sonix Geplaatst: 18 september 2021 Delen Geplaatst: 18 september 2021 (aangepast) Mijn zin in CNG is vandaag helemaal verdwenen: CNG tank leeg, proberen tanken in bovenstaande 3 adressen op de route, en alle 3 defect. Zucht. Ik begrijp dat een compressor soms stuk kan gaan, maar dit begint echt op een bananenrepubliek te lijken... -Q8 Easy schoten: systeem is volledig uitgeschakeld (na vele vroegere defecten en problemen met druk) -Maes Rumst: verschillende keren geprobeerd; foutcode verschijnt steeds op scherm en het tankproces wil niet starten. -Greenpoint St katelijne Waver: bij het insteken van de betaalkaart geeft de terminal aan dat de pomp defect is en niet getankt kan worden. Ik wil gerust wat plannen om een paar km om te rijden, maar had ik dit geweten had ik nooit een CNG wagen gekocht. Wat een gedoe! Gefrustreerd. 20 september 2021 aangepast door sonix Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 18 september 2021 Delen Geplaatst: 18 september 2021 Ik deel uw gevoel. Het onderhoud van CNG installaties laat in dit land vaak te wensen over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 18 september 2021 Delen Geplaatst: 18 september 2021 1 uur geleden, sonix zei: -Maes Duffel: verschillende keren geprobeerd; foutcode verschijnt steeds op scherm en het tankproces wil niet starten. Ja, dat is heel frusterend. Probeer in plaats daarvan CNG te gaan tanken bij Dats 24 zoals bij de Dats in Schoten bijvoorbeeld. In Mechelen hebben ze er zelfs twee. Dan ook nog in Boom. Wat betreft MAES Duffel. Ik ben er zeker van dat je MAES Rumst bedoelt (want in Duffel is geen tankstation van Maes zelf). 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grijpgraag Geplaatst: 19 september 2021 Delen Geplaatst: 19 september 2021 Dat is wel echt veel pech. ik heb de indruk dat de DATS stations toch minder pannes hebben( en een betere druk). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sonix Geplaatst: 20 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2021 Op 18/9/2021 om 23:33, muscles zei: Ja, dat is heel frusterend. Probeer in plaats daarvan CNG te gaan tanken bij Dats 24 zoals bij de Dats in Schoten bijvoorbeeld. In Mechelen hebben ze er zelfs twee. Dan ook nog in Boom. Wat betreft MAES Duffel. Ik ben er zeker van dat je MAES Rumst bedoelt (want in Duffel is geen tankstation van Maes zelf). Het is indd Maes Rumst, ik zal het aanpassen. Die andere die je noemt waren nu in mijn geval elk ongeveer een 10 min heen en 10 min terug omrijden. Dat heb ik er eerlijk gezegd niet voor over. De compressoren zien blijkbaar echt wel af van die hoge drukken, en ik heb de indruk dat onderhoud erg belangrijk is. De Q8 in Schoten bvb, is al ontelbare keren defect. Ik schrijf er telkens over naar Q8, en dan krijg ik een generisch mailtje terug, maar structureel wordt er niet echt iets aan het steeds wederkerende probleem gedaan. Het is dan telkens tot daar rijden en moeten vaststellen of je kan tanken of terug naar huis kan rijden... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Taaner Geplaatst: 20 september 2021 Delen Geplaatst: 20 september 2021 Da's inderdaad vervelend. Anderzijds kan je je wel gewoon verder rijden op benzine. De app CarburOgaz heeft de mogelijkheid om aan te duiden of een station beschikbaar is of niet (en vermeldt ook de prijs). Maar dat werkt natuurlijk alleen goed als veel mensen hier gebruik van maken om te melden... Jammer genoeg ook enkel voor Android beschikbaar, helpt ook niet natuurlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 20 september 2021 Delen Geplaatst: 20 september 2021 4 uren geleden, sonix zei: Die andere die je noemt waren nu in mijn geval elk ongeveer een 10 min heen en 10 min terug omrijden. Slechts 10 minuten om er naar toe te rijden? Da's toch niks. Ik heb er nog nooit op gelet maar ik denk dat ik toch ook ongeveer 10 minuten onderweg ben om naar het Bruno-tankstation in Brustem te rijden en daar LPG te gaan tanken. En ge moest eens weten hoe vaak ik speciaal van hier in Sint-Truiden naar de Dats 24 in Tongeren gereden heb om CNG te gaan tanken (toen hier nog geen CNG te krijgen was in Sint-Truiden). Dat was zeker 20 minuten - als het al geen 30 minuten is - rijden tot daar. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen