lodola235 Geplaatst: 27 april 2021 Delen Geplaatst: 27 april 2021 Oeps, sorry, nog een vraag : ik zou mijn peugeotje partner dus graag vervangen door een caddy CNG omdat hij hoger is, maar is dat bij de CNG ook zo (tanks onder de wagen)? dus indien mogelijk graag de deur hoogte, en de laadruimte hoogte ; en wat ik me ook afvraag is of de wielbasis van de 'korte' (dus die met de kleiner aktieradius ) korter is maw heeft die een kleinere draaicirkel ? en om het compleet te maken, heeft er iemand de lengte van de beide laadruimtes ? buitenaf zou het ongeveer 0.5 meter schelen Mijn excuses voor de vele vragen, maar een goed geïnformeerd man weet twee keer zoveel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dirk Geplaatst: 27 april 2021 Delen Geplaatst: 27 april 2021 12 uren geleden, lodola235 zei: Oeps, sorry, nog een vraag : ik zou mijn peugeotje partner dus graag vervangen door een caddy CNG omdat hij hoger is, maar is dat bij de CNG ook zo (tanks onder de wagen)? dus indien mogelijk graag de deur hoogte, en de laadruimte hoogte ; en wat ik me ook afvraag is of de wielbasis van de 'korte' (dus die met de kleiner aktieradius ) korter is maw heeft die een kleinere draaicirkel ? en om het compleet te maken, heeft er iemand de lengte van de beide laadruimtes ? buitenaf zou het ongeveer 0.5 meter schelen Mijn excuses voor de vele vragen, maar een goed geïnformeerd man weet twee keer zoveel tanks bij audi volkswagen seat en skoda hangen onder de wagen dus ook bij de caddy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 28 april 2021 Delen Geplaatst: 28 april 2021 @lodola235 : doe zoals mijn schoonzus : ga enkele VW Caddy's bekijken en neem je rolmeter mee. Zo was zij zeker dat in haar nieuwe wagen haar fiets zou passen. De lengte en in de hoogte waren voor haar de cruciale maten. Wel op letten dat je bij de modellen opmeet die je gaat kopen. D.w.z NIET de maten van het laatste model Caddy, maar wel diegene die je 2de hands op het oog hebt. Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 maten van caddy van of caddy personenversie? Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lodola235 Geplaatst: 1 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2021 bedankt voor de tips, heb ondertussen een caddy max 1.4 cng bestelwagen van 2018 gekocht met 85.000 kms , zal hem opmeten, en dan de afmetingen even doorgeven, hopelijk zal ik er lang rijplezier mee hebben 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen