Bremel Geplaatst: 7 november 2021 Delen Geplaatst: 7 november 2021 Ik deel even een paar suggesties die ik naar Gibgas gestuurd heb, aangezien velen hier wellicht ook de app/website gebruiken. Voel je zeker vrij om hen dit ook te suggeren als je dit mist, kan alleen maar meer gewicht eraan geven. 1. Kunnen filteren op prijs (bv. enkel stations tonen met een prijs onder X), of minstens al de lijst kunnen sorteren op basis van de prijs. Met de huidige hoge prijzen en soms grote verschillen (tot wel een factor 2...) een groot gemis, wat mij betreft. 2. H+ toevoegen als gastype, naast de bestaande L en H. Scheelt vaak heel wat bereik (soms bijna hetzelfde als het verschil tussen L en H) en is dus ook een belangrijk element als je stations wilt vergelijken. 3. Een mogelijkheid toevoegen om de opening van een nieuw station te melden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 7 november 2021 Delen Geplaatst: 7 november 2021 Leuk 😁 Optie 1 vind ik persoonlijk niet nuttig. Opties 2 en zeker 3 wel. Optie 2 is opzich wel al zichtbaar en vind ik prima. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 7 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2021 Waar zie je dan precies of het H+ is op je screenshot? En voor optie 1, hoe zoek je met de huidige prijsverschillen het voordeligste station in de buurt? Buiten door de hele lijst te gaan (die je helaas niet kunt rangschikken op iets anders dan afstand) zie ik geen mogelijkheden. Ik heb wel een stuk of 20 stations die in de buurt of op een gebruikelijke route en dan is het al snel een puzzel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 7 november 2021 Delen Geplaatst: 7 november 2021 @Bremel klopt, niet in de app, maar wel op hun routeplanner, was ik uit het oog verloren. Sorteren zou een meerwaarde zijn en ook filteren. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 8 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2021 @Aardgasrijder bedoel je dat je op hun routeplanner kunt zien of het H+-gas is? Waar dan precies? Ik heb het net nog eens geprobeerd maar zag niet meteen iets in die zin. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen