H+ Er zitten geen accijnzen op CNG. DCB is momenteel 1,549 euro per kg (https://www.dcbenergy.nl/dcb-energy/producten/adviesprijzen) tenzij je extra korting hebt gekregen. 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 3 juli Delen Geplaatst: 3 juli 19 uren geleden, Bremel zei: Londerzeel staat intussen nog steeds op 1,05 euro. De druk zoals vanouds niet om over naar huis te schrijven - een goede 13 kg kunnen tanken waar met goede druk zo'n 15 had moeten kunnen - maar met zo'n prijs gaan we daar niet te hard over zeuren. Heb nog nooit CNG getankt aan 1,05 haha. Om van te dromen. Maar wel vervelend die lage druk 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 4 juli Delen Geplaatst: 4 juli Heb een mooi lijstje om toe te voegen aan de spreadsheet, wordt een leuke vergelijking met DATS haha. Pricing Rolande v93.pdf 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 4 juli Delen Geplaatst: 4 juli Eerste versie met DATS en Rolande (NL) 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht deverhelst Geplaatst: 5 juli Populair bericht Delen Geplaatst: 5 juli Vandaag gaan winkelen bij Colruyt Opwijk en lang geleden, toen de prijs nog ok was placht ik daar ook gas te tanken. Vandaag kost het gas daar 1,83 euro, dan rijd ik liever 12 km verder om aan 1,05 bij Maes in Londerzeel te tanken. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gasspooky Geplaatst: 5 juli Delen Geplaatst: 5 juli CNG pomp en compressor van de Q8 easy op de Bredabaan 1199 2900 Schoten (kleine bareel E19) plots verdwenen. Rest station is er nog. Is dat ergens aangekondigd? Zelfs op gibgas is de vermelding weg. Dit is een slechte voorbode! 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stef Geplaatst: 6 juli Delen Geplaatst: 6 juli Ik heb vernomen dat de installatie op de Tiensesteenweg in Leuven (Lukoil) ook volledig zou verdwijnen. Volgens mij staat deze geen 5 jaar 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorn ecofuel Geplaatst: 6 juli Delen Geplaatst: 6 juli Pitpoint Rodendijk is ook al hele tijd buiten werking en verdwenen op gibgas…al kijk ik er net naar… lekker voor iedereen die recent (laatste 2 jaar) geinvesteerd heeft in n cng auto 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 6 juli Delen Geplaatst: 6 juli Zoersel gaat niet meer open. 1 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stef Geplaatst: 6 juli Delen Geplaatst: 6 juli Vandaag op E40 in Heverlee getankt. €1,25 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht JEGO Geplaatst: 13 juli Populair bericht Delen Geplaatst: 13 juli Goedemorgen allemaal, De prijs voor het aardgas is op de markt weer goed aan het zakken. Dit naar aanleiding van de reeds 80% gevulde Europese gasopslag waar het normaal nu op 60% ligt en de heropening van de Noorse gasvelden (Norway's Troll gas field) die vandaag terug gaan leveren. Dit vangt de verminderde LNG leveringen van Azie en Amerika op, waar ze nu massaal de airco aan hebben staan. Wat betekend dit voor ons? Als dit ver genoeg doorzet, dan verwacht ik deze keer een daling van de prijzen bij Drive Systems. In het slechtste geval houden ze de huidige prijzen nog aan. DATS24? Die lachen zich kapot, aangezien ze aan de prijs van gisteren (€26,64/MWh) toch wel een marge van €1,206 euro hebben. Al weet ik niet of ze nog effectief klanten hebben... 3 2 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Lucky Geplaatst: 16 juli Populair bericht Delen Geplaatst: 16 juli Op 1/7/2023 om 08:54, Bremel zei: De klassieke vraag bij het begin van de maand: wat is de nieuwe prijs bij de H+-stations? Londerzeel, Heverlee, Ranst enzovoort? Vandaag bij Bruno in Tessenderlo. 1,25 €/kg 3 Skoda Octavia Berline Ambition 1,4 G-TEC 81KW 8PK 101gr/km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorn ecofuel Geplaatst: 18 juli Delen Geplaatst: 18 juli Dats naar 1,49 voor L en 1,62 voor Hgas 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 18 juli Delen Geplaatst: 18 juli 4 uren geleden, Bjorn ecofuel zei: Dats naar 1,49 voor L en 1,62 voor Hgas Nogmaals een bewijs dat dats hun marge (Blauw) netjes op >=1 euro per kg wilt houden. 1 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen