Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Prijs CNG aan de pomp

Lange_666

Aanbevolen berichten

Interessant, nu kunnen we o.a. de volgende link(en) volgen voor volgende maand of de prijs klopt.

https://www.cng-mobility.ch/tankstelle-detail/065e15/ ( Total Kallo ) - momenteel 1.45 € / kg volgens de site.

https://www.cng-mobility.ch/tankstelle-detail/4482ee/ ( Maes Londerzeel ) - momenteel 1.25 € / kg volgens de site.

https://www.cng-mobility.ch/tankstelle-detail/ab3865/ ( Q8 Linkeroever ) - momenteel 1.45 € / kg volgens de site.

aangepast door Lage Emissie Zone

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, CNGLEKKERGOEDKOOP zei:

En nu?

Nu wel te lezen .

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat niet goed met de Colruyt groep.

Dreamland is de voorbode dat DATS24 ook wel eens klappen kan krijgen, zeker gezien hun hoge prijzen.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag, 20/04/2023, Q8 op de E313 in Wommelgem : 1.45 €

Wat zou het "onderbouwd" antwoord van Dats daarop zijn ?

aangepast door Koen C

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Koen C zei:

Q8 op de E313 in Wommelgem : 1.45 €

Wat zou het "onderbouwd" antwoord van Dats daarop zijn ?

Wij rapen meer binnen van diegene die nog willen komen tanken.

• Hahaha 1

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Lage Emissie Zone zei:

Dreamland is de voorbode dat DATS24 ook wel eens klappen kan krijgen, zeker gezien hun hoge prijzen.

Maar is de benzine daar ook hoger dan elders ? 

Daarmee bedoel ik : vergeleken met aanbieders als Lukoil, Maes, VDV, etc

Niet Total en Texaco...

Dreamland heb ik nooit begrepen : zelf ben ik daar maar 1 of 2 keer gaan winkelen.  Met een Sinterklaas-aankoopbon van het werk....

aangepast door Koen C

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog een mailtje gestuurd naar DATS omtrent hun CNG prijs. Ik vind een verschil van 70 cent op een kilo tgo Maes in Londerzeel niet meer netjes. Heb gezegd dat ze misbruik maken van hun quasi monopolie in het Waasland. Geen reactie :( . De laagsteprijs geldt duidelijk niet voor hun tankstations.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat we ook niet mogen vergeten dat de tankstations die vandaag in de mogelijkheid zijn om goedkoop CNG te leveren stations zijn die worden bevoorraad met LNG. Daar kun je de CNG pomp misschien beschouwen als een extraatje gezien het grootste deel van de verkoop van de LNG-pomp zal komen, althans dat vermoed ik.

Ik zou graag eens de cijfers zien van het hele aardgasverhaal bij DATS. (Uitbouw CNG netwerk en kosten en besparing op de eigen vloot CNG wagens.) Daarom vind ik het antwoord van de medewerker van DATS nog wel gefundeerd. Volgens mij is de kans niet onbestaande dat dit hele verhaal voor DATS een financieel fiasco is.

Ook de regelgeving heeft er alleszins niet aan bijgedragen, met de inzet op elektrificatie. De medewerkers van Colruyt die met een auto op CNG rijden kunnen bij het vervangen van hun auto in elk geval niet meer kiezen voor CNG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...