Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Eerste reis op cng naar Annecy

Aanbevolen berichten

Hallo,

We hebben een Skoda Octavia gekocht en deze zal voor de eerste keer België verlaten ( 9 maanden oud).

Over cng tanken in Frankrijk hoor je de meeste horror verhalen.

We vertrekken 23/7/2021.

Er is een cng station in Annecy. Maar hier staat vermeld :' enkel voor professionals'. Iemand ervaring met het cng station van Annecy met een gewone wagen?

Mits er in de omgeving van Annecy maar 1 cng station is. Zou ik dit toch graag weten voor vertrek . Bedankt voor jullie ervaringen te delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring met dit station,

Op carburOgaz is dit Engie station open voor particulieren en OK met karten (hieronder).

Dit nummer gevonden op Gibgas:

+33 1 49 38 39 00

V-Gas zal een nieuwe station bouwen maar... opening in 2022.

Screenshot_20210708-183647.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/7/2021 om 18:40, Jef164 zei:

Geen ervaring met dit station,

Op carburOgaz is dit Engie station open voor particulieren en OK met karten (hieronder).

Dit nummer gevonden op Gibgas:

+33 1 49 38 39 00

V-Gas zal een nieuwe station bouwen maar... opening in 2022.

Screenshot_20210708-183647.jpg

Dit station zou een tijdje gesloten zijn geweest en momenteel enkel door professionele gebruikt worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/7/2021 om 16:57, Floerie zei:

Dit station zou een tijdje gesloten zijn geweest en momenteel enkel door professionele gebruikt worden?

Op Gibgas staan er voor dit station de volgende betalingsmiddelen (Zahlungsmittel): EC-Karte/PIN, Kreditkarte/PIN (Master, Visa), Flottenkarte (DKV), Tankkarte (GNVert).

Ik zou er gewoon naar toe rijden en het uitproberen. Kan je daar niet tanken, tank dan benzine. Zo erg is dat nu ook weer niet. Ik doe dat trouwens ook als ik in Hongarije ben want voor Hongarije moet ik een andere LPG-koppeling op mijn LPG-tank draaien en dat doe ik niet. Dus tank ik daar benzine, en rij ik op benzine totdat ik terug huiswaarts keer en dan tank ik LPG aan het eerstvolgende tankstation met LPG in Oostenrijk.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...