Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

de hoogte en ev lengte laadvloer Caddy CNG bestelwagen

lodola235

Aanbevolen berichten

Oeps, sorry, nog een vraag :  ik zou mijn peugeotje partner dus graag vervangen door een caddy CNG omdat hij hoger is, maar is dat bij de CNG ook zo (tanks onder de wagen)? dus indien mogelijk graag de deur hoogte, en de laadruimte  hoogte ;

en wat ik me ook afvraag is of de wielbasis van de 'korte' (dus die met de kleiner aktieradius ) korter is maw heeft die een kleinere draaicirkel ? en om het compleet te maken, heeft er iemand de lengte van de beide laadruimtes ? buitenaf zou het ongeveer 0.5 meter schelen

Mijn excuses voor de vele vragen, maar een goed geïnformeerd man weet twee keer zoveel

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, lodola235 zei:

Oeps, sorry, nog een vraag :  ik zou mijn peugeotje partner dus graag vervangen door een caddy CNG omdat hij hoger is, maar is dat bij de CNG ook zo (tanks onder de wagen)? dus indien mogelijk graag de deur hoogte, en de laadruimte  hoogte ;

en wat ik me ook afvraag is of de wielbasis van de 'korte' (dus die met de kleiner aktieradius ) korter is maw heeft die een kleinere draaicirkel ? en om het compleet te maken, heeft er iemand de lengte van de beide laadruimtes ? buitenaf zou het ongeveer 0.5 meter schelen

Mijn excuses voor de vele vragen, maar een goed geïnformeerd man weet twee keer zoveel

tanks bij audi volkswagen seat en skoda hangen onder de wagen dus ook bij de caddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lodola235 : doe zoals mijn schoonzus : ga enkele VW Caddy's bekijken en neem je rolmeter mee.

Zo was zij zeker dat in haar nieuwe wagen haar fiets zou passen.  De lengte en in de hoogte waren voor haar de cruciale maten.

Wel op letten dat je bij de modellen opmeet die je gaat kopen. 

D.w.z NIET de maten van het laatste model Caddy, maar wel diegene die je 2de hands op het oog hebt.

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...