Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

LPG inbouw ervaringen

Bij
 Delen

Aanbevolen berichten

Met de huidige brandstofprijzen..... kwam mijn dochter met de vraag of hare 5 jaar oude Clio niet kon omgebouwd worden naar LPG.

Nu heb ik zelf 2 LPG auto's gehad maar dat waren ombouwen van carburator motoren 1tje is gedaan door een inbouwer uit nijlen die ondertussen al lang gestopt is en de andere is gedaan door Van Meenen uit Eeklo. Ik was van die mannen best wel tevreden maar voor elk probleem effe naar ginder karren (8O km + het trotseren van de Antwerpse ring) is niet echt een optie.

Dus ben ik nu efkes gaan aankloppen bijn AGS in Olen (ik laat daar mijn CNG tanks keuren dus ben er wel bekend.) Heeft er iemand ervaring met LPG inbouw door deze gasten. Misschien zijn er nog anderen in de buurt (omgeving Ranst)maar daar heb ik momenteel geen idee van.

Groeten

Koen

BMW moto oldtimerfanaat  :D

Golf TGI Highline (2015)

Link naar reactie
Delen op andere sites

AGS is een goede installateur, ik ken 2 mensen die daar LPG hebben laten inbouwen.

Best advies inwinnen voor je model en motor en vragen als dit een goeie combinatie is voor LPG, soms wordt het afgeraden omwille van gekende problemen.

Voor de Clio kan ik het niet zeggen.

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info.

Heb ondertussen van hun een offerte gekregen voor en systeem van Prins met een ringtank van 54 liter.

2550€ met 3 jaar garantie.

Nu is het aan de dochter om te beslissen :D

BMW moto oldtimerfanaat  :D

Golf TGI Highline (2015)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...