mon Geplaatst: 1 augustus 2021 Delen Geplaatst: 1 augustus 2021 weet er iemand hoe ik mijn elektrische fiets kan vervoeren met een Fiat500L op CNG, mag er een trekhaak geïnstalleerd worden en HOE doe je dat om in orde te zijn met de reglementering? Mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 @mon Lees onderstaand onderwerp even door. Het zou mogelijk moeten zijn door een vierkante 'bol' te plaatsen, hierdoor kan je enkel een fietsendrager op je trekhaak plaatsen en geen aanhangwagen. Wel op voorhand de garage of invoerder contacteren ivm de aansluitpunten. Indien dit niet kan, is soms een plaatsing op de achterklep ook een mogelijkheid, maar dit is natuurlijk krasgevoelig. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LucG Geplaatst: 7 augustus 2021 Delen Geplaatst: 7 augustus 2021 Ik had vroeger een Fiat 500L en zeer tevreden van. Nadeel is dat hij niet gehomologeerd is voor het plaatsen van een trekhaak. Dus enige oplossing is een fietsendrager die je bevestigt op de achterklep. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen