Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Marco

Q8 Houthalen Helchteren

Recommended Posts

Kaart aangesmeerd, doelstelling bereikt. De rest zal hun worst wezen...

• Vind ik leuk 1
  • Hahaha 1
  • Triest 1

Spritmonitor Skoda Octavia Combi (L en H+ gas gecombineerd): 745990_5.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 minuten geleden, Lange_666 zei:

Kaart aangesmeerd, doelstelling bereikt. De rest zal hun worst wezen...

Welkom in de 21ste eeuw ?

• Hahaha 2

795350_5.png    2016 Audi A3 S-line g-tron S-tronic

2011 VW Touran TSI EcoFuel R-line (7seats):  937341_5.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nu Houthalen zijn H-gas niet meer verkoopt aan de prijs van het L-gas bij DATS24 ben ik nog eens in Hasselt gaan tanken. Vlak bij de deur, niet meer moeten plannen wanneer ik nog eens in HH passeer,... maar inderdaad, @muscles, maar 28kg kunnen tanken terwijl ik er 31 à 32 had verwacht. (Tankinhoud 37kg en nog een reserve voor 90km volgens de BC).

VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zie het ook net. Maar bij deze zijn mijn 500 punten bereikt. Ik in mijn bon van 5 euro en zal geen kilometer meer om rijden.

• Vind ik leuk 1

VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

DATS24 heeft dezelfde prijs. Een nu kan ik mijn bon ook nog niet afhalen. Ze zijn op. "Ga anders even naar de Delhaize." 

Bij DATS24 heb ik ook 0,5 CENT korting en dit per Kg en niet per 2 Kg (1 punt per 2 Kg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga volgende keer toch maar eens terug naar de Esso bij bruno’s. Alhoewel ik met hun gas precies minder kilometers doe. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Kris81 zei:

Ik ga volgende keer toch maar eens terug naar de Esso bij bruno’s. Alhoewel ik met hun gas precies minder kilometers doe. 

Voor u is Bree te ver, zeker?

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,14 kg/100 km | 246.000 km and counting...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Kris81 zei:

Ik heb net het omgekeerde gevoel. Ik tank daar meestal maar net 15-15.5kg bij koud weer, en dan rij ik ook 370-380km, terwijl ik bij andere stations dat met min 16kg doe.

En de prijs is nu 9cent verschil. 

Bij mij kan het ook wel aan mijn traject liggen. Ik heb nu tijdens een cursus een ander traject dat er voor zorgt dat ik misschien net iets minder verbruik heb. Terwijl ik bij mij ander traject meer het gevoel heb dat het niet zuiniger kan. (maar dan heb ik wel nog andere korten trajecten tussendoor)

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sinds vandaag geen punten meer sparen in Houthalen. Samenwerking met Plus is gestopt. Ze zouden met eigen systeem verder gaan. Wanneer is niet geweten. Maar sinds vandaag dus (voorlopig) geen korting meer. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, JJR zei:

Sinds vandaag geen punten meer sparen in Houthalen. Samenwerking met Plus is gestopt. Ze zouden met eigen systeem verder gaan. Wanneer is niet geweten. Maar sinds vandaag dus (voorlopig) geen korting meer. 

't is daarom dat ik niks als tekst kreeg toen ik mijn pluspuntenkaart scande, maar de verkoopster binnenin wist (nog) van niks. Ik ben daar vandaag immers ook CNG gaan tanken, rond 11u30 deze morgen.

Ik ben wel zeer tevreden van het H-gas van Q8 Houthalen. Ik verbruik heel weinig d.w.z. de helft van wanneer ik bij Dats 24 in Hasselt zou getankt hebben.

Škoda Octavia Combi G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,14 kg/100 km | 246.000 km and counting...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uren geleden, muscles zei:

't is daarom dat ik niks als tekst kreeg toen ik mijn pluspuntenkaart scande, maar de verkoopster binnenin wist (nog) van niks. Ik ben daar vandaag immers ook CNG gaan tanken, rond 11u30 deze morgen.

Ik ben wel zeer tevreden van het H-gas van Q8 Houthalen. Ik verbruik heel weinig d.w.z. de helft van wanneer ik bij Dats 24 in Hasselt zou getankt hebben.

is de prijs daar nog altijd 1.130€/kg?

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Dr Nick zei:

is de prijs daar nog altijd 1.130€/kg?

inderdaad.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben net gaan tanken in Houthalen. 1,070 euro/kg. Maar zie op de website van DATS24 dat zij hun prijs ook op 1,070 gezet hebben. 

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, JJR zei:

Ben net gaan tanken in Houthalen. 1,070 euro/kg. Maar zie op de website van DATS24 dat zij hun prijs ook op 1,070 gezet hebben. 

Da's toch straf, zeg ! Ik kom ook juist van de Q8 in Houthalen. Ik zal iets later dan jou daar geweest zijn dan.

Dats 24 heeft de CNG-prijzen verlaagd (naar € 1,070 / kg voor H-gas en € 0,940 / kg voor L-gas) sinds 09 februari 2019.

2019-02-12de_19u35m20.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben vandaag (rond het middaguur) gaan tanken bij Q8 in Houthalen. Eerst in de shop gaan vragen of ze de Smile-kaart al hadden. Nee, pas vanaf april, zei ze tegen mij.

De CNG-prijs is hier ook gezakt naar € 1,040 per kg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hebt ge dat gezien? Waar kan ik Smiles sparen en vanaf wanneer?

Q8 Houthalen-Helchteren-Gr Bn

30/04/2019.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eén dag na de indienststelling van de Q8 Smiles heb ik mijn Smiles-kaart. De shop in Houthalen was vandaag open op 1 mei. Je kan ook een sleutelhanger kiezen i.p.v. een kaart maar dat gebruik ik toch niet. Ik was al geregistreerd op https://q8smiles.be/

En ik heb zojuist mijn Smiles-kaart gelinkt aan mijn Smiles-profiel. De 100 gratis Smiles alsook een gratis frisdrank krijg ik pas bij de volgende tankbeurt.

q8-smiles.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren, donderdag 23 mei 2019, heb ik bij Q8 in Houthalen CNG getankt, en ze hadden hun prijs ook al naar onderen toe aangepast: dus ook € 1,010 per kg 😀. Ondertussen zit ik al aan 200 Q8 Smiles ! (Ik wissel af: dan een keer in Tongeren, erna weer eens in Houthalen. De woensdag niet moeten gaan tanken, en vandaag, vrijdag ook niet).

2019-05-23ste_20u48.jpg

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Discussieer mee

Je kan nu reageren en later registreren Als je een account hebt, login met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Verwijder opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...